...reissaamiseen kyllästynyt ja perheensä kanssa asettumista kaipaava Petu haluaisi nimenomaan kaksivuotisen pahvin...
Tjaa, minä nimeäisin kyllä tärkeimmäksi syyksi Petun ja hänen agenttinsa järkevän "riskienhallinnan", vaikka toki perhesyyt sun muut vaikuttavat varmasti myös.
Nummelin on (hieno) pelaaja, jonka loukkaantumishistoria on pitkä ja ikää on reippaasti. Olen tuhannen varma, että jatkuvat loukkaantumiset ja niiden uhka ovat olleet Petunkin mielessä sopimusta tehdessä, mukavaahan se on turvata palkanmaksu pidemmäksi aikaa. Se ei ole tyhmä, joka pyytää.
Olen edelleen sitä mieltä, että case Vahalahti oli paljon pahempi perseily TPS-johdolta, kuin Nummelinin ehtojen tyrmääminen.
Petteri Nummelin on muuten tälläkin hetkellä telakalla ja aika näyttää, montako matsia yhteensä näillä kahdella kaudella pelaa. Oma veikkaus (pl. mahdolliset poffit) on alle 70 matsia 120 runkosarjamatsista, toki on hienoa, jos Petu näyttää minun olleen väärässä.
Kärjistetysti oikea linja olisi ollut Petun sopparin tyrmääminen ja rahojen siirtäminen siihen, että Vahalahti saadaan varmasti pidettyä Turussa.