Tyhmien kysymysten ketju

• 1 889 519
  • 11 275

npc

Jäsen
By the way, nytku olen tajunnut tämän loistavan älydatan tossa Jatkiksen sivulla eli että näkee noista sinisistä kuplista oman viestimääränsä kyseisiin ketjuihin niin jossain määrin yllätyin, ettei mulla ole ollut tyhmiä kysymyksiä Jatkis-elämän varrella kuin kolmetoista, tää on kai neljästoista eikä ole edes kysymys. Oon kai mennyt aina muihin tärkeisiin ketjuihin kyselee fiksuja ja siksi tämä ketju on jäänyt luonnollisesti vähemmälle huomiolle.

Ootas... voisin jotain kysyä nyt kun tässä kerran olen... Joo, onko swag vain sana vai tuleeko se jostain sanojen alkukirjainyhdisteistä. Asiayhteydessä suunnilleen tunnistan mitä se tarkoittaa, mutten osaisi sanoilla sitä avata.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
By the way, nytku olen tajunnut tämän loistavan älydatan tossa Jatkiksen sivulla eli että näkee noista sinisistä kuplista oman viestimääränsä kyseisiin ketjuihin niin jossain määrin yllätyin, ettei mulla ole ollut tyhmiä kysymyksiä Jatkis-elämän varrella kuin kolmetoista, tää on kai neljästoista eikä ole edes kysymys. Oon kai mennyt aina muihin tärkeisiin ketjuihin kyselee fiksuja ja siksi tämä ketju on jäänyt luonnollisesti vähemmälle huomiolle.

Ootas... voisin jotain kysyä nyt kun tässä kerran olen... Joo, onko swag vain sana vai tuleeko se jostain sanojen alkukirjainyhdisteistä. Asiayhteydessä suunnilleen tunnistan mitä se tarkoittaa, mutten osaisi sanoilla sitä avata.

Oletan sen olevan tuosta johdettu termi.

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Kertokaa nyt herranjestas, että millä saa sellaisen vihertävän pinttymävanan pois WC-pöntön takaseinästä? On kokeiltu nämä erilaiset WC-puhdistaja litkut ja kokeilin jopa ruokasoodan ja etikan yhdistelmää kun sen nimeen vannottiin netissä.

Ja vitut, pinttymä on ja pysyy. Kai tuo nyt pitää jollakin muullakin irti saada kuin dynamiitilla?

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaa nyt herranjestas, että millä saa sellaisen vihertävän pinttymävanan pois WC-pöntön takaseinästä? On kokeiltu nämä erilaiset WC-puhdistaja litkut ja kokeilin jopa ruokasoodan ja etikan yhdistelmää kun sen nimeen vannottiin netissä.

Ja vitut, pinttymä on ja pysyy. Kai tuo nyt pitää jollakin muullakin irti saada kuin dynamiitilla?

Napalmilla lähtee. En tiiä, vähän sama ongelma. Tosin meidän pöntöt on rakennettu 1960-luvun kommunistisessa Romaniassa että ei ollu ihan priimaa uusinakaan. Ei meinaa parane paljo isommassa jurrissa käydä istunnolla kun saattaa mennä Iron Throne nurin.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC

Todennäköisesti ruuvimeisselillä (ja)tai mattopuukolla, huono tuuri jos on niin pitää piikata.
Eli vaatii Ido-59:n vaihtamisen uuteen jos rantu häiritsee liikaa. Kuparikarbonaattia jos on huokoisen lasitteen läpi imeytynyt posliiniin, pysyy se siinä kuin tauti.

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Todennäköisesti ruuvimeisselillä (ja)tai mattopuukolla, huono tuuri jos on niin pitää piikata.
Eli vaatii Ido-59:n vaihtamisen uuteen jos rantu häiritsee liikaa. Kuparikarbonaattia jos on huokoisen lasitteen läpi imeytynyt posliiniin, pysyy se siinä kuin tauti.

Siltä se alkaa vaikuttaa, ettei tuota irti saa millään. Ei nyt vielä liikaa häiritse taiteellista silmää, mutta lähinnä harmittaa kun vasta muutaman vuoden vanhaan kapistukseen on jo tuollainen päässyt pinttymään vaikka peruspuhdistuksesta on kyllä huolta pidetty suht säännöllisesti.

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Tuolla Universal Stonella (tai vastaavilla) olen näitä hyvällä menestyksellä putsaillut.

K

Kiekkokatsoja

Onko muilla toisinaan fiilis, että jotain pitäisi saada tehdyksi, kuten kotihommia, autohommia ym, mutta.. aikaa olisi, muttei oikein saa aloitettua?
Jos siihen ottaa pari neuvoa antavaa juomaa, niin aloitekekyky on hyvä, ja hommat hoituu..

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onkohan kukaan klikannut tuota "Rokin naisten joukkue vahvistuu paluumuuttajalla - Aino Karppinen Rovaniemelle" juttua, saati lukenut sitä? En ihan äkkiä keksi mitään yhtä "kiinnostavaa" otsikkoa...

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko muilla toisinaan fiilis, että jotain pitäisi saada tehdyksi, kuten kotihommia, autohommia ym, mutta.. aikaa olisi, muttei oikein saa aloitettua?
Jos siihen ottaa pari neuvoa antavaa juomaa, niin aloitekekyky on hyvä, ja hommat hoituu..

Usein on tuollaista. Neuvoa antava(t) tekevät meistä jokaisesta arjen sankarin, jolle mikään homma ei ole vaikea tahi ylitsepääsemätön.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Usein on tuollaista. Neuvoa antava(t) tekevät meistä jokaisesta arjen sankarin, jolle mikään homma ei ole vaikea tahi ylitsepääsemätön.
Tämä on totta. En usko että Suomessa on esimerkiksi montaakaan mööpeliä jotka on kasattu ilman asennuskaliaa. Tässä huushollissa ei ainakaan ensimmäistäkään. Eikä tule.

4

444

Koskaan en ole autoa korjannut tai jotain isompaa remppaa saattanut loppuun täysin vesiselvänä. Enemmänkin toki sen fiiliksen takia kuin niinkään törpöttelyn vuoksi. Onhan rempat ja korjaukset hauskempia toteuttaa, kun aina välillä voi hakea rohkaisua tölkistä.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tämä on totta. En usko että Suomessa on esimerkiksi montaakaan mööpeliä jotka on kasattu ilman asennuskaliaa. Tässä huushollissa ei ainakaan ensimmäistäkään. Eikä tule.
Mun huushollissa ei ole ainuttakaan mikä olisi kasattu asennuskaljan (tahi minkään sortin alkoholin) kera. Tai no, niistä en tiedä mitä tänne kasattiin rakennuttajan toimesta. Mut ne on siis kiinteitä rakenteita, ei mööpeleitä. Ja tuli tänne kasattuna joitain, joten niistäkään en osaa sanoa.

Mut eihän ammattilaiset niin tekisi... eihän??

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Hitto, saan laittaa työn luonteen vuoksi kilometrikorvaukset tulonhankkimiskuluihin.
Mutta en nyt saa millään päähän et miks mulla on muistikuva et se km-hinta olis 0,11€. Yks vuosi tuli Verohallinnolta uhkauskirje kun olin laittanut siihen väärän luvun.

Nyt kun googlailen sitä hintaa, niin kaikkialla on tuo 0,25€, mut silti mulla on muistikuva tuosta 0,11€:sta. Mitä mää nyt sinne paan?

K

Kiekkokatsoja

Seuraava tyhmä kysymys elävästä elämästä. Oletko koskaan myynyt jotain tori.fi jutussa, tai ostanut sieltä? Taikka muussa vastaavassa nettijutussa? Olisiko kerrottavaa?

Itse laitoin myyntiin materiaaleja, ja kauppa on käynyt hyvin. Jo 3 tyytyväistä ostajaa on käynyt. Varastoni tila vähenee, ja eurojakin jokunen tuli.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En usko että Suomessa on esimerkiksi montaakaan mööpeliä jotka on kasattu ilman asennuskaliaa.
Mun huushollissa ei ole ainuttakaan mikä olisi kasattu asennuskaljan (tahi minkään sortin alkoholin) kera.
Olen kyllä tässä enemmän vetin linjoilla kun Johnnyn. Tietty meillä on sen verran paljon mööpeleitä etten tietenkään ole niiden kaikkien kokoamishistoriasta ole varma. Mutta kaikki avoliiton aikana kootut kalusteet on pantu kasaan ilman alkoholijuomia. Siis jos ei miehellä ole ollut jossain hihassa jemmassa kaljaa jota olisi pillillä vaivihkaa vetänyt... ;-) Tuo on kanssa varmaan yksi hinta jota mies maksaa kun minut otti kumppanikseen. Ei sillä että olisin koskaan häntä kieltänyt ottamasta asennuskaljaa (tai muutenkaan nauttimasta alkoholia). Asennuskalja ei kyllä sovi mieheni luonteeseenkaan. On niin jämpti jätkä. Ne, jotka tuntee, tietää... ;-)

K

Kiekkokatsoja

Olen kyllä tässä enemmän vetin linjoilla kun Johnnyn. Tietty meillä on sen verran paljon mööpeleitä etten tietenkään ole niiden kaikkien kokoamishistoriasta ole varma. Mutta kaikki avoliiton aikana kootut kalusteet on pantu kasaan ilman alkoholijuomia. Siis jos ei miehellä ole ollut jossain hihassa jemmassa kaljaa jota olisi pillillä vaivihkaa vetänyt... ;-) Tuo on kanssa varmaan yksi hinta jota mies maksaa kun minut otti kumppanikseen. Ei sillä että olisin koskaan häntä kieltänyt ottamasta asennuskaljaa (tai muutenkaan nauttimasta alkoholia). Asennuskalja ei kyllä sovi mieheni luonteeseenkaan. On niin jämpti jätkä. Ne, jotka tuntee, tietää... ;-)
No kysymyksen alullepanijana vähän kommentoin.
Tietty riippuu mikä ajanjakso ja vuosikymmen.. mutta sanotaanko näin, että toisessa versiossa oon tehnyt hommia, toisinaan ns tatti ottassa. Ja nykyversiona kyllä tavoittelen jonkinlaista remonttijuomaa, jos mahdollista. Toki niitäkin juttuja on, että hommat alta pois, ja sit huiliminen. Joko relaxi juoman kanssa tai ilman. Ilmankin pärjää, kun asennoituu asiaan oikein.
Mun vaihtoehto @Johnny B. Goode taisi tänään tehdä miehen työn..?? Katosi aikaisin..
Vaikkakin on vahvasti asennusjuoman puolella, niin tänään ehkäpä nappasi muijan kainaloon ja vei nukkumaan.?
Arvostan tekoasi. Hyvin tehty.

K

Kiekkokatsoja

Yön ja tiistain tyhmä kysymys.
Syötkö säännöllisesti kellon mukaan? Tai säännöllisinä ajankohtina, lämpimän tai kylmän aterian/välipalan?

Itse en katso kellon mukaan syöntiä. Syön kun tuntuu siltä. Ja voin syödä vaikkapa iltamyöhään lämpimän ruoan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy