Pitäisikö pippurisumute laskea ehkäisyvälineeksi?
Ei, sanoisin sen menevän samaan luokkaan kuin puuduttavat geelit ym eli hidastavat itse asiaa.
Esileikisi se meilläpäin on pruukattu laskea. Paikkakuntakohtaisia eroja varmaankin?
Pitäisikö pippurisumute laskea ehkäisyvälineeksi?
Ei, sanoisin sen menevän samaan luokkaan kuin puuduttavat geelit ym eli hidastavat itse asiaa.
Minkä takia laukausta kutsutaan puhekielessä vedoksi?
Voinko käyttää termiä "tarjeta" myös lämpimistä keleistä? Esim. "Laitan shortsit, jotta tarkenen".
Haluaisin käyttää. Toivottavasti voin tehdä näin.
Ei, mutta voisi jopa olla. Jörn Donnerin panos kotimaiseen elokuvataiteen historiaan on ollut paikoitellen selkeän jörnimismyönteistä, vaikka varsinaisia jörnintäelokuvia Donner ei ole konventionaalisessa hardcore-mielessä ollut toteuttamassa.Onko verbi "jörniä" etymologisessa kosketuksessa kulttuurisena moniottelijana tunnetun (C: Wikipedia) Jörn Donnerin kanssa?
Mikä ero on arkimaidolla ja tavallisella maidolla? Siis muu ero kuin hinta ja nimi.
Tämä todellakin kuuluu tyhmien kysymysten ketjuun. Montako kertaa siitä tupakasta pitää/voi imaista sen paloaikansa tiimoilta? Vastapäisessä porttikongissa oli aamulla nutipäinen pilottitakkipoju, joka imi sätkäänsä noin kahden sekunnin välein. Ensimmäisen jälkeen oli povitaskussa valmiina toinen mokoma, joka paloi pois täsmälleen aivan yhtä nopeasti.
Mistä jatkuva voitontarve johtuu? Minulla on lähes aina tarve olla esim. täysin merkityksettömissä pleikkaripeleissä se voittaja. Sama juttu höntsämuotoisissa sähly/ulkojääpeleissä. Kun minulta kysyttiin perusteluita siihen, miksi pitää aina voittaa, en osannut vastata, pystyin ainoastaan toteamaan että siihen on varmasti joku psykologinen selitys.
Ei kumpikaan nälkään kuole vaan janoon.
Mitä hyötyä TUTO Hockey arvelee saavuttavansa sillä, että nimi pitää kirjoittaa noin?
Mitä hyötyä TUTO Hockey arvelee saavuttavansa sillä, että nimi pitää kirjoittaa noin? TUTO ei edes ole lyhenne sanoista, jotka alkavat T-, U-, T-, ja O-kirjaimilla. Tietysti kommunistishenkiseen Turun Toverit -nimeen onkin otettava etäisyyttä, mutta noin hankalasti taipuvan nimen kanssa on itse kullakin hankalaa.
Olen reilut 15 vuotta yrittänyt selvittää, mitä tarkoittaa JYP. Palaan tähän, kunhan saan sen ensin selvitettyä.