Juu pieni on pippeli etkä astunut mihinkään miinaan. Omia tunteitani tässä tuon esille eikä ole kenenkään vika tai keltään mitään pois. Ainoastaan omia mielipiteitä ja lasetusta. Mulle upposi juurikin ysärin jaksot ja olen katsonut tietty kaikki tästä uudestakin tuotoksesta. Tämä uusin jakso oli luonnollisesti kovin koska Cooper on taas Cooper. Eihän siihen mennyt kuin ihan vitusti aikaa tämän uuden tekeleen kanssa. Moniko on sitä mieltä, että nyt sarja vasta alkoi? Niinpä...nyt se sitten taas jo loppuukin.Astuinko nyt provomiinaan vai onko sulla kenties pieni pippeli kun noin hiertää? Toiset tykkää ja toiset ei, eihän siinä sen kummempaa. Henkilökohtaisesti olen viihtynyt erinomaisesti uuden TP:n äärellä, mutta ymmärrän toki mikäli ei uppoa. Ei uponnut sen ysärinkään jaksot kaikille. Silloin ei kannata katsella.
Jotkin Lynchin päähänpistot ovat todella paskaa mielestäni eikä tämä "Return" toiminut laisinkaan niin kuin se ysärin sarja. Silloin oli enemän mystisyyttä, vähemän väkivaltaa ja dialogi muutenkin parempaa. Tämä tietty mun silmillä nähtynä mutta näin se menee. Nyt näissä uusissa jaksossa on noin kymmenen minuuttia huumaa (tai mainisemisen arvoisia asioita) mutta vanhassa versiossa se oli se ihan vitun koko jakso.