Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 848 540
  • 11 234

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Uskooko ihmiset yleisesti nopeusrajoituksiin?
Uskoo. Minäkin uskon, olen nähnyt varsin usein niiden olemassa olosta muistuttavia liikennemerkkejä. Ja tälläkin palstalla on paljon ihmisiä, jotka ovat samoja ja samanlaisia merkkejä nähneet.

Yleisesti ottaen, nopeusrajoituksiin kannattaa uskoa. Jos ei usko, saattaa joutua maksamaan valtiolle pakanuudestaan maksua.

Olen siis aika varma, että lähes kaikki liikenteessä liikkuvat uskovat nopeusrajoituksiin. Ihan kaikki moottoriajoneuvolla liikkuvat eivät sitten niitä noudata.
 
K

Kiekkokatsoja

Onko sellaista ketjua jääkiekosta, johon voi todeta viestillään, Suomen olleen mm kisoissa tosi kova/ja jopa altavastaajana kova + voitokas?
Hitsi kun näitä peljä jakisoja on ollut paljon. Taas telkussa sellasta tulee (subtv) ja juutuubissa on paljon sitä hyvää, ja totta.. Miljoonamiehetkin on useina vuosina olleet Suomen kanssa olleet tiukilla/hävinneet.
 
K

Kiekkokatsoja

Päivän tyhmä kysymys.
Onko sulle tullut viimeaikoina yllättäviä kuluja?
Mulle on, parikin. Toinen oli se, kun kännissä horjahdin tietokoneeni päälle, ja se meni palasiksi. Olinkin vahvemmassa humalassa, mitä luulin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Onko sulle tullut viimeaikoina yllättäviä kuluja?
Mulle on, parikin. Toinen oli se, kun kännissä horjahdin tietokoneeni päälle, ja se meni palasiksi. Olinkin vahvemmassa humalassa, mitä luulin.
On toki. Skullcandyn viidenkympin bluetooth-kuulokkeet osoittautuivat nimittäin rakenteeltaan täysin susiksi. Sanka halkesi kun otin niitä päästäni.

Totesin että paskat, kerta JBL:iin en enää aio palata ja halpikset eivät näköjään meikäläisen kyydissä kestä, niin ostin sitten DNA:n alemyynnistä 200 euron arvoiset Sonyt hintaan 135€. Olen ollut laatuun erittäin tyytyväinen. Istuvuus on näissä ehkä se isoin plussa silti.

Malli on siis WH-XB900N. Suosittelen lämpimästi tätä mallia kaikille!
 
K

Kiekkokatsoja

On toki. Skullcandyn viiden kympin bluetooth-kuulokkeet osoittautuivat rakenteeltaan aivan susiksi. Sanka halkesi nimittäin kun otin niitä päästäni.

Totesin että paskat, kerta JBL:iin en enää aio palata ja halpikset eivät näköjään meikäläisen kyydissä kestä, niin ostin sitten DNA:n alemyynnistä 200 euron arvoiset Sonyt hintaan 135€. Olen ollut laatuun erittäin tyytyväinen. Istuvuus on näissä ehkä se isoin plussa silti.
No katos..
Oon kuullut että jollain olis terävä pää, ja siten menee talvessa muutama pipo. Mitenhän ton sangan sait rikki, lienee valmistusvika?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
No katos..
Oon kuullut että jollain olis terävä pää, ja siten menee talvessa muutama pipo. Mitenhän ton sangan sait rikki, lienee valmistusvika?
En tiiä. En olisi uskonut että kuulokkeiden sanka voi haljeta noinkin arkisen toimenpiteen lomassa :D No toisaalta näissä Sonyissa on moninkertaisesti parempi äänenlaatu ja kantomatka. Ja akunkestokin kolminkertainen.

Noiden Skullcandyjen oli muutenkin tarkoitus olla vain väliaikainen ratkaisu kunnes viitsin taas ostaa paremmat kuulokkeet. Niistä mun (niin ikään 200€ arvoisista) JBL:istä siis halkesi myöskin sanka. En tiedä miten tuo tarkalleen tapahtui, olivat nimittäin takkini taskussa Isku Areenalla. Erätauolla kaivoin niitä taskusta ja katsoin että kappas, paskana ovat!
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
On toki. Skullcandyn viidenkympin bluetooth-kuulokkeet osoittautuivat nimittäin rakenteeltaan täysin susiksi. Sanka halkesi kun otin niitä päästäni.

Totesin että paskat, kerta JBL:iin en enää aio palata ja halpikset eivät näköjään meikäläisen kyydissä kestä, niin ostin sitten DNA:n alemyynnistä 200 euron arvoiset Sonyt hintaan 135€. Olen ollut laatuun erittäin tyytyväinen. Istuvuus on näissä ehkä se isoin plussa silti.

Malli on siis WH-XB900N. Suosittelen lämpimästi tätä mallia kaikille!

