Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Tämän jos olsin tiennyt olevan vaihtoehto, en olisi ees tyhmiä ehdottanut. Ehdottomasti oma valinta olisi tuo mainitsemasi."Tai elämä jatkukoon entiseen tapaan".
Eli en tee mitään.
Tämän jos olsin tiennyt olevan vaihtoehto, en olisi ees tyhmiä ehdottanut. Ehdottomasti oma valinta olisi tuo mainitsemasi."Tai elämä jatkukoon entiseen tapaan".
Eli en tee mitään.
Juu. Jospa kokeilen kuumahöyrypuhallinta uudelleen. Olin eilen senverran kännissä, että ohjekirjaa en "pystynyt" lukemaan.Lattialaatta kaiketi kyseessä?
No joo.Tämän jos olsin tiennyt olevan vaihtoehto, en olisi ees tyhmiä ehdottanut. Ehdottomasti oma valinta olisi tuo mainitsemasi.
Sitten hokaat että vittu, mää oon kännissä tilannu kuumahöyrypuhaltimena hienon kukkopillin.Jospa kokeilen kuumahöyrypuhallinta uudelleen. Olin eilen senverran kännissä, että ohjekirjaa en "pystynyt" lukemaan.
Valitettavasti on tunnustettava että selvinpäin kaupasta ostin, heräteostoksena. Hyvin harvoin ostan tollasia. Kännissä testasin eilen.Sitten hokaat että vittu, mää oon kännissä tilannu kuumahöyrypuhaltimena hienon kukkopillin.
Eipä ne lähe ku uusimalla eikä maalaus toimi lattiaan. Tai mikä ettei, hiekkaa alle ja betoluksi päälle. Kokkeillaanko? Sinä hoidat makkarat ja ne remppa kaljat?Juu. Jospa kokeilen kuumahöyrypuhallinta uudelleen. Olin eilen senverran kännissä, että ohjekirjaa en "pystynyt" lukemaan.
Horisontti? Onko petro-malli? Uusikaupunkilainen?Starttaanko jo Talbotin?
Ei kannata, sillä Talbot ei jaksa tänne asti.Eipä ne lähe ku uusimalla eikä maalaus toimi lattiaan. Tai mikä ettei, hiekkaa alle ja betoluksi päälle. Kokkeillaanko? Sinä hoidat makkarat ja ne remppa kaljat?
Starttaanko jo Talbotin?
Aikanaan kun näitä oli liikenteessä enemmän, pystyi ajelemaan vaikka silmät kiinni jos Talbotin perään sattui päätymään. Hajun perässä seurasi vaan, ei mennyt ojaan.Horisontti? Onko petro-malli? Uusikaupunkilainen?
Aikanaan kun näitä oli liikenteessä enemmän, pystyi ajelemaan vaikka silmät kiinni jos Talbotin perään sattui päätymään. Hajun perässä seurasi vaan, ei mennyt ojaan.
Jos "nähty viimeksi" kohdassa lukee: 1 minuuttia sitten ° Performing moderation duties, niin onko tämä käyttäjä moderaattori vai mitäs kettua? Täysin vahingossa tuli moinen vastaan.
Kuulostaa kyllä vahvasti siltä, että palstasofta se siellä vihjailee käyttäjistä liian henkilökohtaisia asioita. Jäädään seuraamaan pitääkö kurinpidon linja ja päätyykö palstasofta jäähylle tästä toiminnastaan.
Vaikka et mitään paljastanutkaan, on varmaan parempi kun lähdet, ihan vaan varmuuden vuoksi. Moderaattorit ei pelleile vaikka virhe olisikin oma, kuten silloin aikanaan Modegatessa, josta ei saa puhua.Jos "nähty viimeksi" kohdassa lukee: 1 minuuttia sitten ° Performing moderation duties, niin onko tämä käyttäjä moderaattori vai mitäs kettua? Täysin vahingossa tuli moinen vastaan.
Suosittelen todistajansuojeluohjelmaan liittymistä.Ainoa oikea ratkaisu olisi antaa kaikille kakkua. Antakaa sakkoa saatana!
Modegateen viitaten kenenkään ei kannata edes telepaattisesti yrittää udella tätä nimimerkkiä tietoonsa, kun banaania aiemmin jaettiin myös niille, jotka tuota kuvakaappausta julkisesti kehtasivat pyytää nähtäväksi. Olisi kyllä hassunhauskaa tietää, minkälaisille hessuille ja minkälaisin perustein nuo ylijumalan valtuudet on jaettu, kun kurinpitolinja on kuin jostain virsikirjasta repäisty.
Kyllä. Paskat läpät ja jatkuva humalahakunen juominen ainaki itellä.Oletteko huomanneet, että kun ihmisillä tulee ikää, niin entistä enemmän samat vakio perusjututut, ja sen rytmissä eläminen, on entistä tärkeämpää?
Wau! Mun ei tartte laihruttaa kun 50kg niin mulla on miltei kymppisenttinen Jorse!Luki jossain, että jos laihtuu 13 kg, niin peniksen mittaan tulee sentti.
Tämä on jatkoajan kirjoittajissa, lähes vaatimus, mutta onneksi ei ihan.Kyllä. Paskat läpät ja jatkuva humalahakunen juominen ainaki itellä.
Tämäpä.Wau! Mun ei tartte laihruttaa kun 50kg niin mulla on miltei kymppisenttinen Jorse!
Auta. Mulla ei siis ole toivoa edes tuohon. Eihän musta jää mitään jäljelle jos tästä vielä 50 kiloa pois.Wau! Mun ei tartte laihruttaa kun 50kg niin mulla on miltei kymppisenttinen Jorse!
Joo, mutta veljellä on kumminkin se 10 tuumaa raisua rakkautta kannettavana! No ei, kyllä tästä 100kg:sta voi vähän lahjottaa vaikkaa Ahrikkaan.Auta. Mulla ei siis ole toivoa edes tuohon. Eihän musta jää mitään jäljelle jos tästä vielä 50 kiloa pois.