Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 846 123
  • 11 230

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kertokaa nyt joku näppäräsorminen tai muuten kätevä, että miten ne kaupoissa, rullissa olevat "pienet pussit" saa auki ilman, että nuolaisee ensin sormiaan?
Tähän on pakko kommentoida Vaasan Prisman episodi lauantailta. Hengityssuojalla varustetulla vanhemmalla herrasmiehellä (>70 v) oli vihannesosastolla kaksi tomaattia yhdessä kädessä ja yritti toisella kädellä avata tuollaista pientä pussia. Kun se ei millään onnistunut niin hän veti alas hengityssuojan ja avasi pussin kostuttamalla pussin reunaa huulillaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Johnny B. Goode tämä on sun heiniäs. Helppo annettu, yllättävän kauan on kestänyt.
Mää otin heti volleyn tutkalle tosta huulilla kostuttamisesta. Sitten huomasin tuon "vanhempi herrasmies" kohdan ja hämmennyin. Sitten hokasin että nythän olikin vuosi 2020 mutta pallo kerkes karata jo.
 
K

Kiekkokatsoja

Mitkä ovat seuraavia pahoja koronalinkoja?
-Uudenmaan mökkeilijät?
-Kokoontuva nuoriso?
-Salabileet?
-Vappupicnikit?
-Kaupat?
-Varuskunnat?
-Työpaikat, joissa paljon ihmisiä?
-Muu?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sanokaas nyt pöljälle kuinka noita Facebookin tarina-ilmoituksia oikein luetaan? Nyt en näe niistä kuin kuvan ja senkin vain pienen hetken. Ei jaksaisi alkaa tuonkin kanssa tappelemaan.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Jos Suomessa tulee jossain vaiheessa suositukseksi tahi jopa pakolliseksi käyttää jotain maskia, niin mulla on tommonen motoristihenkinen puuvilla kauluri/liina tossa odottelemassa. Kai se on riittävä?
 

hege

Jäsen
Ei kai se niqab kelpaa, jostain olin lukevinani että sitä käyttävässä ryhmässä tartunnat on ollut yleisiä -> eli kannattaako mitään naamaria käyttää pois lukien Trump, Nixon tai Darth Vader maskit?
 

Glove

Jäsen
Ei kai se niqab kelpaa, jostain olin lukevinani että sitä käyttävässä ryhmässä tartunnat on ollut yleisiä -> eli kannattaako mitään naamaria käyttää pois lukien Trump, Nixon tai Darth Vader maskit?
Vois kyllä aiheuttaa jonkinlaisia reaktioita kanssaihmisissä kun menisi mustassa viitassa vader kypärä päässä kaupungille. Ja jos vielä opettelisi semmoisen hengityksenkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla on nahkainen ruttotohtorimaski, 30 cm nokalla. Ajattelin käydä se päässä tänään tekemässä loton ja ostamassa viinaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minä ja veljeni kutsumme jauhelihaa jahvenlihaksi. Olemmeko ainoita, jotka käyttävät tuota termiä?
 
K

Kiekkokatsoja

Olin pienellä sunnuntaikävelyllä taajamassa. Vastaan tuli huppupäinen nuorimies. Hänellä oli kädessään jonkinlainen muovikääre, ja sen sisällä jonkinlainen ampulin näköinen lasi/muovi putkilo. Sitä hän käytti suunsa (tai nenänsä) luona.
Itse kun en tiedä huumeista juuri mitään, nii tyhmänä kyselen, että mitäs huumetta sinä voisi olla? Vai liekkö huumetta, vaikka hieman epätavalliselta tuo näytti..?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olin pienellä sunnuntaikävelyllä taajamassa. Vastaan tuli huppupäinen nuorimies. Hänellä oli kädessään jonkinlainen muovikääre, ja sen sisällä jonkinlainen ampulin näköinen lasi/muovi putkilo. Sitä hän käytti suunsa (tai nenänsä) luona.
Itse kun en tiedä huumeista juuri mitään, nii tyhmänä kyselen, että mitäs huumetta sinä voisi olla? Vai liekkö huumetta, vaikka hieman epätavalliselta tuo näytti..?
Siellä oli pullotettua ja muovikääreeseen laitettua elämää, koska elämä on parasta huumetta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
K

Kiekkokatsoja

Millä saa kylpyhuoneen suihkutilan laatoista, pienet tummentuneet pisarat pois?
Muutamia "myrkkyjä" olen kokeillut, mutta tehottomia olivat.
 
K

Kiekkokatsoja

Nyt on aika nostaa, juurikin tämän ketjun tasoa. Ehkäpä siten, tulee myös vastauksia?

-Jos syön riisiä ja juon kaljaa, niin turpoaako maha? (Testaan sitä juuri).
-Jos menen uudellemaalle ja siellä kauppoihin. Kaupoissa nuoleskelen ovenkahvat ja kaiteet, niin saanko koronatartunnan? (Asia harkinnassa, jotta pöpön sairastaneena, ei tarvisi varoa ja vältellä sitä).
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
-Jos menen uudellemaalle ja siellä kauppoihin. Kaupoissa nuoleskelen ovenkahvat ja kaiteet, niin saanko koronatartunnan?
Tartunnasta en tiedä mutta jos jäät ovenkahvojen nuoleskelusta kiinni niin sakot saattaa rapsahtaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös