Ei seksijuttuja tähän ketjuun.Mulla on nahkainen ruttotohtorimaski, 30 cm nokalla.
Otan ylös ja ripustan tämän seinälleEi seksijuttuja tähän ketjuun.
Siellä oli pullotettua ja muovikääreeseen laitettua elämää, koska elämä on parasta huumetta.Olin pienellä sunnuntaikävelyllä taajamassa. Vastaan tuli huppupäinen nuorimies. Hänellä oli kädessään jonkinlainen muovikääre, ja sen sisällä jonkinlainen ampulin näköinen lasi/muovi putkilo. Sitä hän käytti suunsa (tai nenänsä) luona.
Itse kun en tiedä huumeista juuri mitään, nii tyhmänä kyselen, että mitäs huumetta sinä voisi olla? Vai liekkö huumetta, vaikka hieman epätavalliselta tuo näytti..?
Ja sitten sanon että: "Jeesus, sua tulee kohta vähän nipistämään kiveksistä..."Otan ylös ja ripustan tämän seinälle
Who else but @Johnny B. Goode?Ja sitten sanon että: "Jeesus, sua tulee kohta vähän nipistämään kiveksistä..."
*Giggity, giggity, GIGGITY GOOOO!!!"*
Tartunnasta en tiedä mutta jos jäät ovenkahvojen nuoleskelusta kiinni niin sakot saattaa rapsahtaa.-Jos menen uudellemaalle ja siellä kauppoihin. Kaupoissa nuoleskelen ovenkahvat ja kaiteet, niin saanko koronatartunnan?
Vaihtamalla taikka maalaamalla saumat.Millä saa kylpyhuoneen suihkutilan laatoista, pienet tummentuneet pisarat pois?
Muutamia "myrkkyjä" olen kokeillut, mutta tehottomia olivat.
Niin, mutta kyse ei ole saumoista, vaan laatoista, kuten kirjoitin.Vaihtamalla taikka maalaamalla saumat.
Niin. Ehkä parempiakin tartunnan saantikeinoja olisi.Tartunnasta en tiedä mutta jos jäät ovenkahvojen nuoleskelusta kiinni niin sakot saattaa rapsahtaa.
Mites painepesurilla? Ei vaan kannata olla halkeemia, voi alkaa tulla rojekti bumerangina silmille.Niin, mutta kyse ei ole saumoista, vaan laatoista, kuten kirjoitin.
Tuskin lähtisi tummentumat.Mites painepesurilla? Ei vaan kannata olla halkeemia, voi alkaa tulla rojekti bumerangina silmille.
No tulipa tosiaan kerrankin luettua huolimattomasti. No maalaa taikka vaihda laatat.Niin, mutta kyse ei ole saumoista, vaan laatoista, kuten kirjoitin.
"Tai elämä jatkukoon entiseen tapaan".No tulipa tosiaan kerrankin luettua huolimattomasti. No maalaa taikka vaihda laatat.
Lattialaatta kaiketi kyseessä?"Tai elämä jatkukoon entiseen tapaan".
Eli en tee mitään.
Tämän jos olsin tiennyt olevan vaihtoehto, en olisi ees tyhmiä ehdottanut. Ehdottomasti oma valinta olisi tuo mainitsemasi."Tai elämä jatkukoon entiseen tapaan".
Eli en tee mitään.
Juu. Jospa kokeilen kuumahöyrypuhallinta uudelleen. Olin eilen senverran kännissä, että ohjekirjaa en "pystynyt" lukemaan.Lattialaatta kaiketi kyseessä?
No joo.Tämän jos olsin tiennyt olevan vaihtoehto, en olisi ees tyhmiä ehdottanut. Ehdottomasti oma valinta olisi tuo mainitsemasi.
Sitten hokaat että vittu, mää oon kännissä tilannu kuumahöyrypuhaltimena hienon kukkopillin.Jospa kokeilen kuumahöyrypuhallinta uudelleen. Olin eilen senverran kännissä, että ohjekirjaa en "pystynyt" lukemaan.
Valitettavasti on tunnustettava että selvinpäin kaupasta ostin, heräteostoksena. Hyvin harvoin ostan tollasia. Kännissä testasin eilen.Sitten hokaat että vittu, mää oon kännissä tilannu kuumahöyrypuhaltimena hienon kukkopillin.
Eipä ne lähe ku uusimalla eikä maalaus toimi lattiaan. Tai mikä ettei, hiekkaa alle ja betoluksi päälle. Kokkeillaanko? Sinä hoidat makkarat ja ne remppa kaljat?Juu. Jospa kokeilen kuumahöyrypuhallinta uudelleen. Olin eilen senverran kännissä, että ohjekirjaa en "pystynyt" lukemaan.