Näissä operaattorien hinta-arvioissa kannattaa olla tarkkana. Tai oikeastaan lähes aina OVH on lätkäisty ihan saatanasti yläkanttiin. Kyseiset Sonytkin Verkkokaupassa, Gigantissa ja Powerissa 129€.

Joulun aikoihin uutta kännykkää katselin ja tuli vastaan operaattorini (Elisa) tarjous jostain mallista -50%, eli OVH oli jotain 499€ ja nyt möivät hintaan 250€. Hintavertailusta tarkistin ja valehtelematta vähintään 10 kauppaa möivät tuohon 250€ hintaan. Pitäköön tunkkinsa, mulkut. Ostan mieluummin samaan hintaan muualta, missä ei ole alennusta mukana.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
@Anonyymi itseasiassa nyt kun aloin muistelemaan ihan kunnolla, niin mun DNA kaupan kuitissa luki 154,98 (ostin PS plus 3kk jäsenyyden samalla kertaa) eli pardon my mistake, maksoin noista kuulokkeista juurikin mainitsemasi 129 euroa ja sentit siihen päälle.

Ja ellen nyt ihan väärin muista, niin vielä jokunen viikko takaperin kun nämä hain, oli DNA kauppa ainut mistä nuo lähtivät silloin ko. hintaan. Kyllä mä tein silloin ihan perinpohjaisen taustatyön ennen kuin päätin mitkä kuulokkeet ostan ja mistä, joten väitän puhuvani totta.
 

Glove

Jäsen
Päivän tyhmä kysymys.
Onko sulle tullut viimeaikoina yllättäviä kuluja?
Mulle on, parikin. Toinen oli se, kun kännissä horjahdin tietokoneeni päälle, ja se meni palasiksi. Olinkin vahvemmassa humalassa, mitä luulin.
On. Auto on taas pajalla, toivottavasti saavat sen nyt kuntoon. Eihän siihen ole mennyt kuukauden sisään kuin vasta himpun alle 500 € + tämä mitä tästä korjaamoreissusta sitten tulee. Vähän liikaa työttömän kukkarolle.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Päivän tyhmä kysymys.
Onko sulle tullut viimeaikoina yllättäviä kuluja?
Mulle on, parikin. Toinen oli se, kun kännissä horjahdin tietokoneeni päälle, ja se meni palasiksi. Olinkin vahvemmassa humalassa, mitä luulin.
Pari kertaa oon joutunu kuvatuksi. Ekan kuvan ottivat autosta käsin ja seuraavana päivänä oli jo laskua tullu sähköisesti. Parin päivän päästä perinteinen tolppakuva. Kaitpa siitäkin pian kuuluu. No rikesakolla selviän onneks molemmista. Nyt oon taas ajellut rauhallisemmin, onhan se taloudellisempaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Pari kertaa oon joutunu kuvatuksi. Ekan kuvan ottivat autosta käsin ja seuraavana päivänä oli jo laskua tullu sähköisesti. Parin päivän päästä perinteinen tolppakuva. Kaitpa siitäkin pian kuuluu. No rikesakolla selviän onneks molemmista. Nyt oon taas ajellut rauhallisemmin, onhan se taloudellisempaa.
Pääseekö sillä sun talbotilla niin lujaa?
Vai onko auto muutoin nätti, ja valokuvauksellinen?
 
K

Kiekkokatsoja

On. Auto on taas pajalla, toivottavasti saavat sen nyt kuntoon. Eihän siihen ole mennyt kuukauden sisään kuin vasta himpun alle 500 € + tämä mitä tästä korjaamoreissusta sitten tulee. Vähän liikaa työttömän kukkarolle.
Joo kallista on autoa pitää. En omistaisi ellei välttämätön laite.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Samaan syntiin syyllistyin, viimevuonna.
Olikos talbot tuolloin hinausauton kyydissä..?
Vielä on vetänyt omillaan, jottei apuvoimiin oo tarvinnu turvautua. Onhan se vähän persiistä ku just on vauhtiin päässy ja sittemmin taajaman myötä pitäis himmailla, ni aina ei vaan muista taikka raaski.
No nyttemmin taas hetken muistaa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Miten selostajat ja kuuluttajat ryhtyvät lausumaan uuden Jokeripuolustaja Jonathan Pudaksen sukunimeä?

pyydas, pjudas, padäs vai ihan supisuomalaisittain pudas? Bädäss olisi kyllä hyvä.
 

redpecka

Jäsen
Oliko se nyt @Krepo vai kuka, joka sanoi nähneensä palstalegenda @nakkikastiketta tässä vähän aikaa sitten?

Minua - ja aivan varmasti myös kaikkia porin hitsareita - kiinnostaisi kuulla hänestä lisää. Olisiko hällä itsellään haluja palata palstalle jos se suinkin olisi mahdollista? Sillä onhan täällä annettu toiset mahikset monille legendoille.

