Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

• 1 205 434
  • 5 416

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä "fanikulman" kiittäminen pelin jälkeen on aivan turhaa. Kulma ei edes jaksa kannustaa pelin aikana niin miksi heitä pitäisi erikseen käydä kiittämässä? NHL-tyylillä keskiympyrässä kiitokset tasaisesti koko hallille jatkossa. Ei kulma ansaitse mitään erityiskiitoksia nykyisellä aneemisuudellansa. Ei todellakaan, yhtään sen enempää kuin muutkaan fanit ympäri hallia.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, 9611
Mun mielestä "fanikulman" kiittäminen pelin jälkeen on aivan turhaa. Kulma ei edes jaksa kannustaa pelin aikana niin miksi heitä pitäisi erikseen käydä kiittämässä? NHL-tyylillä keskiympyrässä kiitokset tasaisesti koko hallille jatkossa. Ei kulma ansaitse mitään erityiskiitoksia nykyisellä aneemisuudellansa. Ei todellakaan, yhtään sen enempää kuin muutkaan fanit ympäri hallia.
Noh, perjantaina tulossa HIFK Aid ja sen myötä mitä todennäköisemmin myös muita kannattajaryhmittymiä - veikkaan että breno saattaa olla perkeleen kova. Itellä ainakin flaba fikassa kulmaan perjantaiksi.

Whistlr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Noh, perjantaina tulossa HIFK Aid ja sen myötä mitä todennäköisemmin myös muita kannattajaryhmittymiä - veikkaan että breno saattaa olla perkeleen kova. Itellä ainakin flaba fikassa kulmaan perjantaiksi.
Perjantaina on lähtökohtaisesti erittäin hyvä meininki!

Nyt aletaan todenteolla pelaamaan pisteistä ja näin kevättä kohden se punainen koviten sykkii itsekullakin.

Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Perjantaina pelataan Bragulla klo. 19.00 jääpallon toinen puolivälieräottelu Botnia-HIFK, joten osa kingeistä lienee siellä. Minä ainakin. Sieltä sitten AIDiin.

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä muuten tietoa tuosta ensi perjantain HIFK-hyväntekeväisyystapahtuma Aidista, joka on siis vuotuinen tapahtuma, ja ainakin viime vuonna oli niin ikään Nordiksella.

Ja täältä liput:

ja täältä matsilippujen kanssa:

En ole järjestäjiä, kunhan vaan nostin tän esiin.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nordenskiöldinkadun kierrätyskeskus
Kyllähän siellä kannustetaan ja edelleen toistan ettei se breno valittamalla parane.

Oletan, että on taas tehty telkkarista tulkintoja minkälainen meno hallissa on?

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, 9611
Kyllähän siellä kannustetaan ja edelleen toistan ettei se breno valittamalla parane.

Vähän varastan, mutta itse fanikulmassa hyvin usein (omasta mielestä) kannustavana onhan se meno nyt välillä aika surkeaa. Mutta, ongelma ei ole se että sitä tuodaan valittamalla esiin niinkuin sanoit, vaan tarvis tavottaa ja saada sitä ÄÄNEKÄSTÄ jengiä hallille.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähän varastan, mutta itse fanikulmassa hyvin usein (omasta mielestä) kannustavana onhan se meno nyt välillä aika surkeaa. Mutta, ongelma ei ole se että sitä tuodaan valittamalla esiin niinkuin sanoit, vaan tarvis tavottaa ja saada sitä ÄÄNEKÄSTÄ jengiä hallille.
Onhan siinä joo parantamisen varaa, paljonkin. Itseä vaan vituttaa tälläset kommentit, kun istutaan himassa/muualla hallissa tuppisuuna ja heitellään jotain ''onpas aneeminen meno'' tai ''eihän noi jaksa edes kannustaa''.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Tulkintani olen tehnyt paikan päältä. Meininki on sanalla sanoen surkeaa, ollut jo pitkään. Lukumäärällisesti fanikatsomossa on likieniten porukkaa koko sarjan mittapuulla, mutta tunnelmassa se ei näy millään tasolla. Alhaalla on sun rima, jos sun mielestä hommat on ihan fine. Mä en tota kulmaa edes laske miksikään oikeaksi fanikatsomoksi.

Nordiksen tunnelma on sarjan huonoin.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, 9611
Tulkintani olen tehnyt paikan päältä. Meininki on sanalla sanoen surkeaa, ollut jo pitkään. Lukumäärällisesti fanikatsomossa on likieniten porukkaa koko sarjan mittapuulla, mutta tunnelmassa se ei näy millään tasolla. Alhaalla on sun rima, jos sun mielestä hommat on ihan fine. Mä en tota kulmaa edes laske miksikään oikeaksi fanikatsomoksi.

Ei muuta kun kasaat kaikki tahot perjantain Aidissa yhteen ja ratkaset asian!

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool

Voisi olla parempikin tunnelma, ei siinä. Se vaan, että pieni ristiriita taitaa olla tossa nyt Ballo :)

Eli IFK:lla on ollut lähes koko 2000-luvun (pysytään nyt tällä tuhannella) sellanen nippu, joka ei materiaaliltaan ole ollut kärkeä, peliesityksistä puhumattakaan. Sitten sitä fanikulmaa on kritisoitu Kim Jong-un menosta, eli aina hallilla "rytmikkään taputuksen" kanssa, vaikka pitäisi pysyä pois protestina notta isoja asioita tapahtuisi.

Eli mitä heidän nyt pitäisi tehdä: kannustaa niin että ohimot pullistuu peli-illasta toiseen, olla hiljaa ja ehkä tuoda lakanoita vai pysyä kokonaan pois, jos saat kiinni tästä :)

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue

Ei helvetissä ole eniten porukkaa edes lähelle.

Lisäksi se kulma josta puhut on ainoa paikka koko fanikatsomosta, josta oikeasti kuuluu yhtään mitään. B4 ja F1 on täysin tuubaa fanikatsomoina, se pitää paikkansa kyllä, siitä helvetin ''istuma fanikatsomosta'' nyt puhumattakaan.

Lisäksi en usko, että sulla on kovinkaan hyvää kuvaa siitä minkälaisia fanikatsomoja liigassa on. Ilveksellä, Sportilla ja Ässillä on hyvät fanikatsomot. Mutta muuten se on pitkälti tuollaista nordiksen tasoa ja monella paikkakunnalla sitäkin paljon paskempaa.

Sulla on vähän ongelmana se, että vedät monesti oikeat ongelmat ihan hyperbolaan, puuttellisella analyysillä / todella lyhyellä otannalla.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei helvetissä ole eniten porukkaa edes lähelle.

Lisäksi se kulma josta puhut on ainoa paikka koko fanikatsomosta, josta oikeasti kuuluu yhtään mitään. Sä et ihan aidosti taida tietää mistä puhut? B4 ja F1 on täysin tuubaa fanikatsomoina, se pitää paikkansa kyllä.

Lisäksi en usko, että sulla on kovinkaan hyvää kuvaa siitä minkälaisia fanikatsomoja liigassa on. Ilveksellä, Sportilla ja Ässillä on hyvät fanikatsomot. Mutta muuten se on pitkälti tuollaista nordiksen tasoa ja monella paikkakunnalla sitäkin paljon paskempaa.
Mä vain näkisin huomattavasti nykyistä suuremman potentiaalin HIFK:n kannattajakunnasta, kuin hiirenhiljaisen fanikatsomon. Mutta, kun muuallakin kannattajakulttuuri on surkealla tasolla niin on täysin kohtuutonta myöskään odottaa mitään HIFK:lta?

Yleisellä tasolla miksi sun kirjoitustyyli on noin aggressiivinen?

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä vain näkisin huomattavasti nykyistä suuremman potentiaalin HIFK:n kannattajakunnasta, kuin hiirenhiljaisen fanikatsomon. Mutta, kun muuallakin kannattajakulttuuri on surkealla tasolla niin on täysin kohtuutonta myöskään odottaa mitään HIFK:lta?

Yleisellä tasolla miksi sun kirjoitustyyli on noin aggressiivinen?
Onhan siinä potentiaalia huomattavasti parempaan, mutta ei se ihmettelemällä tai valittamalla parane. Se paranee menemällä sinne kannattamaan.

Lisäksi sieltä pitäisi saada oikeasti pois sitä porukkaa, jotka eivät halua ääneen kannattaa. Eräskin henkilö B5 kulmassa ei osallistunut viimeksi yhteenkään chanttiin vaan kovaäänisesti selosti pelitapahtumia chanttien päälle.

Oma tyylini on kyllä välillä hieman kulmikas ja kärkäs, mutta täytyy sanoa kritiikin tulevan hieman erikoiselta taholta. Ottaen huomioon, että omatkin kommenttisi ovat varsin kärkkäitä ja agresiivisia melko usein.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy