Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 848 071
  • 11 234

Nick Neim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Miksi en voi saada kaikkea mitä haluan vaan joudun tyytymään vähempään? Mikä on edes tarpeeksi?
Ihminen tosiaan tuppaa haluamaan vähän sitä sun tätä, ja kun se yhden jutun saa, niin sitten se haluaa taas jotain uutta. Joskus olen miettinyt, että mikä minua ohjaa ja motivoi elämässä. Oletetaan että voisin tehdä ihan mitä vaan haluaisin, eikä raha tai velvollisuudet tai sen sellaiset olisi esteenä, niin mitä sitten tekisin? Tulin siihen tulokseen ettei se mitä tekisin olisi olennaista, vaan se että miksi. Vittupääaivoni ei silloinkaan varmasti olisi tyytyväinen vallitsevaan olotilaan, vaan aina sitä haluaisi jotain uutta virikettä. En siis usko että ihmisen on ikinä mahdollista saada kaikkea haluamaansa, ja mikään ei koskaan ole tarpeeksi. Kuolema meidät vapauttaa tästä halujen ohjaamasta olotilasta jota elämäksi kutsutaan. Ystävällisin terveisin filosofi Nilgerssön
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miksi en voi saada kaikkea mitä haluan vaan joudun tyytymään vähempään? Mikä on edes tarpeeksi?
There are two tragedies in life. One is to lose your heart's desire. The other is to gain it.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei kukaan voi saada kaikkea mitä haluaa. Jos saisi, mieli keksisi lisää haluttavaa. Ja ehkä parempi niin. Tyytyväisyydestä sikiää miellyttävä raukeus, joka lopettaa kuuhun kurkottamisen eli henkisen kehityksen. Parempi että koko ajan on pyrky jonnekin, pitää mielen virkeänä.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Laitetaan tänne vaikka noita sarja- ja TV-ketjujakin on olemassa. Mistä näkee mitä Netflixissä on tarjolla? Pitäs tilata jokin tuollainen palvelu ja Netflixistä en nää mitään ohjelmia. Pitäs vissiin ensin tilata että näkee esim. suosituimmat ohjelmat yms. Viaplaylla ne tulee nätisti näkösälle ja vasta kun yrittää katsoa, vaatii tilaamaan.

Oon ollut kummankin asiakas, mut sen verran vähän katson että olis mukava löytää pari varmaa sarjaa/leffaa että saa rahoille vastinetta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Laitetaan tänne vaikka noita sarja- ja TV-ketjujakin on olemassa. Mistä näkee mitä Netflixissä on tarjolla? Pitäs tilata jokin tuollainen palvelu ja Netflixistä en nää mitään ohjelmia. Pitäs vissiin ensin tilata että näkee esim. suosituimmat ohjelmat yms. Viaplaylla ne tulee nätisti näkösälle ja vasta kun yrittää katsoa, vaatii tilaamaan.

Oon ollut kummankin asiakas, mut sen verran vähän katson että olis mukava löytää pari varmaa sarjaa/leffaa että saa rahoille vastinetta.
Kokeile Netflix-elokuvat ja -sarjat | Flixable
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
K

Kiekkokatsoja

Käykö niin, että joku vielä kysyy että..
-Tuliko korona siksi, että ihmiset toimisivat paremmin ilmastonmuutoksen suhteen?
Nythän me koronan vuoksi toimimme paremmin.
-Tuliko korona siksi, kun Suomen hallitus teki epäsopivan budjetin?
Nythän budjetti menee uusiksi.

Ai niin, juurihan joku tavallaan kysyi niin.. sori.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Juu, tuosta katsoin. Mut ku tuossa saa katsottua vaan genren ja arvostelun mukaan. Löytyskö jostain esim näyttelijän tai leffan nimen mukaan Netflixissä olevat ohjelmat?

Ihan Netflixin haun kautta vaan.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Ihan Netflixin haun kautta vaan.

Juu, siis niin kuvittelin. Mut ku siihen tulee vaan mainos että Kokeile nyt, siis Netflixin etusivulle. En pääse sellaiselle sivulle mistä pääsis hakee ohjelmia. Sillä tää täällä tyhmissä kysymyksissä on ku luulin et ois helppoo... Viaplaylla tosiaan kaikki haut ja suosituimmat yms tulee heti näppärästi selailtavaks, mut Netflixissä mulle heittää tuota mainosta. En osaa kiertää tuota Kokeile nyt-mainosta.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Juu, siis niin kuvittelin. Mut ku siihen tulee vaan mainos että Kokeile nyt, siis Netflixin etusivulle. En pääse sellaiselle sivulle mistä pääsis hakee ohjelmia. Sillä tää täällä tyhmissä kysymyksissä on ku luulin et ois helppoo... Viaplaylla tosiaan kaikki haut ja suosituimmat yms tulee heti näppärästi selailtavaks, mut Netflixissä mulle heittää tuota mainosta. En osaa kiertää tuota Kokeile nyt-mainosta.
Flixable haulla kaiketi näet tarjonnan joka on muuten kaiketi piilossa ilman tilausta.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Flixable haulla kaiketi näet tarjonnan joka on muuten kaiketi piilossa ilman tilausta.

Ja tosiaan siis kun en ole maksava asiakas, niin en nää. Olin kirjautuneena tai en, tarjontaa ei näe Netflixin kautta ilman maksavana asiakkaana oloa. Muilla näkee.

Ja tuolta Flixablesta kun en minä ainakaan osaa katella ohjelman tai näyttelijän nimellä. Vaan kuten tuossa aiemmin jo sanoin vain genrellä, valmistumisvuodella yms.

Tuo JustWatch vaikuttaa lupaavalta. Kiitos @msg
 
K

Kiekkokatsoja

Luki että nyt Pariisilaisista on tullut "pakolaisia". Pakenevat koronaa, kaupungista maalle.
Tekevätköhän myös hesalaiset samaa joskus?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Luki että nyt Pariisilaisista on tullut "pakolaisia". Pakenevat koronaa, kaupungista maalle.
Tekevätköhän myös hesalaiset samaa joskus?
Mä voisin periaatteessa paeta stadia maalle ilman koronaakin, jos ois joku mesta missä punkata.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mä voisin periaatteessa paeta stadia maalle ilman koronaakin, jos ois joku mesta missä punkata.
Ei muuta kuin pakkaudutaan johonkin autoon/bussiin ja mennään kokemaan maaseudussa olevan kunnan keskustan elämää. Parkanoon vaan. Juodaan siellä pari viikkoa viinaa ja sitten takaisin Helsinkiin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei muuta kuin pakkaudutaan johonkin autoon/bussiin ja mennään kokemaan maaseudussa olevan kunnan keskustan elämää. Parkanoon vaan. Juodaan siellä pari viikkoa viinaa ja sitten takaisin Helsinkiin.
Parkanon isännät ryyppää ekana iltana teiät pöydän alle, jonka jälkeen löydätte itsenne kahlittuna jostain maakellarista ja semmonen harvahampainen, kyyryselkänen sukurutsan tuote, jolla on 12 sormee ja hännän tynkä, vartioi teitä nuijan kanssa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Laha

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Parkanon isännät ryyppää ekana iltana teiät pöydän alle, jonka jälkeen löydätte itsenne kahlittuna jostain maakellarista ja semmonen harvahampainen, kyyryselkänen sukurutsan tuote, jolla on 12 sormee ja hännän tynkä, vartioi teitä nuijan kanssa.
Kuule minä siellä 20 vuotta asuin. Ei siellä kasvateta muuta kuin pilveä ja vedetä pillereitä. Sitten tapellaan baarin edustalla. Hieno mesta. Asukkaat ovat kyllä juuri sellaisia kuin kuvailit, oletko käynyt siellä?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kuule minä siellä 20 vuotta asuin. Ei siellä kasvateta muuta kuin pilveä ja vedetä pillereitä. Sitten tapellaan baarin edustalla. Hieno mesta. Asukkaat ovat kyllä juuri sellaisia kuin kuvailit, oletko käynyt siellä?
En ole. Vielä. Jos joskus oikein X-tremeä haluan niin saatan kokeilla. Voitko antaa vinkkejä? Kuinka paikan alkuasukkaita tulee lähestyä? Tarjota pähkinöitä? Saako heidät rentoutumaan jos vieras soittaa banjolla pari lempeää säveltä?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole. Vielä. Jos joskus oikein X-tremeä haluan niin saatan kokeilla. Voitko antaa vinkkejä? Kuinka paikan alkuasukkaita tulee lähestyä? Tarjota pähkinöitä? Saako heidät rentoutumaan jos vieras soittaa banjolla pari lempeää säveltä?
Lasihelmet ja tuliliemi auttavat yleensä näissä kohtaamisissa. Ja jos osaa Popedaa laulaa niin se on hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös