Joo, mutta se oli alkoholitonta. Näin osasi kertoa uskovainen entinen naapurini.Jeesuskin muutti veden viiniksi eikä vastoinpäin. Raittiit uskikset, repikää siitä.
Seuraava saunavuoro alkaa klo 15, joten ennen sitä on syytä poistua. Eli viimeistään 14.59 ja sekunnit päälle.Minua on usein mietityttänyt seuraava saunomiseen liittyvä asia. Jos saunavuoro on varattu ajalle 14-15 niin milloin saunatiloista pitää poistua? Viimeistään kello 15 vai jo 14.50?
Kaiken järjen mukaan saunatiloista pitää poistua silloin kun saunavuoro päättyy eli kello 15 mutta esimerkiksi vanhemmillani on ollut sellainen uskomus että saunatiloista olisi hyvä jo poistua kymnenen minuuttia ennen saunavuoron päättymistä. Ja esimerkiksi aina karavaanialueillakin teimme näin kun meillä oli perhesauna varattuna.
Eli miten on, koska sieltä saunatiloista pitää viimeistään poistua jos saunavuoro on varattu ajalle 14-15?
yli 20 hengen yleisötilaisuuksia ja harrastustoimintaa
Tarkoittaa tummennettua. Jos haluttaisiin ilmaista alleviivattu, niin sanajärjestys olisi: "harrastustoimintaa ja yli 20 hengen yleisötilaisuuksia".Mitenkäs tämä meidän kaunis kielemme taipuu ja sen kielioppi. Jos sanotaan näin:
Niin tarkoittaako tuo "yli 20 hengen yleisötilaisuuksia" sekä "yli 20 hengen harrastustoimintaa" vai harrastustoimintaa ylipäänsä?
Nää cunnilingus-jutut eivät hei kuulu tälle palstalle. Kuulemma.Varsinainen kielioppioasia tämä ei ole, vaan ehkäpä paremminkin kielenkäyttöasia.
Kannattaa varmaan soittaa lääkärille.Onko jollakulla tietoa verenpaineista, ja miten ne menee?
Mulla oudosti nyt, ja vasen käsi puutuu.
Onko tämä vastaus perusteltu? Vai toinen tyhmä kysymys?Onko tämä kysymys tyhmä?
Nää cunnilingus-jutut eivät hei kuulu tälle palstalle. Kuulemma.
Soitin.Kannattaa varmaan soittaa lääkärille.
En tiedä verenpaineista mutta ainakin minulla raajan yllättävä puutuminen ennustaa aina migreenikohtausta.Soitin.
Jos pahenee, päivystykseen. Mut muuta kysyttävää olisi, josko joku tietäis asioita verenpaineista
Soitin.
Jos pahenee, päivystykseen. Mut muuta kysyttävää olisi, josko joku tietäis asioita verenpaineista
90/140 on vielä rajoissa ja hetkellisesti voi nousta 105/155, mutta tuo alkaa jatkuvalla syötöllä olemaan huono juttu. Vaseman käden puutuminen voi johtua verenkierron häiriöistä niska/hartia seudulla, veritulpasta tai siitä, että sydän ei saa kunnolla happea. Rytmihäiriöt tekevät mulla tämän usein myös, kun hertta ei pumppaa verta kunnolla. Voi olla myös hermopinne. Onhan näitä.Onko jollakulla tietoa verenpaineista, ja miten ne menee?
Mulla oudosti nyt, ja vasen käsi puutuu.
En tiedä oliko kysymys retorinen, mutta aukottomassa tilanteessa kieli sopii parhaiten rullalle.Täällä on oltu aukottomasti jo yli 19 ja puoli vuotta.
Miten on, jos ei ole aukkoa niin mihin kieli sopii?
Lättäotsaisille kyllä.Illat pimenevät uhkaavasti - jälleen.
Tarvitseeko otsalampun asentaminen kirurgisia toimenpiteitä?