Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 853 230
  • 11 238

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kiitos kauniista sanoista. Jotenkin tuo sanomasi sai mut katsomaan tilannetta laajemmin ja heti nyt kohta näinkin tuon sorsueesta kadonneen villasukkani tossa sivupöydällä! En tajua miten se oli tuohon päätynyt. Nyt se on takas jalassa ja lämmittää niin jalkapohjaa kuin mieltä. Kiitos.
Jopa huojentui mieli. Olet varmaankin laittanut jalalla koreasti, arvaisin että ripaskaa, ja siinä tiimellyksessä sukka lähtenyt jalasta ihan huomaamatta.
 

redpecka

Jäsen
Jopa huojentui mieli. Olet varmaankin laittanut jalalla koreasti, arvaisin että ripaskaa, ja siinä tiimellyksessä sukka lähtenyt jalasta ihan huomaamatta.
Nää on näitä, krospi stil näs et jang. Vasen jalka laittoi pohjoiskoreasti, oikea jalka... Duffa tuli virnuilemaan että eikö redpeckalta oikeanjalan ripaska tahdo luonnistua..?

Ps. Ruotsissa punotut sukat on parhaimpia, koska niissä on se sellainen välittävän sveamamman tuoksu. Meidän kaikkien yhteinen alkukoti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mun kämppä on pieni, toki tänne voi kadota joku ihme redpecka elämäksi mutta että villasukka!
nyt kohta näinkin tuon sorsueesta kadonneen villasukkani tossa sivupöydällä!
Ruotsissa punotut sukat on parhaimpia,

Voi vitsi, hetken jo ajattelin että pitää palstatoverille tarjota sukka-apua mutta onneksi kaveri sukka löytyi. Ja minun toimitusaika olisi ollut noin viikko + postitusaika eli ei se olisi tähän hätään auttanut. Ja onneksi en tarjonnut kun @redpecka olikin kallellaan svedujen neulomiin sukkiin ja minä olen ehta finländare.
 

redpecka

Jäsen
Voi vitsi, hetken jo ajattelin että pitää palstatoverille tarjota sukka-apua mutta onneksi kaveri sukka löytyi. Ja minun toimitusaika olisi ollut noin viikko + postitusaika eli ei se olisi tähän hätään auttanut. Ja onneksi en tarjonnut kun @redpecka olikin kallellaan svedujen neulomiin sukkiin ja minä olen ehta finländare.
Tämä on lämmin viesti tämä. Saat minut uskomaan, että suomalaisetkin villasukat voisivat olla hyviä jos/kun ne on kudottu rakkaudella ja päättäväisyydellä.

Oikeesti meinasi jo mielenterveys poistua kun epätoivoisesti etsin taskulampun kanssa sukkapariani. Onneksi löysin, ei tarvinnut soittaa hätänumeroon.

P.S. Tykkään naisellakin villasukista ehkä enemmän kuin joistain ihme sukkanauhavirityksistä. Eräs nainen aikoinaan yritti tehdä vaikutusta meikäläiseen kun pukeutui sellaisiin juttuihin, oli varmaan kuullut että miehet näistä niinku tykkäis. Ei säväyttänyt erityisemmin, mutten kehdannut mitään sanoa sillä olin nuori ja kiihottunut joka tapauksessa ihan perus aspekteistakin, tiedättehän, niistä pillu, pylly, tissit ja ne kaikki semmoset lehdistä tutut elementit.
 

redpecka

Jäsen
By the way, nytku olen tajunnut tämän loistavan älydatan tossa Jatkiksen sivulla eli että näkee noista sinisistä kuplista oman viestimääränsä kyseisiin ketjuihin niin jossain määrin yllätyin, ettei mulla ole ollut tyhmiä kysymyksiä Jatkis-elämän varrella kuin kolmetoista, tää on kai neljästoista eikä ole edes kysymys. Oon kai mennyt aina muihin tärkeisiin ketjuihin kyselee fiksuja ja siksi tämä ketju on jäänyt luonnollisesti vähemmälle huomiolle.

