Kannattaa varmaan soittaa lääkärille.Onko jollakulla tietoa verenpaineista, ja miten ne menee?
Mulla oudosti nyt, ja vasen käsi puutuu.
Kannattaa varmaan soittaa lääkärille.Onko jollakulla tietoa verenpaineista, ja miten ne menee?
Onko tämä vastaus perusteltu? Vai toinen tyhmä kysymys?Onko tämä kysymys tyhmä?
Nää cunnilingus-jutut eivät hei kuulu tälle palstalle. Kuulemma.
Soitin.Kannattaa varmaan soittaa lääkärille.
En tiedä verenpaineista mutta ainakin minulla raajan yllättävä puutuminen ennustaa aina migreenikohtausta.Soitin.
Jos pahenee, päivystykseen. Mut muuta kysyttävää olisi, josko joku tietäis asioita verenpaineista
Soitin.
Jos pahenee, päivystykseen. Mut muuta kysyttävää olisi, josko joku tietäis asioita verenpaineista
90/140 on vielä rajoissa ja hetkellisesti voi nousta 105/155, mutta tuo alkaa jatkuvalla syötöllä olemaan huono juttu. Vaseman käden puutuminen voi johtua verenkierron häiriöistä niska/hartia seudulla, veritulpasta tai siitä, että sydän ei saa kunnolla happea. Rytmihäiriöt tekevät mulla tämän usein myös, kun hertta ei pumppaa verta kunnolla. Voi olla myös hermopinne. Onhan näitä.Onko jollakulla tietoa verenpaineista, ja miten ne menee?
En tiedä oliko kysymys retorinen, mutta aukottomassa tilanteessa kieli sopii parhaiten rullalle.Täällä on oltu aukottomasti jo yli 19 ja puoli vuotta.
Miten on, jos ei ole aukkoa niin mihin kieli sopii?
Lättäotsaisille kyllä.Illat pimenevät uhkaavasti - jälleen.
Tarvitseeko otsalampun asentaminen kirurgisia toimenpiteitä?
Koska studiot luottavat siihen, että Willis tms. suostuu rooliin ja nuorempia ei hyväksytä oikein.Miksi elokuvissa pitää 60+ ikäisten näytellä sankaria?
Eikös ne hommat voisi heittää junnuille, kun niille helpompaa?
Varmaankin niin.Koska studiot luottavat siihen, että Willis tms. suostuu rooliin ja nuorempia ei hyväksytä oikein.
Jeesuskin muutti veden viiniksi eikä vastoinpäin. Raittiit uskikset, repikää siitä.
Kristus muutti veden viiniksi, antikristus muuttaa viinat veteksi.Jeesuskin muutti veden viiniksi eikä vastoinpäin.
Siis yksi nimimerkeistä on sellanen josta oon hädin tuskin kuullut. Ja vaiķka noi on tua seurattavien listalla niin mitenkään se ei ole käytännössä näkynyt vaikka päivittäin palstalla pörrään. Miten sen edes pitäis näkyä?Et vaan muista. Muutakaan loogista selitystä on paha keksiä.
Kyllä sä saat mua seurata. Kunhan et rupea stalkkaamaan. Se olis vähän kiusallista.Siis yksi nimimerkeistä on sellanen josta oon hädin tuskin kuullut. Ja vaiķka noi on tua seurattavien listalla niin mitenkään se ei ole käytännössä näkynyt vaikka päivittäin palstalla pörrään. Miten sen edes pitäis näkyä?
Stalkkaaminen on sitä jos fäppää samalla kun seuraa. Mää vaan silleesti pyärittelen lipputangon nuppia hellästi piaruverkkarien päältä. Ei hätiä.Kyllä sä saat mua seurata. Kunhan et rupea stalkkaamaan. Se olis vähän kiusallista.
Iisoppi. Tietenkin. Jos täällä sais pussata, niin pussaisin. Ja jos miehesi ei olisi mustis.Oliko teillä yhtään ikävä ollut?
Ei hän kovin mustis ole, varsinkaan homoille. Ja vitsihän tuo kysymys oli ;-)Iisoppi. Tietenkin. Jos täällä sais pussata, niin pussaisin. Ja jos miehesi ei olisi mustis.
Tietysti. Tähän on sopiva ketju niille ;)Ei hän kovin mustis ole, varsinkaan homoille. Ja vitsihän tuo kysymys oli ;-)
Sama suomeksi, kiitos.fäppää