Lisävihje: liittyy lätkäkierrokseen. Lisätään pottiin 1500 pistettä tygyn lisäksi.Keitä on Samu, Juho-Pekka, Jarno ja Jani? Yhteinen nimittäjä siis mitä juuri minä nyt haen. Palkintona tykkäysmerkki.
Pankkiautmaattiseksi onkin jännää: satasen nostaa - satanen menee.Jos tekee ATM:ää ja sen jälkeen PTM:ää, niin voiko vielä suudella?
HPK:n huomiset pakit. Haetaan Forssan autokeitaan tupakkapaikalta.Keitä on Samu, Juho-Pekka, Jarno ja Jani? Yhteinen nimittäjä siis mitä juuri minä nyt haen. Palkintona tykkäysmerkki.
Saat nolla pistettä vaikka 1500 olisi ollut jaossa. Häpeä. Olet hyödyttömin idari. Näkemiin.HPK:n huomiset pakit. Haetaan Forssan autokeitaan tupakkapaikalta.
Pelicans-SaiPa-ottelun tuomaristo.Keitä on Samu, Juho-Pekka, Jarno ja Jani?
Näinhän se tietenkin on.Pelicans-SaiPa-ottelun tuomaristo.
Laitan nyt ensin myytiin Tori.fi-sivustolle, mutta jos kukaan ei osta satasella, niin sitten täytyy miettiä mitä niillä pisteillä itse teen.Mitä ajattelit voitto-1500-pisteelläsi tehdä?
Varo ettet tule huijjatuksi. Paulin videoista olen oppinut, että Torilla pyörii epämääräistä väkeä joiden äänikin on mutantioitu tunnistamattomaksi. Tollanen kevyt 1500 pistettä saattaa houkutella huijareita iskemään jopa afrikasta.Laitan nyt ensin myytiin Tori.fi-sivustolle, mutta jos kukaan ei osta satasella, niin sitten täytyy miettiä mitä niillä pisteillä itse teen.
Sinua aina. Oliko sulla minua? Syyllistyin pahuuteen, kun epäilin isänmaamme puolustusvoimissa harjoitettavan sodomiaa, hence poissaoloni. Eihän oikeasti tietenkään intissä hinttailla, eikä vankiloissakaan. Molemmissa miehet odottaa siveinä, että pääsee kotiin halaamaan Annea ta Paulaa tai Minnaryyniä.Oliko teillä yhtään ikävä ollut?
Sinua aina. Oliko sulla minua? Syyllistyin pahuuteen, kun epäilin isänmaamme puolustusvoimissa harjoitettavan sodomiaa, hence poissaoloni. Eihän oikeasti tietenkään intissä hinttailla, eikä vankiloissakaan. Molemmissa miehet odottaa siveinä, että pääsee kotiin halaamaan Annea ta Paulaa tai Minnaryyniä.
Sinä olet käynyt jonkun ihan ihmeellisen armeijan. Meillä ei meinannut mistään harjoituksista tulla yhtään mitään kun kaikki meni ihan homoiluksi. Skappareilla meni hermot kun heti "lepo!"-huudon kajahdettua oltiin kaverin mulkku suussa. Siihenhän se meni tietysti, että skapparitkin siihen sitten osallistuivat. Ampumaradalla ei kuulunut yhtään laukauksen ääntä kun kaikki keskittyivät kairaamaan vierustoveria pakoputkeen. Kyllä @Evil on ihan oikeassa ja sai ihan oikean käsityksen asioista jo siellä kutsunnoissa missä todettiin hulluksi.Ihanko oikeasti sinä kuvittelit, että intissä heteromiehetkin alkavat "hinttailla"? Eiköhän siellä ole aina ollut myös niitä homoseksuaaleja, mutta ilmeisesti osasivat ainakin minun aikanani suuntautumisensa piilottaa. Aikamoinen olettamus kuitenkin.
Vankiloista minulla ei ole kokemusta. Sinähän tosin näköjään tiedät ilman omakohtaisiakin kokemuksia kaikesta kaiken.
Sinä olet käynyt jonkun ihan ihmeellisen armeijan. Meillä ei meinannut mistään harjoituksista tulla yhtään mitään kun kaikki meni ihan homoiluksi. Skappareilla meni hermot kun heti "lepo!"-huudon kajahdettua oltiin kaverin mulkku suussa. Siihenhän se meni tietysti, että skapparitkin siihen sitten osallistuivat. Ampumaradalla ei kuulunut yhtään laukauksen ääntä kun kaikki keskittyivät kairaamaan vierustoveria pakoputkeen. Kyllä @Evil on ihan oikeassa ja sai ihan oikean käsityksen asioista jo siellä kutsunnoissa missä todettiin hulluksi.
Siellä vissiin oltiin muna pöydällä luutnantin edessä seisomassa. Ehkä munakin seisoi. Meillä Uudellamaalla kaikki on niin toisin, ei ole tuollaista maalaista viattomuutta.
Se oli sitä viatonta nuoruusaikaa kun munakin vielä seisoi.Siellä vissiin oltiin muna pöydällä luutnantin edessä seisomassa. Ehkä munakin seisoi. Meillä Uudellamaalla kaikki on niin toisin, ei ole tuollaista maalaista viattomuutta.
Se oli sitä viatonta nuoruusaikaa kun munakin vielä seisoi.
Eiköhän tuokin vaan menisi aika nopeasti lukkoon by moderaattorisedät jo siksi että otsikossa olisi SEKSUAALISUUTEEN LIITTYVÄÄ SANASTOATuosta olisi ketjun otsikoksi.
mä oon käynyt ihan väärän intin.Sinä olet käynyt jonkun ihan ihmeellisen armeijan. Meillä ei meinannut mistään harjoituksista tulla yhtään mitään kun kaikki meni ihan homoiluksi. Skappareilla meni hermot kun heti "lepo!"-huudon kajahdettua oltiin kaverin mulkku suussa. Siihenhän se meni tietysti, että skapparitkin siihen sitten osallistuivat. Ampumaradalla ei kuulunut yhtään laukauksen ääntä kun kaikki keskittyivät kairaamaan vierustoveria pakoputkeen. Kyllä @Evil on ihan oikeassa ja sai ihan oikean käsityksen asioista jo siellä kutsunnoissa missä todettiin hulluksi.
Täytyy tunnustaa, että oli kyllä mestarillinen performanssi trollauksessa...Käyköhän monesti niin, että joku kirjoittaa ensikirjoituksessaan siten, että joutuu samantien ulos lopullisesti?
Tänään näkyi käyvän.
Mistä tämän näytelmän voi lukea?Täytyy tunnustaa, että oli kyllä mestarillinen performanssi trollauksessa...
Ja portsarit käännyttivät tämän epäilyttävän oloisen hörhön suoraan sisäänkäynniltä ulos.