Captain Kalmah
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Leijonat, Oulun Kärpät
Miksi on jano, vaikka on juonut koko yön?
Toki ymmärrän, että tunnustelemalla esineitä tai ihmisiä hän pääsee em.objektien muodoista selville, mutta miten hän kuvittelee värit, jos sanot sokealle ihmiselle, että kädessäsi on keltainen muki?
Tapahtui joskus 50- tai 60-luvulla. Isäni perheen ajokoira oli karannut omille teilleen ja joutunut (tai hakeutunut) reissussa tappeluun. Tulee sitten hurjan näköisessä kunnossa takaisin kotiin. Menee kupilleen ja alkaa juoda. Juo juomistaan, ei tunnu saavan tarpeekseen. Tarkemmin kun sitten koiraa tutkiskeltiin, huomattiin, että tappelukaveri oli repinyt sen kaulaan niin syvän haavan, että vesi valui juodessa ulos.Miksi on jano, vaikka on juonut koko yön?
Onko Kapteeni kenties ollut tappelussa?
P.S. Tiedoksi kiinnostuneille, koira tuli kuntoon. Varmaan otti uutta myllyä pian taas.
Mitä tarkoittaa "toim.huom"?
Toimittajan huomautus tjsp. Käytetään monesti sellaisessa yhteydessä, kun toimittaja lisää oman huomautuksensa lainattuun tekstiin.Mitä tarkoittaa "toim.huom"?
Eräs tuttu kertoi kerran kaveristaan, joka oli mennyt töihin jätevesilaitokselle. Ensimmäisen puolen vuoden aikana oli sairastanut "kaiken mitä ihminen voi sairastaa", sen jälkeen ei ole sairastanut mitään koskaan. Kyllä se immuunijärjestelmä tehostuu kun altistus taudin aiheuttajille kasvaa. Uskoisin että sama pätee sairaalahenkilökuntaan.Kuinka usein lääkärit ja sairaanhoitajat ovat itse sairaslomalla? Luulisi että olisivat vähän väliä saikulla kun jokapäivä joutuvat sairaiden kanssa tekemisiin, vai onko lääkäreillä ja hoitsuilla vaan niin iso immunisuoja, etteivät sairastu ollenkaan?
Joskus nähnyt telkkarista kuinka kuuro-mykkä-sokea piti viittovan henkilön käsistä kiinni. Sitä miten on ollut mahdollista oppia mitä mikin huiskaisu tarkoittaa en ihan äkkiä pysty ymmärtämään.kuuro-mykkä-sokeiden ihmisten kommunikointia olen miettinyt erittäin pitkään. Miten se tapahtuu?
Joskus nähnyt telkkarista kuinka kuuro-mykkä-sokea piti viittovan henkilön käsistä kiinni. Sitä miten on ollut mahdollista oppia mitä mikin huiskaisu tarkoittaa en ihan äkkiä pysty ymmärtämään.
Toimittajan huomautus.
Yhdyn kuoroon, samaa olen pohtinut. Kertokaa nyt joku. Minä veikkaan että idea on se ettei ideaa ole, tai sitten huumorintajuni on vain niin paljon huonompi/parempi kuin ameriikanpelleillä etten kykene käsittämään.Kun tuossa katselin kolmosen elokuvaa niin tuli taas mieleen että mitä vittua tuo amerikkalaisten aina hokema "Knock Knock - Who's there?" -vitsi oikein tarkoittaa. Minä en ole koskaan tajunnut tuon ideaa.
Yhdyn kuoroon, samaa olen pohtinut. Kertokaa nyt joku. Minä veikkaan että idea on se ettei ideaa ole, tai sitten huumorintajuni on vain niin paljon huonompi/parempi kuin ameriikanpelleillä etten kykene käsittämään.
Miksi joissakin ratikoissa on jo pitkään lukenut Itämerenkadun pysäkin ruotsinkielisenä nimenä Ästersjögatan?
Tommy Salo on kylläkin syntynyt Ruotsissa.Miksi ruotsalaiset näyttävät aina ruotsalaisilta? Vaikka olisivat syntyneet Suomessa kuten Tommy Salo?
Tommy Salo on kylläkin syntynyt Ruotsissa.
Joskus nähnyt telkkarista kuinka kuuro-mykkä-sokea piti viittovan henkilön käsistä kiinni. Sitä miten on ollut mahdollista oppia mitä mikin huiskaisu tarkoittaa en ihan äkkiä pysty ymmärtämään.
On niissä idea. Tosin ainakin ei-anglokaaniseen makuun todella surkea. Siis tarkoitushan noissa on verbaalikikkailla.
Ensin koputetaan.
Sitten kysytään, että kuka siellä?
Koputtaja vastaa sitten nimellä. Vaikka nyt Bo.
Ja sitten se varmistaa, että Bo who?
Ja sittenhän se onkin tosi hauska yhdistelmä, kun se kuulostaa että buhuu.