Mainos

Tyhmien kysymysten ketju

• 1 892 753
  • 11 269

Glove

Jäsen
Pysähtyykö pelit sen joukkueen osalta, jos joukkueen jäsenestä löytyy koronavirustartunta?
Kesälajeissa tuo tartunta vaihtoehto voi pian olla todennäköistä. Tämän hetken ennusteen mukaan, myös syksyllä voi olla sama tilanne jääkiekossakin.
Nostetaan pelaajia A-junnuista ja mahdollisesta farmiseurasta ja sitten kun ne loppuu niin ollaan jo siinä tilanteessa, että kaikki on sairastanut koronan ja voidaan pelata huoletta.

K

Kiekkokatsoja

Nostetaan pelaajia A-junnuista ja mahdollisesta farmiseurasta ja sitten kun ne loppuu niin ollaan jo siinä tilanteessa, että kaikki on sairastanut koronan ja voidaan pelata huoletta.
No ehkä ei.
Altistunutta joukuetta vastaan, tuskin kukaan laittaa pelaamaan. Ellei nyt muuteta periaatteita isolla kädellä. Tuskin?

Lisäys. Veikkausliiga alkaa heinäkuussa.

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onhan tuon jatkoa suunniteltu aina tasaisin väliajoin, mutta mitään ei tapahdu.
Eikä tule tapahtumaan, aika ajanut tälläisten teiden ohi valitettavasti. Nykyään satsataan vain julkiseen liikenteeseen miljardit eikä tälläiseen. Tuon jatke vaatisi todella mittavia tunneliosuuksia siitä nykyisestä päätepisteestä espoo-vantaa rajalle.

Surullista että tuo täälläkin mainittu sumppu tien toisessa päässä(Länsiväylä) tehtiin minibudjetilla, alun perin siihen oli piirretty monitasoliittymä mutta se ei koskaan toteutunut, onneksi siihen tuli edes se kiertoliittymä viiveellä.

Kehä 2 piti muuten alunperin olla moottoritie, liittymät ja rampit on tehty moottoritienopeuksia ajatellen mutta siitä ajatuksesta luovuttiin vähän ennen tien avaamista.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eikä tule tapahtumaan, aika ajanut tälläisten teiden ohi valitettavasti. Nykyään satsataan vain julkiseen liikenteeseen miljardit eikä tälläiseen. Tuon jatke vaatisi todella mittavia tunneliosuuksia siitä nykyisestä päätepisteestä espoo-vantaa rajalle.

Surullista että tuo täälläkin mainittu sumppu tien toisessa päässä(Länsiväylä) tehtiin minibudjetilla, alun perin siihen oli piirretty monitasoliittymä mutta se ei koskaan toteutunut, onneksi siihen tuli edes se kiertoliittymä viiveellä.
Tuskin tosiaan rakennetaan.

Ainoa mikä hieman **tuttaa, on se ettei Turuntien yli tehty nelikaistaisena. Nyt se on ihan tukossa sen Turuntien ylittävällä sillalla kun porukka jonottaa sinne motarille Turun suuntaan. Ja ohi et pääse, vaikka olis menossa Stadin suuntaan (lahjakkaasti tukkivat molemmat kaistat ennen motaria). Noh, säästettiin näköjään leveämpi silta.

Ei tuo sinällään muuten häiritse, paitsi kun lähden pe ip landelle, muuten tuo ei reitille osu.

Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Tälle on olemassa oma ketju muistaakseni, mutta en perkele löytäny sitä.
Eli mitä tekee nykyään Kari "kärppä" Lehtonen?

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tälle on olemassa oma ketju muistaakseni, mutta en perkele löytäny sitä.
Eli mitä tekee nykyään Kari "kärppä" Lehtonen?
Tuo kyseinen ketju löytyy yleisestä jääkiekkokeskustelusta nimellä "Missä he ovat nyt?".

Itse kysymykseesi en osaa antaa vastausta. Uransa lopettaessaan kertoi viettävänsä paljon aikaa autotallissa.

Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Tuo kyseinen ketju löytyy yleisestä jääkiekkokeskustelusta nimellä "Missä he ovat nyt?".

Itse kysymykseesi en osaa antaa vastausta. Uransa lopettaessaan kertoi viettävänsä paljon aikaa autotallissa.
No näimpä näkyy olevan ja vielä ekalla sivulla. Ei tullu tuolla käytyä.
Nakataampa sinne sama kysymys.

K

Kiekkokatsoja

Toisinaan vaikuttaa, että tämä on "yksinpulisemisen" palsta. Aika harvaan viestiin kommentoidaan/vastataan. Mikähän on prosenttiosuus pelkässä yksinkirjoittelussa ja mikä keskusteluissa..?

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
K

Kiekkokatsoja

Tämä kuulosti siltä sellaiselta sananmuunnokselta vai mikä olikaan, mutta muutaman minuutin tavailtuani tajusin, että eihän se olekaan.
No hyvä.Tälläkertaa ei ollut tarkoitus piiloittaa mitään viestin sisään. Ei edes sanaparia.
Joskus puolestaan koko kirjoitus on sellainen, että sen ei ole tarkoitus avautuakaan, ilman hetken pohtimista.
Ja pahimmillaan joudun itsekin pohtimaan seuraavana päivänä, että mitä tarkoitin. Toisinaan kun ei ole ollut muistikuvaa kirjoittamisesta.
-Näillä.

Vastatkaapa minulle onko tuo Salatut elämät -viestiketju joku sisäpiirivitsi, jota en ymmärrä. Vaikea uskoa, että ihmiset oikeasti seuraavat kyseistä sarjaa vakavissaan ja vielä spekuloivat siitä keskustelupalstalla.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vastatkaapa minulle onko tuo Salatut elämät -viestiketju joku sisäpiirivitsi, jota en ymmärrä. Vaikea uskoa, että ihmiset oikeasti seuraavat kyseistä sarjaa vakavissaan ja vielä spekuloivat siitä keskustelupalstalla.

Ei ole sisäpiirivitsi. Siellä käydään kiinnostavaa keskustelua ihan ok sarjasta. Ja on ilahduttavaa että keskustelu kyseisessä ketjussa on itse asiassa taas ihan viime viikkoina, kuukausina vilkastunutkin. Pitkäänhän siellä ketjussa oli aika hiljaista. En tiedä onko sitten lähestyvä kevään cliffhanger-jakso innostuttanut ihmisiä juttelemaan ja spekuloimaan enemmän sarjasta.

Toki uskon minäkin kyllä että ainakin melko monella ketjuun kirjoittavalla on koko sarjaakin katsellessa ja kyseiseen ketjuunkin kirjoittaessa tietty pilke silmäkulmassa. Ei kai kukaan tuota sarjaa ihan täysin vakavissaan ole enää pitkiin aikoihin katsellut?

Eli jossain määrin sittenkin allekirjoitan tuon väitteen että kyseinen ketju on jossain määrin sisäpiirivitsi. Mutta toisaalta, kyllä siellä ihan asiallista ja kiinnostavaa keskustelua käydään.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Uskooko ihmiset yleisesti nopeusrajoituksiin?

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Uskooko ihmiset yleisesti nopeusrajoituksiin?
Uskoo. Minäkin uskon, olen nähnyt varsin usein niiden olemassa olosta muistuttavia liikennemerkkejä. Ja tälläkin palstalla on paljon ihmisiä, jotka ovat samoja ja samanlaisia merkkejä nähneet.

Yleisesti ottaen, nopeusrajoituksiin kannattaa uskoa. Jos ei usko, saattaa joutua maksamaan valtiolle pakanuudestaan maksua.

Olen siis aika varma, että lähes kaikki liikenteessä liikkuvat uskovat nopeusrajoituksiin. Ihan kaikki moottoriajoneuvolla liikkuvat eivät sitten niitä noudata.

K

Kiekkokatsoja

Onko sellaista ketjua jääkiekosta, johon voi todeta viestillään, Suomen olleen mm kisoissa tosi kova/ja jopa altavastaajana kova + voitokas?
Hitsi kun näitä peljä jakisoja on ollut paljon. Taas telkussa sellasta tulee (subtv) ja juutuubissa on paljon sitä hyvää, ja totta.. Miljoonamiehetkin on useina vuosina olleet Suomen kanssa olleet tiukilla/hävinneet.

K

Kiekkokatsoja

Päivän tyhmä kysymys.
Onko sulle tullut viimeaikoina yllättäviä kuluja?
Mulle on, parikin. Toinen oli se, kun kännissä horjahdin tietokoneeni päälle, ja se meni palasiksi. Olinkin vahvemmassa humalassa, mitä luulin.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mulle on, parikin. Toinen oli se, kun kännissä horjahdin tietokoneeni päälle, ja se meni palasiksi. Olinkin vahvemmassa humalassa, mitä luulin.
On toki. Skullcandyn viidenkympin bluetooth-kuulokkeet osoittautuivat nimittäin rakenteeltaan täysin susiksi. Sanka halkesi kun otin niitä päästäni.

