Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

• 1 207 381
  • 5 434

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Onko siellä joku protesti vai mitä, kun en kuule tv:n välityksellä minkäänlaista IFK:n kannustusta, vaikka Infernon lakana näkyi olevan?

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, 9611
Kovaa duunia painetaan kyl rummuissa, ihan perkeleen kova.

Ihan vaan ehdotus capolle, ja herätys muulle yleisölle: jos chanttien välillä on useita minuutteja, ja TPS fanien ”pallo kerho” kuuluu Nordiksella, ei tarvitse ihmetellä miksi Infernot chanttailee huoria ja runkkareita. Eikä tässä mitään vikaa ole.

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buli, RIP HIFK Hockey, 9611
Kovaa duunia painetaan kyl rummuissa, ihan perkeleen kova.

Ihan vaan ehdotus capolle, ja herätys muulle yleisölle: jos chanttien välillä on useita minuutteja, ja TPS fanien ”pallo kerho” kuuluu Nordiksella, ei tarvitse ihmetellä miksi Infernot chanttailee huoria ja runkkareita. Eikä tässä mitään vikaa ole.
Näinpä. Se rumpalin osa on aivan vitun vaikeeta, pari kertaa joutunut siinä stunttaamaan ja kyllä hiki valuu.

Ilmeisesti Inferno ei hoitanut capottamista? En siis itse ollut paikalla, mutta tässä kanssa yksi suuri ongelma. Capon täytyy olla CAPO.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, 9611
Näinpä. Se rumpalin osa on aivan vitun vaikeeta, pari kertaa joutunut siinä stunttaamaan ja kyllä hiki valuu.

Ilmeisesti Inferno ei hoitanut capottamista? En siis itse ollut paikalla, mutta tässä kanssa yksi suuri ongelma. Capon täytyy olla CAPO.
HIFK Fan Clubin capo capoilee. Enkä mä nyt flamaa häntä, valtavasti duunia tehty kannattamisen eteen. ”kehitysehdotuksia”.

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muutama minuutti jäljellä, vastustaja luo hetkellisesti pienen paineen. Mitä tekee "capo"? Aloittaa "tseemii röda" -"chantin". Pelisilmä taas kunnossa.
Historian paskin chantti, pitäisi kieltää lailla. Jos muutenkin menee huonosti niin tuo nyt viimeistään tappaa kaiken fiiliksen.

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Fan Clubin capo capoilee. Enkä mä nyt flamaa häntä, valtavasti duunia tehty kannattamisen eteen. ”kehitysehdotuksia”.
Joo ja ei meikälläkään tässä mikään disrespect ollut mielessä. Capotus vaan vaatii tietynlaista johtajuutta ja munaa sanoa, että nyt perkele, terävyyttä ja ääntä niihin chantteihin ja nimenomaan pitää huoli siitä, että näitä hiljaisia hetkiä ei tule.

Marino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Historian paskin chantti, pitäisi kieltää lailla. Jos muutenkin menee huonosti niin tuo nyt viimeistään tappaa kaiken fiiliksen.
Tähän ohuesti eriävä mielipide. Aikanaan kun täysi Klacken Veikkausliigassa veti tuota, efekti oli melko erilainen. Ei ole omakaan suosikkichantti, mutta senkin voi suorittaa kovin eri tavoin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy