Hiukka faktaa etanolista: Työterveyslaitos/OVA. Eli jos ryöstätte säiliöauton, niin hyvä vaihtoehto on yk-kilvellä 33 1170 varustettu ajoneuvo.
Miten tehdään spoiler-laatikot?
Miten tehdään spoiler-laatikot?
Oikea vastaus on näin.
Valitettavasti olette kaikki väärässä, sillä sehän menee oikeastaan
ja [/spoiler( hakasulku kiinni)
Avatkaapa, mitä tämä palstan muotisana "preveli" pitää sisällään?
Miten saisin oman tien? Siis esimerkiksi Värilasittoman tie. Tai kuja edes, tai polku. Mistä tollasta pitäs lähteä kyselemään? Ei mulla ole kyllä tonttiakaan. Pitääkö ostaa tontti ja tehdä sille kuja ja nimetä se sitten?
Koitin googletella miten saada oma tie ja sieltä tuli vastaukseksi vaan "Autismi ja vaihtoehdoilla kommunikoiminen" ja muuta fiksua, jonka en usko auttavan minua.
En usko tällaiseen. Vähäosaisuutta on tietysti montaa sorttia, mutta touhu on aivan helvetin näköalatonta selittelyä jos tupakka on muka ihmisen ainoa hupi.Kun päähuomio on isoissa asioissa, kuten päivästä toiseen selviytymisessä, ei terveys ole niin viimosen päälle. Täytyyhän sitä jotain hupia köyhälläkin olla.
Jos he ovat päätyneet vähäosaisiksi nimenomaan sen takia että kiskovat röökiä? Tämäntyyppistä teoriaa olen soveltanut myös siihen, että miksi rikkaat ovat pihejä; He vain ovat ovat säästäväisiä syystä tai toisesta ja sen takia sitä rahaa on heille kertynyt. Vaikka toisaalta, onko tupakka sitten niin kallista, että sen kautta päätyy vähäosaiseksi...Miksi vähäosaiset todella usein polttavat tupakkaa?
Miksi vähäosaiset todella usein polttavat tupakkaa?
Tatuoinnit lienevät vähän samaan tapaan yhteiskuntaluokan kanssa sidoksissa, mutuilen, vaikka niissä ei tietysti ole tuota terveydellistä tekijää mukana.
Osittain samaa mieltä ja osittain eri mieltä. Esim. urheilijat tuntuvat kuitenkin olevan varsin tatuoitua porukkaa. Siitä en toisaalta ole tehnyt mitään tutkimusta, että kenellä urheilijoilla tatuointeja on, mutta vaikkapa jalkapalloa kun katsoo niin kyllä tuntuu että yli puolella pelaajista jotain kuvioita on käsissä.
Mikä on pahin kipu mitä ihminen voi kokea?
Tämän palstan eräiden kirjoittajien perusteella se, että Kärpät "filmaa".Mikä on pahin kipu mitä ihminen voi kokea?
Tämän palstan eräiden kirjoittajien perusteella se, että Kärpät "filmaa".
Ei ole tarvinnut itse kokea, mutta ensihoidon kursseilla kuultuna sydänperäinen rintakipu on kovin kipu, jonka ihminen voi kokea.Mikä on pahin kipu mitä ihminen voi kokea?