Alkaisi otteluseurannatkin taas nappaamaan ihan toiseen malliin ainakin SaiPa-Ässät -konseptissa. Muutenkin kun otteluseurannat ovat lähes kuolleet niin edes jotain palaneen kastikkeen hajua hei. Sama kuin mitä olisi SaiPa-TPS -seurannat jos @heavylutaa18 ei olisi paikalla.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Oliko se nyt @Krepo vai kuka, joka sanoi nähneensä palstalegenda @nakkikastiketta tässä vähän aikaa sitten?

Minua - ja aivan varmasti myös kaikkia porin hitsareita - kiinnostaisi kuulla hänestä lisää. Olisiko hällä itsellään haluja palata palstalle jos se suinkin olisi mahdollista? Sillä onhan täällä annettu toiset mahikset monille legendoille.

Alkaisi otteluseurannatkin taas nappaamaan ihan toiseen malliin ainakin SaiPa-Ässät -konseptissa. Muutenkin kun otteluseurannat ovat lähes kuolleet niin edes jotain palaneen kastikkeen hajua hei. Sama kuin mitä olisi SaiPa-TPS -seurannat jos @heavylutaa18 ei olisi paikalla.
Nakkikastike soitti minulle. En ole fyysisesti nähnyt, vaikka tarkoitus olikin. On niin mystinen hahmo, että soittelee salaisesta numerosta, joten olen hänen kontaktien varassa. Tarkoitus oli kalaan lähteä, mutta eipä ole hänestä mitään kuulunut. Puheli, että meinaa paluun palstalle tehdä, nimimerkistäkin oli puhetta, mutta sitä en nyt tässä paljasta.

Joskus aikanaan oltiin samassa pajassa töissä, siitä hänet tunnen.
 

redpecka

Jäsen
Nakkikastike soitti minulle. En ole fyysisesti nähnyt, vaikka tarkoitus olikin. On niin mystinen hahmo, että soittelee salaisesta numerosta, joten olen hänen kontaktien varassa. Tarkoitus oli kalaan lähteä, mutta eipä ole hänestä mitään kuulunut. Puheli, että meinaa paluun palstalle tehdä, nimimerkistäkin oli puhetta, mutta sitä en nyt tässä paljasta.

Joskus aikanaan oltiin samassa pajassa töissä, siitä hänet tunnen.
Koita puhua näkymätön kalakaverisi takaisin palstalle. Mutta ensisijaisesti kehottaisin häntä anomaan armoa ja anteeksiantoa Modeilta saadakseen toisen mahdollisuutensa kuin lähteä kikkailemaan toisella nimimerkillä, sillä siitä ei yleensä hyvä heilu.

joutuisi elämään ainaisessa pelossa loppuelämänsä ajan, aina pitäisi epäillä onko tässä vedyssä - vai mikä vitun atomi tää nyt on - ripaus poloniumia sittenkin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Koita puhua näkymätön kalakaverisi takaisin palstalle. Mutta ensisijaisesti kehottaisin häntä anomaan armoa ja anteeksiantoa Modeilta saadakseen toisen mahdollisuutensa kuin lähteä kikkailemaan toisella nimimerkillä, sillä siitä ei yleensä hyvä heilu.

joutuisi elämään ainaisessa pelossa loppuelämänsä ajan, aina pitäisi epäillä onko tässä vedyssä - vai mikä vitun atomi tää nyt on - ripaus poloniumia sittenkin.
@Nakkikastike seuraa palstaa kyllä aktiivisesti, sen verran voin kertoa.

Ihan eri konseptiin liittyvää nimerkkiä olisi tarjolla, kuin ruokahommeleihin.
 

redpecka

Jäsen
Oli vielä aamulla kaksi villasukkaa ja nyt on vain yksi. Ei kukaan ois sattunut näkee sitä? Siniharmaa ja varressa vaaleita raitakuvioita. Jos yhtään auttaa niin ruotsissa punotut.
 

redpecka

Jäsen
Nyt ei oikeesti enää tajuta. Mun kämppä on pieni, toki tänne voi kadota joku ihme redpecka elämäksi mutta että villasukka!

Tulee jo kylmä ja vihloo jalkapohjasta. En tiedä selviydynkö enää huomiseen mä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Nyt on @redpecka lla vakava paikka, huoli jaksamisestasi nostaa päätään. Onni onnettomuudessa, se oli ruotsalainen villasukka.
 

redpecka

Jäsen
Nyt on @redpecka lla vakava paikka, huoli jaksamisestasi nostaa päätään. Onni onnettomuudessa, se oli ruotsalainen villasukka.
Kiitos kauniista sanoista. Jotenkin tuo sanomasi sai mut katsomaan tilannetta laajemmin ja heti nyt kohta näinkin tuon sorsueesta kadonneen villasukkani tossa sivupöydällä! En tajua miten se oli tuohon päätynyt. Nyt se on takas jalassa ja lämmittää niin jalkapohjaa kuin mieltä. Kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös