Jesus Shaves
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dorados de Sinaloa
Ei. Pitää ilmeisesti kirjoittaa hitaammin, koska se että olen saman asian kertonut jo useaan kertaan, mutta se ei tunnu normaalinopeudella menevän perille.
Jokainen saa asua missä haluaa kunhan maksaa siitä aiheutuvat kustannukset itse. Asian voisi muotoilla jopa niinkin, että jokainen saa asua missä haluaa kunhan maksaa siitä aiheutuvat kustannukset itse. Ei ehkä olisi väärin sanoa niinkään, että jokainen saa asua missä haluaa kunhan maksaa siitä aiheutuvat kustannukset itse.
Maataloustuista on pieni osa perusteltua säilyttää huoltovarmuuden takia. En tiedä miksi viljan ostamisesta pitää puhua passiivissa. Ne yksilöt jotka haluavat kotimaista viljaa voivat ostaa kotimaista viljaa ja maksaa siitä markkinahinnan ja ne yksilöt jotka haluavat ostaa ulkomaista viljaa maksavat siitä markkinahinnan. Siinäpä päivän ääri-oikeistolainen tai ainakin ultraliberaali vihapuhe.
Hitaammin kirjoittaminen välittyy ä-ä-r-i-m-m-ä-i-s-e-n huonosti keskustelupalstan välityksellä kenellekään. Kiitos kuitenkin yrityksestä.
Kuinka realistista sinusta on tuollainen järjestelmä, jossa jokainen saa asua missä haluaa kunhan maksaa siitä aiheutuvat kustannukset itse etc. Suomi on iso maa jossa välimatkat ovat pitkiä ja kaikkien työpaikka ei ole viiden metrin päässä kotiovesta. Sinä et edusta mielipiteesi kanssa Suomea tai suomalaisia - etkä toki näin ole väittänytkään. Lisäksi vapaassa maassa saa olla ihan mitä tahansa mieltä.
Eihän nuo tukijärjestelmät kovin järkeviä ole - kovin järkevää ei ole myöskään se, että ehdotetaan niiden räjäyttämistä palasiksi. Tiedät tuon itsekin. Ei tuo ole mikään ehdotus jolla asiat muuttuvat tai paranevat. Todennäköisesti kenelläkään ei ole tarjota mitenkään realistista vaihtoehtoa.