Tämä toimii hyvin sekä noille tavallisille sihiseville pusseille että biopusseille. Aukeavat helposti.
Miksi käyttäisi, kun ilmankin saa? Tuumaillut tässä, että pitäisikö lähettää nainen pois, koska ei anna nukkua kunnolla, vaikka monesti sanonut, että kun nukun, et hipelöi, et tule kylkeen kiinni, etkä varsinkaan al puhua yöllä. Ei mene jakeluun. Ja muutenkin kyselee semmoisia kysymyksiä, joihin en halua vastata. Eli pitääkö siis näyttää ovea?Käyttääköhän moni jatkislainen huo... seuralaispalveluja? Onkohan korona vaikuttanut pisneksiin vai onko epätoivoset rumat rahamiehet yhtä pillunkipeitä kun ennenkin ja onko huorat yhtä rahan perään kun ennenkin?
No voihan sellaisen omankin tehdä. -En minä.Pitäiskö ketjun otsikko muuttaa ”Tuhmien kysymysten ketjuksi”?
Ei, sillä tuo löytyy jo tältä palstalta:Pitäiskö ketjun otsikko muuttaa ”Tuhmien kysymysten ketjuksi”?
Tänään tankkasin dieseliä hintaan 1,214. Eipä ole ollut näin halpaa pariin vuoteen.Autoilin, ja 1.249e/litra oli halvin bensiinihinta, mitä näin.
Mitäs se teilläpäin maksaa?
En ole nähnyt kuin vilaukselta, mutta eikö tuo ole suht kertakäyttöiseksi vehkeeksi aika kallis? Versus euron tela ja rulla maalarinteippiä.Olen erittäin vaikuttunut ostos-tv:n "Renovator paint runner pro:sta. Tekisi mieli tilata pari kappaletta. Onko kellään mitään kokemuksia tästä huipputuotteesta?
Olen erittäin vaikuttunut ostos-tv:n "Renovator paint runner pro:sta. Tekisi mieli tilata pari kappaletta. Onko kellään mitään kokemuksia tästä huipputuotteesta?
Tekniikan Maailma kirjoitti:Renovator Paint Roller Pro -maalaustelasetistä jäi myönteinen pintaremonttikokemus verrattuna tavanomaiseen telamaalaukseen. Vähäinen tai jopa olematon suojaustarve, nopea keskeytymätön telaaminen ja tasainen työn jälki riemastuttivat – aikaa säästyi. Täyttä riemua rajoittivat maalin ohentaminen ja siitä johtuva toinen käsittelykerta sekä työläs jälkipyykki – aikaa kului.
Tekniikan Rakennusmaailma tai Maailma tms. oli tuota testannut. Lopussa oli yhteenvetona seuraava teksti?
Omaa kokemusta ei ole, mutta jos pätkästä lehtijuttua on sinulle apua, ole hyvä.
Tähän on pakko kommentoida Vaasan Prisman episodi lauantailta. Hengityssuojalla varustetulla vanhemmalla herrasmiehellä (>70 v) oli vihannesosastolla kaksi tomaattia yhdessä kädessä ja yritti toisella kädellä avata tuollaista pientä pussia. Kun se ei millään onnistunut niin hän veti alas hengityssuojan ja avasi pussin kostuttamalla pussin reunaa huulillaan.Kertokaa nyt joku näppäräsorminen tai muuten kätevä, että miten ne kaupoissa, rullissa olevat "pienet pussit" saa auki ilman, että nuolaisee ensin sormiaan?
@Johnny B. Goode tämä on sun heiniäs. Helppo annettu, yllättävän kauan on kestänyt.Kun se ei millään onnistunut niin hän veti alas hengityssuojan ja avasi pussin kostuttamalla pussin reunaa huulillaan.
Mää otin heti volleyn tutkalle tosta huulilla kostuttamisesta. Sitten huomasin tuon "vanhempi herrasmies" kohdan ja hämmennyin. Sitten hokasin että nythän olikin vuosi 2020 mutta pallo kerkes karata jo.@Johnny B. Goode tämä on sun heiniäs. Helppo annettu, yllättävän kauan on kestänyt.
Mä kun olen aina vain hönkäissyt sormiini, niin että vähän kostuvat ja sen jälkeen työntänyt sormilla eri suuntiin pussin molemmin puolin. Koskaan ei ole tarvinnut pusseja lipoa.Tämä toimii hyvin sekä noille tavallisille sihiseville pusseille että biopusseille. Aukeavat helposti.
Vois kyllä aiheuttaa jonkinlaisia reaktioita kanssaihmisissä kun menisi mustassa viitassa vader kypärä päässä kaupungille. Ja jos vielä opettelisi semmoisen hengityksenkin.Ei kai se niqab kelpaa, jostain olin lukevinani että sitä käyttävässä ryhmässä tartunnat on ollut yleisiä -> eli kannattaako mitään naamaria käyttää pois lukien Trump, Nixon tai Darth Vader maskit?