Ootas... voisin jotain kysyä nyt kun tässä kerran olen... Joo, onko swag vain sana vai tuleeko se jostain sanojen alkukirjainyhdisteistä. Asiayhteydessä suunnilleen tunnistan mitä se tarkoittaa, mutten osaisi sanoilla sitä avata.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
By the way, nytku olen tajunnut tämän loistavan älydatan tossa Jatkiksen sivulla eli että näkee noista sinisistä kuplista oman viestimääränsä kyseisiin ketjuihin niin jossain määrin yllätyin, ettei mulla ole ollut tyhmiä kysymyksiä Jatkis-elämän varrella kuin kolmetoista, tää on kai neljästoista eikä ole edes kysymys. Oon kai mennyt aina muihin tärkeisiin ketjuihin kyselee fiksuja ja siksi tämä ketju on jäänyt luonnollisesti vähemmälle huomiolle.

Ootas... voisin jotain kysyä nyt kun tässä kerran olen... Joo, onko swag vain sana vai tuleeko se jostain sanojen alkukirjainyhdisteistä. Asiayhteydessä suunnilleen tunnistan mitä se tarkoittaa, mutten osaisi sanoilla sitä avata.

Oletan sen olevan tuosta johdettu termi.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Kertokaa nyt herranjestas, että millä saa sellaisen vihertävän pinttymävanan pois WC-pöntön takaseinästä? On kokeiltu nämä erilaiset WC-puhdistaja litkut ja kokeilin jopa ruokasoodan ja etikan yhdistelmää kun sen nimeen vannottiin netissä.

Ja vitut, pinttymä on ja pysyy. Kai tuo nyt pitää jollakin muullakin irti saada kuin dynamiitilla?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaa nyt herranjestas, että millä saa sellaisen vihertävän pinttymävanan pois WC-pöntön takaseinästä? On kokeiltu nämä erilaiset WC-puhdistaja litkut ja kokeilin jopa ruokasoodan ja etikan yhdistelmää kun sen nimeen vannottiin netissä.

Ja vitut, pinttymä on ja pysyy. Kai tuo nyt pitää jollakin muullakin irti saada kuin dynamiitilla?

Napalmilla lähtee. En tiiä, vähän sama ongelma. Tosin meidän pöntöt on rakennettu 1960-luvun kommunistisessa Romaniassa että ei ollu ihan priimaa uusinakaan. Ei meinaa parane paljo isommassa jurrissa käydä istunnolla kun saattaa mennä Iron Throne nurin.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Kertokaa nyt herranjestas, että millä saa sellaisen vihertävän pinttymävanan pois WC-pöntön takaseinästä? On kokeiltu nämä erilaiset WC-puhdistaja litkut ja kokeilin jopa ruokasoodan ja etikan yhdistelmää kun sen nimeen vannottiin netissä.

Ja vitut, pinttymä on ja pysyy. Kai tuo nyt pitää jollakin muullakin irti saada kuin dynamiitilla?
Todennäköisesti ruuvimeisselillä (ja)tai mattopuukolla, huono tuuri jos on niin pitää piikata.
Eli vaatii Ido-59:n vaihtamisen uuteen jos rantu häiritsee liikaa. Kuparikarbonaattia jos on huokoisen lasitteen läpi imeytynyt posliiniin, pysyy se siinä kuin tauti.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Todennäköisesti ruuvimeisselillä (ja)tai mattopuukolla, huono tuuri jos on niin pitää piikata.
Eli vaatii Ido-59:n vaihtamisen uuteen jos rantu häiritsee liikaa. Kuparikarbonaattia jos on huokoisen lasitteen läpi imeytynyt posliiniin, pysyy se siinä kuin tauti.

