Taitaa muuten olla vain niissä uusissa spårissa, vanhoissa on ihan Ö.
Tiedän. Kiinnostaisikin tietää, että miksi.
Taitaa muuten olla vain niissä uusissa spårissa, vanhoissa on ihan Ö.
Muistaakseni se on juuri tuo.Jep, taktiiliviittominen on tuttua kauraa, onko se juuri se kieli, millä asia hoidetaan? Toki kuulostaisi siltä, että voisi olla se kommunikointikeino.
Heh, tää oli muuten hyvä. Olen aina kyllä tajunnut näiden kop kop -vitsien idean, mutta kun joku pyysi selittämään näiden vitsien syvimmän olemuksen, huomasin selittämisen olevan melkoisen hankalaa. Onneksi joku muu (MOOOOOW) osasi selittää.Lystikkäin versio, jonka itse olen tavannut:
*knock knock*
-Who´s there?
-Interrupting cow.
-Wh.....
-*MOOOOOOW*
-Wh.....
-*MOOOOOOW*
Saako Alkosta kympillä mitään laadukasta perjantaipulloa?
Riippuu toki mitä juo. Mut kohtuu viinejä alkaa jo saamaan ja jottain rommia esim. Bacardi ja etc.
Olenkos minä nyt tyhmä vai mikä kun en osaa Secondspinissä lisätä levyjä ostoskoriin? Ja kuinkahan tuo nyt sitten mahtaa tapahtua?
Valokuvaajatuttuni kanssa oli tästä aiheesta (tai paremminkin miksi ihminen ei tunnista itseään valokuvasta) juuri juttua. Syy on harvinaisen yksinkertainen. Ihminen on tottunut näkemään itsestään ainoastaan peilikuvan. Harvemminhan sentään peilikuvasta tulee tuota mainittua "oksennusreaktiota". Vastaavasti valokuva (tai TV-kuva) on siitä "totutusta" kuvasta peilikuva eli kasvojen vasen puolisko onkin oikealla ja oikea väärällä puolella. Kasvojen pitää olla riittävän symmetriset, että tuo juttu ei haittaisi.Miksi oman itsensä näkeminen third person -näkökulmasta on aina järkyttävä kokemus? Myöskään oma ääni harvemmin miellyttää, kun sen kuulee äänitettynä jostakin.
Käy tarkistuttamassa kuponki samalla kissalla. Kohta teistä jo juorutaan.Miten hemmetissä luetaan Toto-kuponkia? En ole koskaan aiemmin veikannut, mutta tänään kioskin täti (oli kissa) puhui yli ottamaan jonkun kimppakupongin. Olisi kiva tietää voitinko jotain.
Käy tarkistuttamassa kuponki samalla kissalla. Kohta teistä jo juorutaan.
Pelkästään otsikoista hakemalla löytyi vain yksi osuma:Hakusana flunssa antaa vähän liikaakin vaihtoehtoja...
Flunssa ja sen voittaminen
Toki et varmastikaan tarkoittanut tuota ketjua, päätellen siitä, että viimeisin postaus on vuodelta 2002.
Mitä keinoja flunssan nujertamiseen? taitaa olla etsimäsi ketju.Selasin tuon läpi jo tuossa aiemmin, mutta muistini mukaan JA:ssa on aiheesta tuoreempi ja kattavampi ketjukin olemassa. Kiitoksia kuitenkin.
Mitä keinoja flunssan nujertamiseen? taitaa olla etsimäsi ketju.
Kiitoksia tuhannesti! :tuoppi ja napsu:
Tyhmä kysymys, mutta sehän on pelin henki. Mikä on napsu:?