Netflix:ssä taitaa olla ensimmäiset 8 kautta.E: Näkyykös muuten tuo Modern Family jossain suomenkielisessä suoratoistopalvelussa?
Netflix:ssä taitaa olla ensimmäiset 8 kautta.E: Näkyykös muuten tuo Modern Family jossain suomenkielisessä suoratoistopalvelussa?
Muistaakseni netflixissä on kolme tuotantokautta... Olisiko ollut 6, 7 ja 8.Netflix:ssä taitaa olla ensimmäiset 8 kautta.
Tsunami. Yle Areenassa. Uusi ruotsalainen 3-osainen loistodraama ykkösrivin näyttelijöillä.
Niin... kun pitää TV tahtiin sarjoja, niin täähän tulee päällekkäin DNAn kanssa Ederin jälkeen. Vaan 3 osaa, joten tosiaan Areenasta katottava. Ottanen sen kerralla....
Tuota Masked Singeria on tullut muutamina viikkoina katsottua, jotenkin jopa hieman ärsyttää että hahmot on tehty niin helposti arvattavaksi etukäteen, käytännössä vain viihdearvo on että kuulee julkisten laulavan, onkohan ulkomailla vastaavassa ohjelmassa enemmän idea myös siinä että pitää arvuutella kuka takana voisi olla, nyt edes näyttelijät ei ole onnistunut hämäämään jollain vihjeellä joka hämäisi johonkin toiseen henkilöön.
Masked Singer toimisi paremmin, jos onnistuisi välttämään keskustelut, joissa oikeat vastaukset löytyy melkein ensimmäisten esitysten jälkeen. Esim. Sara Chafak, Sami Uotila ja Kana oli helppo arvata, mutta monien muiden kohdalla ei vieläkään kaikki olisi selvillä, jos olisi ilman somekansaa yrittänyt arvailla. Heinäseivästä en olisi välttämättä arvannut (mikäli edes on se mitä pidetään varmana), eikä Leijonankaan vihjeet ole liian helppoja, vaikka lauluäänestä tunnistaa kun (ehkä) tietää kuka on kyseessä. Jos vielä tulee toinen kausi niin pitää yrittää pysytellä enemmän pimennossa ja yrittää itse selvittää ketä on kyseessä.
Masked Singer toimisi paremmin, jos onnistuisi välttämään keskustelut, joissa oikeat vastaukset löytyy melkein ensimmäisten esitysten jälkeen. Esim. Sara Chafak, Sami Uotila ja Kana oli helppo arvata, mutta monien muiden kohdalla ei vieläkään kaikki olisi selvillä, jos olisi ilman somekansaa yrittänyt arvailla. Heinäseivästä en olisi välttämättä arvannut (mikäli edes on se mitä pidetään varmana), eikä Leijonankaan vihjeet ole liian helppoja, vaikka lauluäänestä tunnistaa kun (ehkä) tietää kuka on kyseessä. Jos vielä tulee toinen kausi niin pitää yrittää pysytellä enemmän pimennossa ja yrittää itse selvittää ketä on kyseessä.
Twitterissä tällaiset sarjat mukavaa viihdettä, tykkään. Onhan hahmoista monet turhankin itsestäänselviä, mutta juurikin noiden Heinäseipään ja Leijonan kohdalla itse olen joutunut hieman harhaan ajatusteni kanssa.
Pistän muuten perustelut tähän spoilerin taakse miksi itse esim. juuri tuon leijonan tunnistin tai ainakin luulen tietäväni kuka se onKoska olen JYP fani ja seuraan jääkiekkoa, mutta jollekin toiselle voisi olla vaikeampi, olettaen siis ettei mua ole vedetty jotenkin ihan väärille urille heti alkuun ja henkilö on joku muu, viime lauantain jakson alku jäi väliin jos vinkkejä johonkin toiseen suuntaan annettu
Jos tää jyppiläinen on voittanut Jussi-patsaan niin sitten... :D
No sitten olen mennyt ihan väärään suuntaan ekojen jaksojen perusteella :D eli saattaa tässä joku ideakin olla :D kun ei ole kuitenkaan kokoajan telkkarin ääressä ollut niin joku vihje menee ohi ja joku jää mieleen.
Vasta nyt huomasin, että Mr. Robotista on tehty 4. kausi. Alkaa siis Yleltä tänään. Onkos tuota kukaan väijynyt? Kriitikot ovat ilmeisesti kehuneet.
Tykkäsin sarjan tyylistä ja aihekin on kiinnostava. Lisäksi Malek sopii hyvin päärooliin. Mietin vain, että mitenhän tuohon pääsee takaisin kärryille kun kolmoskausi loppui jo joskus pari vuotta sitten. Sarja oli ilmeisesti katkolla ja nyt tulee jonkun uuden tv-yhtiön tekemänä. HBO'lta löytyy vain ekat kolme kautta.
Minä en ole lukenut nettikeskusteluja veikkauksista lainkaan. Palefacen tunnistin heti ensiesiintymisestään, mutta Henri Alenia en. Olin lähes satavarma, että Ilkka Vainiohan se siellä laulelee. Oli nimittäin niin samanlainen lauluääni ja vieläpä liikehdintä ja eleet, että yllätyin todella, kun ei ollutkaan Junnun poika.Jep. Esim siitä Henri Alenin hahmosta olisi voinut tehdä todella vaikean arvattavan vähän vaikeammilla vinkeillä.
On muuten varmaan ensimmäinen ohjelma koskaan, missä Janne Kataja ei ole se kaikista ärsyttävin tyyppi.
Vasta nyt huomasin, että Mr. Robotista on tehty 4. kausi. Alkaa siis Yleltä tänään. Onkos tuota kukaan väijynyt? Kriitikot ovat ilmeisesti kehuneet.
Tykkäsin sarjan tyylistä ja aihekin on kiinnostava. Lisäksi Malek sopii hyvin päärooliin. Mietin vain, että mitenhän tuohon pääsee takaisin kärryille kun kolmoskausi loppui jo joskus pari vuotta sitten. Sarja oli ilmeisesti katkolla ja nyt tulee jonkun uuden tv-yhtiön tekemänä. HBO'lta löytyy vain ekat kolme kautta.