Siltä se alkaa vaikuttaa, ettei tuota irti saa millään. Ei nyt vielä liikaa häiritse taiteellista silmää, mutta lähinnä harmittaa kun vasta muutaman vuoden vanhaan kapistukseen on jo tuollainen päässyt pinttymään vaikka peruspuhdistuksesta on kyllä huolta pidetty suht säännöllisesti.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kertokaa nyt herranjestas, että millä saa sellaisen vihertävän pinttymävanan pois WC-pöntön takaseinästä? On kokeiltu nämä erilaiset WC-puhdistaja litkut ja kokeilin jopa ruokasoodan ja etikan yhdistelmää kun sen nimeen vannottiin netissä.

Tuolla Universal Stonella (tai vastaavilla) olen näitä hyvällä menestyksellä putsaillut.
 
K

Kiekkokatsoja

Onko muilla toisinaan fiilis, että jotain pitäisi saada tehdyksi, kuten kotihommia, autohommia ym, mutta.. aikaa olisi, muttei oikein saa aloitettua?
Jos siihen ottaa pari neuvoa antavaa juomaa, niin aloitekekyky on hyvä, ja hommat hoituu..
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onkohan kukaan klikannut tuota "Rokin naisten joukkue vahvistuu paluumuuttajalla - Aino Karppinen Rovaniemelle" juttua, saati lukenut sitä? En ihan äkkiä keksi mitään yhtä "kiinnostavaa" otsikkoa...
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko muilla toisinaan fiilis, että jotain pitäisi saada tehdyksi, kuten kotihommia, autohommia ym, mutta.. aikaa olisi, muttei oikein saa aloitettua?
Jos siihen ottaa pari neuvoa antavaa juomaa, niin aloitekekyky on hyvä, ja hommat hoituu..

Usein on tuollaista. Neuvoa antava(t) tekevät meistä jokaisesta arjen sankarin, jolle mikään homma ei ole vaikea tahi ylitsepääsemätön.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Usein on tuollaista. Neuvoa antava(t) tekevät meistä jokaisesta arjen sankarin, jolle mikään homma ei ole vaikea tahi ylitsepääsemätön.
Tämä on totta. En usko että Suomessa on esimerkiksi montaakaan mööpeliä jotka on kasattu ilman asennuskaliaa. Tässä huushollissa ei ainakaan ensimmäistäkään. Eikä tule.
 

444

Jäsen
Usein on tuollaista. Neuvoa antava(t) tekevät meistä jokaisesta arjen sankarin, jolle mikään homma ei ole vaikea tahi ylitsepääsemätön.
Koskaan en ole autoa korjannut tai jotain isompaa remppaa saattanut loppuun täysin vesiselvänä. Enemmänkin toki sen fiiliksen takia kuin niinkään törpöttelyn vuoksi. Onhan rempat ja korjaukset hauskempia toteuttaa, kun aina välillä voi hakea rohkaisua tölkistä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tämä on totta. En usko että Suomessa on esimerkiksi montaakaan mööpeliä jotka on kasattu ilman asennuskaliaa. Tässä huushollissa ei ainakaan ensimmäistäkään. Eikä tule.
Mun huushollissa ei ole ainuttakaan mikä olisi kasattu asennuskaljan (tahi minkään sortin alkoholin) kera. Tai no, niistä en tiedä mitä tänne kasattiin rakennuttajan toimesta. Mut ne on siis kiinteitä rakenteita, ei mööpeleitä. Ja tuli tänne kasattuna joitain, joten niistäkään en osaa sanoa.

Mut eihän ammattilaiset niin tekisi... eihän??
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Hitto, saan laittaa työn luonteen vuoksi kilometrikorvaukset tulonhankkimiskuluihin.
Mutta en nyt saa millään päähän et miks mulla on muistikuva et se km-hinta olis 0,11€. Yks vuosi tuli Verohallinnolta uhkauskirje kun olin laittanut siihen väärän luvun.

Nyt kun googlailen sitä hintaa, niin kaikkialla on tuo 0,25€, mut silti mulla on muistikuva tuosta 0,11€:sta. Mitä mää nyt sinne paan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös