Täällä ainakin voi hakea. Toki mukana myös suoratoistopalvelut:
Juu, tuosta katsoin. Mut ku tuossa saa katsottua vaan genren ja arvostelun mukaan. Löytyskö jostain esim näyttelijän tai leffan nimen mukaan Netflixissä olevat ohjelmat?
Ihan Netflixin haun kautta vaan.
Flixable haulla kaiketi näet tarjonnan joka on muuten kaiketi piilossa ilman tilausta.Juu, siis niin kuvittelin. Mut ku siihen tulee vaan mainos että Kokeile nyt, siis Netflixin etusivulle. En pääse sellaiselle sivulle mistä pääsis hakee ohjelmia. Sillä tää täällä tyhmissä kysymyksissä on ku luulin et ois helppoo... Viaplaylla tosiaan kaikki haut ja suosituimmat yms tulee heti näppärästi selailtavaks, mut Netflixissä mulle heittää tuota mainosta. En osaa kiertää tuota Kokeile nyt-mainosta.
Flixable haulla kaiketi näet tarjonnan joka on muuten kaiketi piilossa ilman tilausta.
Mä voisin periaatteessa paeta stadia maalle ilman koronaakin, jos ois joku mesta missä punkata.Luki että nyt Pariisilaisista on tullut "pakolaisia". Pakenevat koronaa, kaupungista maalle.
Tekevätköhän myös hesalaiset samaa joskus?
Autiomökkejä kyllä riittää.Mä voisin periaatteessa paeta stadia maalle ilman koronaakin, jos ois joku mesta missä punkata.
Liian extremee menoo mun makuun.Autiomökkejä kyllä riittää.
Ei muuta kuin pakkaudutaan johonkin autoon/bussiin ja mennään kokemaan maaseudussa olevan kunnan keskustan elämää. Parkanoon vaan. Juodaan siellä pari viikkoa viinaa ja sitten takaisin Helsinkiin.Mä voisin periaatteessa paeta stadia maalle ilman koronaakin, jos ois joku mesta missä punkata.
Parkanon isännät ryyppää ekana iltana teiät pöydän alle, jonka jälkeen löydätte itsenne kahlittuna jostain maakellarista ja semmonen harvahampainen, kyyryselkänen sukurutsan tuote, jolla on 12 sormee ja hännän tynkä, vartioi teitä nuijan kanssa.Ei muuta kuin pakkaudutaan johonkin autoon/bussiin ja mennään kokemaan maaseudussa olevan kunnan keskustan elämää. Parkanoon vaan. Juodaan siellä pari viikkoa viinaa ja sitten takaisin Helsinkiin.
Kuule minä siellä 20 vuotta asuin. Ei siellä kasvateta muuta kuin pilveä ja vedetä pillereitä. Sitten tapellaan baarin edustalla. Hieno mesta. Asukkaat ovat kyllä juuri sellaisia kuin kuvailit, oletko käynyt siellä?Parkanon isännät ryyppää ekana iltana teiät pöydän alle, jonka jälkeen löydätte itsenne kahlittuna jostain maakellarista ja semmonen harvahampainen, kyyryselkänen sukurutsan tuote, jolla on 12 sormee ja hännän tynkä, vartioi teitä nuijan kanssa.
En ole. Vielä. Jos joskus oikein X-tremeä haluan niin saatan kokeilla. Voitko antaa vinkkejä? Kuinka paikan alkuasukkaita tulee lähestyä? Tarjota pähkinöitä? Saako heidät rentoutumaan jos vieras soittaa banjolla pari lempeää säveltä?Kuule minä siellä 20 vuotta asuin. Ei siellä kasvateta muuta kuin pilveä ja vedetä pillereitä. Sitten tapellaan baarin edustalla. Hieno mesta. Asukkaat ovat kyllä juuri sellaisia kuin kuvailit, oletko käynyt siellä?
Lasihelmet ja tuliliemi auttavat yleensä näissä kohtaamisissa. Ja jos osaa Popedaa laulaa niin se on hyvä.En ole. Vielä. Jos joskus oikein X-tremeä haluan niin saatan kokeilla. Voitko antaa vinkkejä? Kuinka paikan alkuasukkaita tulee lähestyä? Tarjota pähkinöitä? Saako heidät rentoutumaan jos vieras soittaa banjolla pari lempeää säveltä?
On siellä kaava. Itsekin pariin kertaan jouduin tavaamaan sen, kunnes aukesi. Kenon arvotut numerot, tai köytetään tässä kohtaa termiä luvut, ja niistä poimitaan aina se neljäs ja kahdeksas jne. numero. Laitan sulle esimerkin, joka avannee asiaa.Onko kellään mitään hajua, että onko noissa mailanmittaajan pudotuspeleissä edes mitään oikeaa kaavaa, vai väittääkö vain? En saa millään purettua tuota koodia aloitusviestistä. En kehtaa mennä sotkemaan sinne.
Noniin, nyt selkesi, kiitos.On siellä kaava. Itsekin pariin kertaan jouduin tavaamaan sen, kunnes aukesi. Kenon arvotut numerot, tai köytetään tässä kohtaa termiä luvut, ja niistä poimitaan aina se neljäs ja kahdeksas jne. numero. Laitan sulle esimerkin, joka avannee asiaa.
Jos olisi kaksi peliä, joista ensimmäisen tulos valittaisiin 1. ja 3. numerosta ja toisen 2. ja 4. numerosta. (Keno)Arvonnan voittonumerot olisivat 12 ja 34 (yksitellen ”pilkottuna” 1, 2, 3 ja 4). Siten ensimmäisen pelin lopputulos on 1-3 ja toisen pelin 2-4.
Kesärenkaat vaihdan sitten kun viitsin. Alustapesu jää välistä kun tunkilla nostelee autoa. Vahaus ei kiinnosta ja sisätiloja kannata puhdistella sen enempää kuin ravistelee matot ja siirtää tyhjät pullot pois.Milloin vaihdat kesärenkaat?
Teetkö samalla tehokkaan autonpesun, ja myös alustanpesun/maantiesuolan poiston?
Teetkö kenties samalla auton vahauksen?
Sisätilatkin olisi hyvä puhdistaa, eli kuuluuko urakkaan myös tuo touhu?
Onko uunia mahdollista siirtää sen verran, että sen taakse ylettyy pyyhkimään?Olin tekemässä kahta pannukakkua mutta kun olin saanut toisen paistettua, ja otin sitä pois uunipelliltä niin tietenkin kaadoin sen taikinakipon ja toisen pannarin taikina on nyt tuossa kaatuneena uudin selustalla ja lattialla.
Tyhmä kysymys, mutta miten tuon sotkun saa nyt helpoiten siivottua?
Onko uunia mahdollista siirtää sen verran, että sen taakse ylettyy pyyhkimään?