Miten tekokynnet haittaavat rullasytkärin käyttöä?Perseen pyyhintää tekokynnet haittaa ja sellaisen sytkärin käyttöä jossa on rulla.
How To Use a Disposable Lighter
Miten tekokynnet haittaavat rullasytkärin käyttöä?Perseen pyyhintää tekokynnet haittaa ja sellaisen sytkärin käyttöä jossa on rulla.
Joltain varmasti löytyy vastaava opetusvideo @Iisoppi:n ensimmäiseen haasteeseen...Miten tekokynnet haittaavat rullasytkärin käyttöä?
How To Use a Disposable Lighter
Bändiä enkä genreä niin hyvin tunne, onko taustalaulaja mies vai nainen?Onko Olli Lindholmilla suhde Yö-yhtyeen taustalaulajaan?
Bändiä enkä genreä niin hyvin tunne, onko taustalaulaja mies vai nainen?
Ei sitä bileissä aina osaa mennä ns. oppikirjan mukaan ja poltin pariin kertaan juhlissa peukalon tekokynnen pään kun käytin rullasytkäriä. No menneet on menneitä ja nykyään selviän omilla kynsilläni.Miten tekokynnet haittaavat rullasytkärin käyttöä?
Tuli mieleen että saisikohan tuonne kuinka helposti jonkun aktiivisemmin biljardia pelaavan opastamaan hiukan meitä harrastelijoita biljardin peluussa. Vaikka tunnin ajaksi? Tätä tietenkin vaikeuttaa se ettei meillä ole varaa maksaa tästä oikein mitään, korkeintaan joku ruokapalkka tai kovehtirasia kiitokseksi voidaan antaa.
Eikö tekokynnet sitten kasva alkuperäisten kynsien tavalla? Elinsiirtojen maksat ja haimat yleensä toimivat, miksi eivät sinun tekokynnet?Ei sitä bileissä aina osaa mennä ns. oppikirjan mukaan ja poltin pariin kertaan juhlissa peukalon tekokynnen pään kun käytin rullasytkäriä. No menneet on menneitä ja nykyään selviän omilla kynsilläni.
En tiedä kun en ehtinyt seurata kun riivin tekokynnet pois parin-kolmen päivän jälkeen. Juurikin perseen pyyhintä ongelmien takia...Eikö tekokynnet sitten kasva alkuperäisten kynsien tavalla?
Jää kenties lähes ikuiseksi arvoitukseksi. National Geographic todennäköisesti sijoittaa paikalle kamerat. Seuraavat 100 vuotta naiset pubin vieressä käyvätkin "koivunjuurisienipissallailmanpaperia". Sinusta tulisi tähti. Otava saisi uuden tähtikappaleen?En tiedä kun en ehtinyt seurata kun riivin tekokynnet pois parin-kolmen päivän jälkeen. Juurikin perseen pyyhintä ongelmien takia...
Kyllä, minä olen aina tähti... Tai siis iltatähti, ei todellakaan kun olen esikoinen. Tähtioppilas... olen aina ollut keskinkertainen. Tähtiesiintyjä, minä tylsimys? No pikkuinen tuike kuitenkin jollekin....Sinusta tulisi tähti. Otava saisi uuden tähtikappaleen?
Olen ollut mukana yhdistystoiminnassa ja pääsääntöisesti ihmiset kyllä mielellään tulevat, jos omilta kiireiltään ehtivät. Mitä korkeampi profiili, sitä enemmän kiireitä, mutta varmaankin joku pelaaja ruokapalkalla lähtee. Tai ilman palkkaa.
Kannattaa kysyä jostain yhdistyksestä yhteystietoja. Joku tulee sitten opastamaan ja se on hänellekin hieman uusi ja mukava juttu.
Jos todennäköisyys asialle A on 30 % ja asialle B 31 %, niin kuinka todennäköisesti molemmat tapahtumat? Eivät ole riippuvaisia toisistaan.
Ehdottomasti 0.3 * 0.31 = 0.093. Mieti taphtumaa niin kuinkahden nopan heittoa - todennäköisyys saada yhdellä 2 ja toisella 5 on P(2) * P(5) = 1/6 * 1/6 = 1/36.Jos todennäköisyys asialle A on 30 % ja asialle B 31 %, niin kuinka todennäköisesti molemmat tapahtumat? Eivät ole riippuvaisia toisistaan.
Kyllä tuntee olonsa taas fiksuksi.
Näin on. Siksi jokaisen liigaseuran todennäköisyys voittaa mestaruus on 50%.