Pystynkö siirtämään rahaa henkilölle A nimettömänä? Siis että tämä vastaanottaja ei tiedä minkä nimiseltä nämä rahat ovat peräisin? Miten?
Nimimerkki HIFK osaisi neuvoa, mutta hän on vissiin täältä jo poistunut. Hänellä oli käsittääkseni tapana sujauttaa 5 euron seteli kirjekuoreen ja käydä sujauttamassa se jonkun kivannäköisen tytön postiluukusta sisään. En tiedä mitä hän kuvitteli tuolla saavuttavansa koska muistaakseni kirjekuorissa ei lukenut keneltä se oli. En oo kyllä tästä ihan varma, sen verran sekavaa settiä tämä nimimerkki aikoinaan tarjoili.
Aloin kanssa miettimään tuota ja en kyllä tiedä miten se onnistuisi, muuta ku käteisellä. Verkkopankeista ja kaikista tämmösistä hiton mobilepaystä jää aina nimi tai numero. Pitäis kai melkein saada joku välikäsi siihen, joka vois sun puolesta siirtää ne rahat henkilölle A, ja ilmottaa sille että nää on sit yheltä ihan toiselta tyypiltä, en kerro sen nimee, mä en liity tähän mihinkään, jätä mut rauhaan kuulitko!
Hei, anna rahasi mulle, niin mä siirrän ne eteenpäin! Ihan varmana siirrän! Älä sit vaan mee koskaan kyselee siltä henkilöltä A että saitko silloin joskus rahoja, koska se pilaisi yllätyksen!