Sonny Burnett
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Kirjan lukemisesta on jo sen verran aikaa että vaikea siihen on peilata tätä uusinta leffaa/sarjaa. Mutta jos unohdan nuo muutamat monotoniset repliikkien läpilukemiset niin on tämä uusin versio kova pläjäys. Leffa oli vähän Rokka-keskeinen mutta sarjassa ymmärettävästi on enemmän tilaa muillekin.
Kyllä minä kehun Vatasen Koskelaa erinomaiseksi. Kariluodon tarinan kaari oli hyvä. Hirviniemi ihan jees. Vauramo toimi Lammiona ok. Lehto oli vähän löysän oloinen ja aneeminen. "Kyllä tiesin" legendaarinen repliikki ei ollut lainkaan ylimielisen vittumainen kuten odotin. Kaksi sanaa kuin paperista luettuna.
Edit. Vaikka Janne Virtanen on semisti camp-hahmo näyttelijänä minun silmissäni niin ihan hyvin hän sopi roolinsa Karjulana.
Ei kai se väärin ole jos diggaa Mollen versiosta eniten?
Kyllä minä kehun Vatasen Koskelaa erinomaiseksi. Kariluodon tarinan kaari oli hyvä. Hirviniemi ihan jees. Vauramo toimi Lammiona ok. Lehto oli vähän löysän oloinen ja aneeminen. "Kyllä tiesin" legendaarinen repliikki ei ollut lainkaan ylimielisen vittumainen kuten odotin. Kaksi sanaa kuin paperista luettuna.
Edit. Vaikka Janne Virtanen on semisti camp-hahmo näyttelijänä minun silmissäni niin ihan hyvin hän sopi roolinsa Karjulana.
Ei kai se väärin ole jos diggaa Mollen versiosta eniten?
Viimeksi muokattu: