Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 843 494
  • 11 230

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Soitin.
Jos pahenee, päivystykseen. Mut muuta kysyttävää olisi, josko joku tietäis asioita verenpaineista

Minun tyhmä kysymykseni ja ihmettelyn aiheeni on sama kuin edelläkin on jo esitetty. Miksi kysyt asiasta tässä ketjussa? Kysymykset verenpaineesta ovat kaikkea muuta mielestäni kuin tyhmiä kysymyksiä.

Sekalaisesta kysymysketjusta voi ehkä saada paremmin vastauksiakin? Ainakin muutaman vuoden viiveellä Evertonilta jos ei muuten...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onko jollakulla tietoa verenpaineista, ja miten ne menee?
Mulla oudosti nyt, ja vasen käsi puutuu.
90/140 on vielä rajoissa ja hetkellisesti voi nousta 105/155, mutta tuo alkaa jatkuvalla syötöllä olemaan huono juttu. Vaseman käden puutuminen voi johtua verenkierron häiriöistä niska/hartia seudulla, veritulpasta tai siitä, että sydän ei saa kunnolla happea. Rytmihäiriöt tekevät mulla tämän usein myös, kun hertta ei pumppaa verta kunnolla. Voi olla myös hermopinne. Onhan näitä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Illat pimenevät uhkaavasti - jälleen.
Tarvitseeko otsalampun asentaminen kirurgisia toimenpiteitä?
 
K

Kiekkokatsoja

Miksi elokuvissa pitää 60+ ikäisten näytellä sankaria?
Eikös ne hommat voisi heittää junnuille, kun niille helpompaa?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miksi elokuvissa pitää 60+ ikäisten näytellä sankaria?
Eikös ne hommat voisi heittää junnuille, kun niille helpompaa?
Koska studiot luottavat siihen, että Willis tms. suostuu rooliin ja nuorempia ei hyväksytä oikein.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitähän helvettiä? Selailin muuten vaan omaa profiiliani ja sielä oli kohta "seurattavat". Sielä oli kolme palstan nimimerkkiä. En takuulla ole koskaan laittanut ketään seurattavaksi tms. Eikä tämä "seuraaminen" ainakaan ole mitenkään tullut ilmi itelle aiemmin. Mita taala tapahtua?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Et vaan muista. Muutakaan loogista selitystä on paha keksiä.
Siis yksi nimimerkeistä on sellanen josta oon hädin tuskin kuullut. Ja vaiķka noi on tua seurattavien listalla niin mitenkään se ei ole käytännössä näkynyt vaikka päivittäin palstalla pörrään. Miten sen edes pitäis näkyä?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä sä saat mua seurata. Kunhan et rupea stalkkaamaan. Se olis vähän kiusallista.
Stalkkaaminen on sitä jos fäppää samalla kun seuraa. Mää vaan silleesti pyärittelen lipputangon nuppia hellästi piaruverkkarien päältä. Ei hätiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös