Oudolta, ei tosin lämmön poistumisen vuoksi.Taisi juuri mennä kesän viimeinen lämmin viikonloppu. Miltä nyt tuntuu?
Lisää vaihtoehtoja
Ketjuun kirjoittaneetIlmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vihaan melkein kaikkia.
Hyvältä.Taisi juuri mennä kesän viimeinen lämmin viikonloppu. Miltä nyt tuntuu?
»Salkun kalkun, salkun kalkun
kuolema raapi persettä...»
kuolema raapi persettä...»
Lopultakin. Tätä on odotettu. Ei ehkä pitäisi nuolaista ennenkuin tipahtaa.Taisi juuri mennä kesän viimeinen lämmin viikonloppu. Miltä nyt tuntuu?
Ceterum autem censeo Carthaginem esse delendam.
No, tämä on taas kaksipiippuinen juttu. Lämmin keli ja siis helle on kiva kun on vapaalla tai lomalla mutta ei niin kiva kun on töissä.Taisi juuri mennä kesän viimeinen lämmin viikonloppu. Miltä nyt tuntuu?
Eli nyt kun ei enää minulla ole kesälomaa niin valitsen sen että ihan hyvä kun lämpimät kelit loppuvat. Töissä oleminen helpottuu asteella parilla ja töissä kuitenkin olen ison osan ajastani.
Kun mies puhuu tuhmia naiselle, se on ahdistelua. Kun nainen puhuu tuhmia miehelle, se on 4 euroa / min + pvm!
Jaahas, eli nyt sataa vettä ja on pimeää seuraavat 9 kuukautta. Taitaa olla vitutusketjun kamaa tämä.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life."
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life."
En ole ainakaan kuullut koskaan, en edes yläasteen ja lukion oppitunneilla.Ulkoministerillä on ulkoministeriö, valtiovarainministerillä valtiovarainministeriö jne. Mutta onko pääministerillä pääministeriö?
Pääministeri vetää Valtioneuvoston kansliaa, joka on yksi ministeriöistä.Ulkoministerillä on ulkoministeriö, valtiovarainministerillä valtiovarainministeriö jne. Mutta onko pääministerillä pääministeriö?
Valtioneuvoston kanslia – Wikipedia

Unfuck this clusterfuck now!
Onkohan minun puhelimella koronatartunta kun osoite kenttään tuli huutomerkki kun menin vilkaisemaan korona-ketjua (ks. liite). Muuten ei kyllä oirehdi... No katsellaan nyt miten vointi etenee..
Liitteet
-
98,1 KB kertaa luettu: 74
Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...
Ei ole. Tähän löytyy selitys Vapaan osion palaute ketjusta, jonne asiasta raportoin. Eivät halunneet korjataOnkohan minun puhelimella koronatartunta kun osoite kenttään tuli huutomerkki kun menin vilkaisemaan korona-ketjua (ks. liite). Muuten ei kyllä oirehdi... No katsellaan nyt miten vointi etenee..
Milles Mortenson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Olen ostanut asunnon, jonka hallinta siirtyy minulle 1.9. alkaen. Saanko avaimet välittäjältä? Muitakaan yhteystietoja ei ole, eikä mitään sovittu.
Yleensä näin. Mutta soita ja kysy. Niin helpolla saat varman vastauksen.Olen ostanut asunnon, jonka hallinta siirtyy minulle 1.9. alkaen. Saanko avaimet välittäjältä? Muitakaan yhteystietoja ei ole, eikä mitään sovittu.
'Cause I'm kind of like Han Solo always stroking my own wookie
Kirjoitetaanko tuon Tampereen valmistuvan uutuusareenan nimi tosiaan isoilla kirjaimilla kuten Jatkoajan uutisessa?
www.jatkoaika.com
Tampereen UROS LIVE -areena valmistuu joulukuussa 2021 − "On äärimmäisen hienoa, että valmistumisen aikataulu on nyt varmistunut"
Tampereen uuteen UROS LIVE -areenaan muuttavat Tappara ja Ilves ovat julkaisseet yhdessä SRV:n ja areenahankkeen kanssa yhteisen tiedotteen projektin valmistumisajankohdasta.
Jep. Firma kirjoittaa (ainakin mainosmateriaalissaan) itsensä isolla. Joten hallikin sitten niin.Kirjoitetaanko tuon Tampereen valmistuvan uutuusareenan nimi tosiaan isoilla kirjaimilla kuten Jatkoajan uutisessa?
'Cause I'm kind of like Han Solo always stroking my own wookie
Kummallista mutta mielenkiintoista. Kiitos vastauksesta. UROS LIVE -areena siis.Jep. Firma kirjoittaa (ainakin mainosmateriaalissaan) itsensä isolla. Joten hallikin sitten niin.
En tiedä. Pasianssi on kuitenkin paras keino silloin kun eksyt metsään. Siinä kun alat kannon päällä pasianssia pelaamaan niin ei mene kauan kun on joku olan takana neuvomassa. Ja ehkä osaa neuvoa sinut pois sieltä metsästäkin.Jos saa tarpeeksi ns. kaverikortteja, onko pasianssi oikea ajanviete?
Fair play and respect
Kiekkokatsoja
Jäsen
Mistähän löytyisi tietoa, että minkä arvoisia on vanhat keräilytavarat? Vanhat rahat, ehkäpä vanhat yleisesti kiinnostavat pienet materiaalit tai vanhat LP levyt?
Postimerkkien tai rahojen myynnistä en tiedä, mutta mitä isompi materiaali, sitä herkemmin haluan eroon.
Postimerkkien tai rahojen myynnistä en tiedä, mutta mitä isompi materiaali, sitä herkemmin haluan eroon.
Älppäreitä meinasin myydä kerran rahapulassa, mutta kun ne ei ole ensipainoksia niin ei niistä olisi saanut kuin euron tai kaksi kappaleelta. En myynyt.Mistähän löytyisi tietoa, että minkä arvoisia on vanhat keräilytavarat? Vanhat rahat, ehkäpä vanhat yleisesti kiinnostavat pienet materiaalit tai vanhat LP levyt?
Fair play and respect
Kiekkokatsoja
Jäsen
Ookei. Mulla on sellasia 30-40v ikäsiä. Kuulin että osasta hyväkuntosista jopa 15-20e/kplÄlppäreitä meinasin myydä kerran rahapulassa, mutta kun ne ei ole ensipainoksia niin ei niistä olisi saanut kuin euron tai kaksi kappaleelta. En myynyt.
Okei toivottavasti saat.Ookei. Mulla on sellasia 30-40v ikäsiä. Kuulin että osasta hyväkuntosista jopa 15-20e/kpl
Fair play and respect
discogs.com antaa hyviä suuntaviivoja millaista hintaa levyistä pyydetään ja mitä on mahdollisesti maksettu.vanhat LP levyt?
Ookei. Mulla on sellasia 30-40v ikäsiä. Kuulin että osasta hyväkuntosista jopa 15-20e/kpl
Riippuu tosiaan pitkälti mistä levystä on kyse. Juuri tuota Discogsia selailemalla huomasin taannoin, että esim. nämä 00-luvulla, jolloin vinyyli oli varmaan suosionsa aallonpohjassa, hankkimani levyt ovat liikkuneet melkoisissa hinnoissa.discogs.com antaa hyviä suuntaviivoja millaista hintaa levyistä pyydetään ja mitä on mahdollisesti maksettu.
:format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-2249149-1272325485.jpeg.jpg)
Manic Street Preachers – Lipstick Traces - A Secret History Of Manic Street Preachers (2003, Vinyl)
View credits, reviews, tracks and shop for the 2003 Vinyl release of "Lipstick Traces - A Secret History Of Manic Street Preachers" on Discogs.
:format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-588079-1354484356-3527.jpeg.jpg)
Kate Bush – Aerial (2005, 180 Gram, Vinyl)
View credits, reviews, tracks and shop for the 2005 Vinyl release of "Aerial" on Discogs.
Vastapainoksi tuolta myös huomaa, että joskus kallillakin hankitut CD-"harvinaisuudet" ovat nykyään suunnilleen kierrätysmuovin hinnoissa... Eipä tuollaistakaan käännettä olisi osannut välttämättä ennustaa.
Vielä kerran: Olet edelleen HIFK Fotboll Ab:n osakkeenomistaja. ;-)
Cloaca Maxima
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Philadelphia Flyers
Onko kukaan tehnyt Verkkokauppa.comissa tilausta, jonka käsittelijäksi ei olisi merkitty Ari P? Koko sukunimen tietänevät kaikki, jotka ovat tuolta joskus tavaraa tilanneet...
Useimmilla on peili ja vapaa käsi tuollaista toimintaa varten.Miksei omasta viestistä voi tykätä?
You can call me lost, I call it freedom.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy