Olen reilut 15 vuotta yrittänyt selvittää, mitä tarkoittaa JYP. Palaan tähän, kunhan saan sen ensin selvitettyä.
Turvallista matkaa!
Olen reilut 15 vuotta yrittänyt selvittää, mitä tarkoittaa JYP. Palaan tähän, kunhan saan sen ensin selvitettyä.
Jyväskylän Ylimieliset Paskiaiset?
Höhhöhöö...
Miksi JYP on vieläkin HMV-seura? Miksei seuralla ole identiteettiä?
Mitä se tällä palstalla joka toisessa viestissä esiintyvä HMV -lyhenne tarkoittaa?
Mitä se tällä palstalla joka toisessa viestissä esiintyvä HMV -lyhenne tarkoittaa?
Palstalla on hakutoiminto, käytä sitä senkin nössö. Ei ole oikeasti niin vaikeaa, että pitää tulla aina kyselemään tänlaisia turhuuksia!!
Sapettaa koko viestisi. En ole varma, onko siinä jotain sarkasmia sisällytetty (kielioppi-valitus), mutta se ei anna järin järkevää kuvaa sinusta.Sapettaa tänlainen käytös, ehdottomasti juntti-ketjun kamaa.
Mitä hyötyä TUTO Hockey arvelee saavuttavansa sillä, että nimi pitää kirjoittaa noin? TUTO ei edes ole lyhenne sanoista, jotka alkavat T-, U-, T-, ja O-kirjaimilla. Tietysti kommunistishenkiseen Turun Toverit -nimeen onkin otettava etäisyyttä, mutta noin hankalasti taipuvan nimen kanssa on itse kullakin hankalaa.
Mitä seuran nimeen tulee, niin voisihan sen reilusti vaihtaa takaisin TuToksi. TuTona seura on tunnettu ja varmaan tullaan jatkossakin tuntemaan, "TUTO Hockey" on vähän keinotekoisen oloinen, ja isojen kirjaimien käyttö vähän tökeröä. Niin kauan kuin Suomessa on perinteikkäitä seuroja kuten esimerkiksi KalPa, SaPKo, LeKi tai KooKoo ei TuTollakaan pitäisi olla mitään hävettävää.
Isot kirjaimet seuran nimessä puolustavat silloin paikkaansa kun kyse on pidemmän nimen lyhentämisestä. TUTO ei kuitenkaan ole lyhenne mistään, joten se töksähtää silmään. Vähän samoin kuin aikanaan Tampereen Kilpa-Veljet muutti nimensä muotoon KOOVEE.
Muutamia "kyssiä" (katukieli on kamalaa):
-Filologinen sosiopatia.
Olen reilut 15 vuotta yrittänyt selvittää, mitä tarkoittaa JYP.
Muutamia "kyssiä" (katukieli on kamalaa):
Kuinka paljon asteikolla 0 - 100 inhoat kommunismin aatetta?
Tuli mieleen ylläolevasta.
Tyhmä kysymys tämä, koska 100 ja vähän yli.
Filosofia vai sosiologia?
Sosiologian vastanneille: onko suvussa havaittu laajemminkin mielenvikaisuutta?
Filosofian vastanneille: milloin veikkaat, että karvankasvu alkaa?
Se lausutaan "jypsi", koska niin on tehty aina. "Nou smoukin tiim" on liian teennäinen.Mä olen myös miettinyt tota JYP-asiaa. Kaverien kesken lausumme nimen vieläkin "jypht" (hankalaa, kyllä) koska ei ole muustakaan mitään hajua. Pitäisikö se lausua "jiiyypee"? Mistä tuo Y tulee, jos J on Jyväskylä ja P on Pallo? "Jypi" on ainakin ehdottomasti liian landen kuuloinen, vähän sama jos joku puhuisi "Käräpistä" tai "blyyssistä" nowait...
Se lausutaan "jypsi", koska niin on tehty aina. "Nou smoukin tiim" on liian teennäinen.
Saako Ykkösbonus-setelillä ostaa kaupasta alkoholia?
Ainakin ennen on saanut, nimimerkillä koko lahalla kaljaa.
Ja siitä pitäisi saada rahaa takaisin jos jää alle arvon, joten kikkailu lienee mahdollista