Ei ehkä ihan kybällä liity aiheeseen, mutta sellainen kysymys olisi että kenen vastuulla viime kädessä on että pelaajat noudattavat saamiaan pelikieltoja. Tuli vain mieleen, saadessani eräältä isältä eilen haukut kun muistutin hänen poikaansa siitä että on ensimmäisen sarjapelimme sitten pelikiellossa (satuttiin keskustelemaan tuosta lukon Beechin saamasta ottelurangaistuksesta joukkueen toimihenkilöiden kesken ja sanoin tuosta pojalle joka istui bussissa takanani). Kielto siis tuli viime kauden lopulla. Meillä on vaihtunut joukkueenjohtaja (joka oli vielä eilisen reissun aikaan työmatkalla) ja mielestäni minulla joukkueen toimihenkilönä on varmasti oikeus tuosta muistuttaa, varsinkin kun en mitenkään pahasti asiasta sanonut kunhan sivulauseessa mainitsin. Isä sai kilarit ja valitti minulle että on ainoastaan joukkueenjohtajan oikeus ja vastuu huolehtia pelikielloista.
Uskoisin kyllä että jos olisin jättänyt sanomatta ja meidät olisi tuomittu häviämään 0-5 edustuskelvottoman pelaajan peluuttamisen takia vika olisi varmasti ollut minun tuon isän mielestä. Sarjapelihän ei edes ollut eilen vaan käytiin harjoituspelissä ottamassa kuokkaan.
Uskoisin kyllä että jos olisin jättänyt sanomatta ja meidät olisi tuomittu häviämään 0-5 edustuskelvottoman pelaajan peluuttamisen takia vika olisi varmasti ollut minun tuon isän mielestä. Sarjapelihän ei edes ollut eilen vaan käytiin harjoituspelissä ottamassa kuokkaan.