Täälläkin ollaan keskiviikkona menossa haastatteluun, ko. position 3. kierros.
Itse työpaikkailmoitus oli syyskuun(!!) alussa, en edes papereitani laittanut kun ajattelin ettei paukkuni riitä ko. toimeen. Ilmoituksen siis netissä vahingossa bongasin.
Headhunttaja sitten soitti ja uteli, että vieläkö uusia töitä olen etsimässä ja pyysi haastatteluun, koskien juuri tätä näkemääni jobia.
Eka erä headhunttaajan kanssa aika diipadaata, laittoi paperit eteenpäin ja siitä pari viikkoa niin soitteli että 2. kierrokselle pääsin.
Toka kierros oli marraskuun alussa, paikalla mahdollinen tuleva esimies englannista (piti olla myös suomen HR-pomo, mutta oli estynyt).
Niitä näitä puhuttiin (ihan siis asiaa kylläkin), yllätyksenä sitten heitti että minun pitää kertoa aiheesta x "for dummy" versio hänelle. Aikaa 3min, ja kello lähti samantien käymään.
No minähän siinä ~30s mietin, ja sitten annoin mennä, hirveästi muistiinpanoja kirjoitteli kokoajan. Kun lopetin, ei kommentoinut mitään, totesi vaan että hyvä.
Loppuaika puheltiin harrastuksista, lähinnä autoista :) Kun molempia aihe tuntui kiinostavan.
Vajaat pari viikkoa sitten ilmoittelivat, että 3. kierrokselle pääsin. Eli nähtävästi pärstä ja jutut sitten vielä miellytti :)
Harmi kun en tajunnut kysyä (tiedä olisivatko vastanneetkaan), että montako tuolla rundilla vielä on. Ihan mielenkiinnosta olisin halunnut tietää...
Nyt paikalla tämä tokan kierroksen britti, edelliseltä kiekalta estynyt HR-pomo sekä yksi mahdollinen tuleva kollega englannista jonka kanssa valittava tulee tekemään paljon kimpassa töitä.
Viime viikon lopulla meiliboksiin sitten napsahti "kotitehtäviä" haastatteluun, pieniä presentaatioita pitäisi pitää muutamasta eri aiheesta. Sinänsä aika tuttuja, mutta pitää tänään alkaa huolellisesti pistelemään "ranskalaisiaviivoja" paperille aiheista. Tiedä sitten, onko tuollaiset presikset kovinkin yleisiä?
Mutta sellaista, alkaa varmaan kohta vähän jännittämäänkin... Kyseinen jobi olisi kyllä aika mielenkiintoinen. Firmakin on alallansa maailman suurin, toimenkuvakin olisi aikasta laaja... Vastuualueeseen kuuluisi ~10 eri maata Euroopasta.