Totesin että paskat, kerta JBL:iin en enää aio palata ja halpikset eivät näköjään meikäläisen kyydissä kestä, niin ostin sitten DNA:n alemyynnistä 200 euron arvoiset Sonyt hintaan 135€. Olen ollut laatuun erittäin tyytyväinen. Istuvuus on näissä ehkä se isoin plussa silti.

Malli on siis WH-XB900N. Suosittelen lämpimästi tätä mallia kaikille!

K

Kiekkokatsoja

On toki. Skullcandyn viiden kympin bluetooth-kuulokkeet osoittautuivat rakenteeltaan aivan susiksi. Sanka halkesi nimittäin kun otin niitä päästäni.

Totesin että paskat, kerta JBL:iin en enää aio palata ja halpikset eivät näköjään meikäläisen kyydissä kestä, niin ostin sitten DNA:n alemyynnistä 200 euron arvoiset Sonyt hintaan 135€. Olen ollut laatuun erittäin tyytyväinen. Istuvuus on näissä ehkä se isoin plussa silti.
No katos..
Oon kuullut että jollain olis terävä pää, ja siten menee talvessa muutama pipo. Mitenhän ton sangan sait rikki, lienee valmistusvika?

Suosikkijoukkue
No katos..
Oon kuullut että jollain olis terävä pää, ja siten menee talvessa muutama pipo. Mitenhän ton sangan sait rikki, lienee valmistusvika?
En tiiä. En olisi uskonut että kuulokkeiden sanka voi haljeta noinkin arkisen toimenpiteen lomassa :D No toisaalta näissä Sonyissa on moninkertaisesti parempi äänenlaatu ja kantomatka. Ja akunkestokin kolminkertainen.

Noiden Skullcandyjen oli muutenkin tarkoitus olla vain väliaikainen ratkaisu kunnes viitsin taas ostaa paremmat kuulokkeet. Niistä mun (niin ikään 200€ arvoisista) JBL:istä siis halkesi myöskin sanka. En tiedä miten tuo tarkalleen tapahtui, olivat nimittäin takkini taskussa Isku Areenalla. Erätauolla kaivoin niitä taskusta ja katsoin että kappas, paskana ovat!

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
On toki. Skullcandyn viidenkympin bluetooth-kuulokkeet osoittautuivat nimittäin rakenteeltaan täysin susiksi. Sanka halkesi kun otin niitä päästäni.

Malli on siis WH-XB900N. Suosittelen lämpimästi tätä mallia kaikille!

Näissä operaattorien hinta-arvioissa kannattaa olla tarkkana. Tai oikeastaan lähes aina OVH on lätkäisty ihan saatanasti yläkanttiin. Kyseiset Sonytkin Verkkokaupassa, Gigantissa ja Powerissa 129€.

Joulun aikoihin uutta kännykkää katselin ja tuli vastaan operaattorini (Elisa) tarjous jostain mallista -50%, eli OVH oli jotain 499€ ja nyt möivät hintaan 250€. Hintavertailusta tarkistin ja valehtelematta vähintään 10 kauppaa möivät tuohon 250€ hintaan. Pitäköön tunkkinsa, mulkut. Ostan mieluummin samaan hintaan muualta, missä ei ole alennusta mukana.

Suosikkijoukkue
@Anonyymi itseasiassa nyt kun aloin muistelemaan ihan kunnolla, niin mun DNA kaupan kuitissa luki 154,98 (ostin PS plus 3kk jäsenyyden samalla kertaa) eli pardon my mistake, maksoin noista kuulokkeista juurikin mainitsemasi 129 euroa ja sentit siihen päälle.

Ja ellen nyt ihan väärin muista, niin vielä jokunen viikko takaperin kun nämä hain, oli DNA kauppa ainut mistä nuo lähtivät silloin ko. hintaan. Kyllä mä tein silloin ihan perinpohjaisen taustatyön ennen kuin päätin mitkä kuulokkeet ostan ja mistä, joten väitän puhuvani totta.

Glove

Jäsen
Päivän tyhmä kysymys.
On. Auto on taas pajalla, toivottavasti saavat sen nyt kuntoon. Eihän siihen ole mennyt kuukauden sisään kuin vasta himpun alle 500 € + tämä mitä tästä korjaamoreissusta sitten tulee. Vähän liikaa työttömän kukkarolle.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Päivän tyhmä kysymys.
Pari kertaa oon joutunu kuvatuksi. Ekan kuvan ottivat autosta käsin ja seuraavana päivänä oli jo laskua tullu sähköisesti. Parin päivän päästä perinteinen tolppakuva. Kaitpa siitäkin pian kuuluu. No rikesakolla selviän onneks molemmista. Nyt oon taas ajellut rauhallisemmin, onhan se taloudellisempaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy