Ei kait juopossa mitään negatiivista silleen ole.Tuossa pojan kanssa mietittiin, että kun läskejä pitäisi kutsua kehopositiivisiksi niin pitäisikö juoppoja kutsua alkoholipositiivisiksi?
EI taida olla, mutta tuolta sen näet niin ei tarvitse arvuutella:Tyhmiä taas kysyn.
Onko olemassa sellaista ketjua jossa voisi kertoa/arvuutella, että mihin sairauteen/tapahtumaan tulee todennäköisesti kuolemaan? Mulla olisi siihen top-5 lista, tämänhetken todennäköisyydestä.
Okei, mulla olisi kyllä oma lista.EI taida olla, mutta tuolta sen näet niin ei tarvitse arvuutella:
How You Will Die
So far we’ve seen when you will die and how other people tend to die. Now let’s put the two together to see how and when you will die, given your sex, race, and age.flowingdata.com
Jokereiden joku omistajista on joku sysipaska tms.Näitä on toki enemmänkin maailmassa, parina esimerkkinä italialainen Tissi-kylä ja intialainen Kaveri-joki, mutta että Kamala-niminen jenkkipoliitikko ja varapresidenttiehdokas? Kovaa settiä, jotenkin myös osuvaa... Kamala-jenkki :)
Hitto, ja tuo oli vielä niin paskanmakuinen kokemuskin. Miten ne ihmiset jää koukkuun?Olet, ensimmäisestä ruohopiikistä se lähtee.
Siis omasta kuolemasta vai jonkun muun?Tyhmiä taas kysyn.
Onko olemassa sellaista ketjua jossa voisi kertoa/arvuutella, että mihin sairauteen/tapahtumaan tulee todennäköisesti kuolemaan? Mulla olisi siihen top-5 lista, tämänhetken todennäköisyydestä.
Omasta. Mulla olisi tämänhetken arviolista.Siis omasta kuolemasta vai jonkun muun?
Anna palaa.Omasta. Mulla olisi tämänhetken arviolista.
Väärä ketju, joten en laita.Anna palaa.
Se mirri oli kuitenkin just joku aika sitten kussu siihen mättäälle. Paskaan en usko koska kyllähän me alan miehet kissanpaskan maku suussa tunnistetaan oitis.1. Miten saa ruohon maun pois suusta, siis nurmikon?
Kävi niin, että tein ison annoksen ruokaa, no lopussa menin takapihalle poimimaan ruohosipulia sapuskan joukkoon. No mirri perkl, yllätti pihalla. Sitten kiireellä kiskoin sitä ruohosipulia, ettei mirri luiskahda sisään.. ja nyrkkiin saattoi tulla mukaan ruohikkoa.
Jotenkin jäi pistävä maku suuhun, vaikka ruoka muutoin olikin hyvää.
Miten nämä ”kiekko jäähän ja peliä” hemmot pärjäisi jossain Madridissa kun se on vissiin kokonaan kiinni koronan takia?
Ei kai siihen mitään ohjeistusta ole, mutta näppituntumalla sijoittaisin tuon merkkipaalun jonnekin vuosien 20 ja 24 välille.Mikä on se ikähaitari, jossa ikävuosista puhutaan kesinä? Esim. ”15 kesäinen”. Harvoin kuulee sanottavan ”85 kesäinen” tai ”puoli kesäinen”.
Köysi, jesari ja nippusiteet. Jos ei auta niin pistooli.Nytkun koronapaska rajoittaa ihmisten vapaa-ajan tekemisiä. Kenties rankallakin kädellä, ja edessä on pitkä talviaika, niin kysyn.
Millä saat itsesi ja läheisesi pysymään henkisesti hyvässä olossa seuraavan reilu puoli vuotta?
Tiiäks tää voi olla monellakin edessä. Mutta jospa ei, ja mietinnässä tuo mitä kysyin.Köysi, jesari ja nippusiteet. Jos ei auta niin pistooli.
Perheet voisi lukea kirjoja yhdessä. Ääneen tai hiljaa, ihan sama. Mutta kokoonnuttaisiin yhteen lukemaan. Laitettaisiin kaikki sähköiset vimpaimet pois. Kerrottaisiin tarinoita. Takkatulen ääressä jos on takka mutta jos ei niin ei haittaa. Kunhan keskusteltaisiin. Katsottaisiin toisia kasvoihin eikä möllötettäisi jotain vitun kännykkää.Tiiäks tää voi olla monellakin edessä. Mutta jospa ei, ja mietinnässä tuo mitä kysyin.