Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

• 1 205 633
  • 5 416

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Onko hallilla joku protesti, vai miksi lähetykseen kuulostaa (jälleen kerran) ihan saatanan hiljaiselta. Sinällään ymmärrän, kun pelikin täysin sitä itseään.
IFK Fan Club ei varmasti halua Feikkiheikki-leimaa, joten eivät protestoi.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, 9611
Jaha, sellanen. Infernot ja Kingit kun ei oo katsomossa, tota se on. Ihan järkyttävä meno Nordiksella, varmaan kauden huonoin. Viimeiseen varttiin ei yhtäkään chanttia, ja 10min jäljellä puolet fanikatsomosta ulkona hallista. Mitä vittua? Näinkö ne tosikannattajat ja aidot fanit kannattaa jengiä? Silloin kun voitetaan?

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jaha, sellanen. Infernot ja Kingit kun ei oo katsomossa, tota se on. Ihan järkyttävä meno Nordiksella, varmaan kauden huonoin. Viimeiseen varttiin ei yhtäkään chanttia, ja 10min jäljellä puolet fanikatsomosta ulkona hallista. Mitä vittua? Näinkö ne tosikannattajat ja aidot fanit kannattaa jengiä? Silloin kun voitetaan?
Jättäisivät edes tyhjille penkeille ”Peltonen ulos”-lakanan

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Olipa eilen raivostuttavaa jumbon kuvan ohjausta. Näytettiin maksimissaan yksi hidastus per tilanne, joskus ei edes sitä. Kiire oli saada kuviin katsomosta porukkaa, joista moni ei edes seurannut peliä/jumboa vaan tuijottivat kännykkäänsä.
Itse olen siellä hallilla pääasiallisesti pelin takia, ei mua kiinnosta nähdä muita katsojia valotaululta vaan haluisin nähdä pelistä hidastuksia. Ollaan ehkäpä tiellä kohti "klap klap" -mikkihiirikäsiä

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa eilen raivostuttavaa jumbon kuvan ohjausta. Näytettiin maksimissaan yksi hidastus per tilanne, joskus ei edes sitä. Kiire oli saada kuviin katsomosta porukkaa, joista moni ei edes seurannut peliä/jumboa vaan tuijottivat kännykkäänsä.
Itse olen siellä hallilla pääasiallisesti pelin takia, ei mua kiinnosta nähdä muita katsojia valotaululta vaan haluisin nähdä pelistä hidastuksia. Ollaan ehkäpä tiellä kohti "klap klap" -mikkihiirikäsiä
Liiga on aika paljon tiukentanut sääntöjä mediakuution käytön suhteen jonka takia IFK on alkanut enemmän kuvaamaan yleisöä skriinille.

Esim. jäähytilanteita ei saa näyttää kuin sen kerran uusintana.

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Liiga on aika paljon tiukentanut sääntöjä mediakuution käytön suhteen jonka takia IFK on alkanut enemmän kuvaamaan yleisöä skriinille.

Esim. jäähytilanteita ei saa näyttää kuin sen kerran uusintana.

ai oikeasti?
huh huh, Liiga tekee kyllä ihan kaikkensa ettei peleissä ole mitään tunnetta. Siinä se on kyllä hyvin onnistunutkin. Tässähän pitää alkaa seuraamaan jotain enemmän tunteita herättävää urheilua kohta, esim. shakkia tai dartsia.

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
ai oikeasti?
huh huh, Liiga tekee kyllä ihan kaikkensa ettei peleissä ole mitään tunnetta. Siinä se on kyllä hyvin onnistunutkin. Tässähän pitää alkaa seuraamaan jotain enemmän tunteita herättävää urheilua kohta, esim. shakkia tai dartsia.

Tuossa on noi säännöt listattuna "15. Videotaulu ja sen käyttö" -kohdassa.

Vähän hätävarjelunliitoittelua, vaikka osin ymmärrän poitin.

Olen kyllä samaa mieltä, että IFK:n tapahtumaohjaaja kyllä leikkaa turhan aktiivisesti nollasisältöiseen omien kameroiden kuviin vilkutteleviin katsojiin myös pelitilanteista, joissa ei ole mitään kiistanalaista.

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ai oikeasti?
Jep, sen Pelicansin KultaIida keissin jälkeen sääntöjä tarkennettiin.

Kohdasta 15 löytyy monenlaista ohjeistusta siitä miten skriiniä tulee käyttää ja mitä siellä saa näyttää ja miten;

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jaha, sellanen. Infernot ja Kingit kun ei oo katsomossa, tota se on.
Tästä jotenkin saisi sellaisen käsityksen, että katsomo olisi pelkästään joka matsissa pystyynkuollut, jos nämä mainitut tahot eivät ole paikalla. Hyvää meininkiä olen itse havainnut tälläkin kaudella satunnaisesti ilman kingejä/infernoa. Toki eilen oli hiljaista ja fanikatsomo vaikutti aika vajaalta heti alusta lähtien. Eikä esitykset jäällä lietsoneet minkäänlaista kipinää katsomon suuntaan.

Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikä myöskään toisinpäin. Ei tullut fanien suunnalta mitään piiskaamista joukkuetta loppukiriin.
Totta tämäkin. Oli niin hengetön esitys molemmin puolin pleksiä punaisilta, että hyvä kun pysyi edes hereillä.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, 9611
Tästä jotenkin saisi sellaisen käsityksen, että katsomo olisi pelkästään joka matsissa pystyynkuollut, jos nämä mainitut tahot eivät ole paikalla. Hyvää meininkiä olen itse havainnut tälläkin kaudella satunnaisesti ilman kingejä/infernoa. Toki eilen oli hiljaista ja fanikatsomo vaikutti aika vajaalta heti alusta lähtien. Eikä esitykset jäällä lietsoneet minkäänlaista kipinää katsomon suuntaan.
Niinhän se vähän on. Satunnaisesti on hyvää meininkiä, mut sitten pitää olla jo ottelun viihdearvokin katosta läpi. Mun mielestä taas kunnon faneilla se on sama sataako vai paistaako, chantataan ja tuetaan loppuun asti.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ei osata edes osoittaa mieltä kunnolla. Olisivat kaikki lähteneet menemään. Ja missä se lakana on?

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei osata edes osoittaa mieltä kunnolla. Olisivat kaikki lähteneet menemään. Ja missä se lakana on?
Sinne voi kävellä kuka tahansa feikkiheikki lippukassan kautta sisään ja viedä lakanan, jos sellaista kaipaa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta se vaatisi lipun ostamista. Ja minähän en rahaa IFK:n kassaan kanna koska boikotti. Ja kun seuraavan kerran ostan lipun ei lakanalle ole enää käyttöä.

Oletko pitkään ollut jo käymättä peleissä? Eikö se tunnu harmilliselta ja siltä, että menettää jotain, kun ei pääse katsomaan oman jengin pelejä paikan päällä kotihallissa?

En ainakaan itse pystyisi alkamaan noin vahvaan boikottiin, vaikka välillä tämä seurajohdon toiminta kovasti risookin. Mutta silti vaan olen sen kausikortin ostanut ja ostin taas heti siinä vaiheessa, kun ne tämän vuoden Play Offs-kortit myyntiin tulivat.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletko pitkään ollut jo käymättä peleissä? Eikö se tunnu harmilliselta ja siltä, että menettää jotain, kun ei pääse katsomaan oman jengin pelejä paikan päällä kotihallissa?

Tällä kaudella en ole maksanut IFK:n kassaan euroakaan. Eikä harmita yhtään. Viime kaudella maksoin ja silloin harmitti.

(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäkään en euroakaan enää kanna HIFK:n kassaan niin kauan kuin päävalmentajana on Ville Peltonen. HIFK ollut boikotissa jo jonkinaikaan ja aion olla vastaisuudessakin. En todellakaan halua maksaa sellaisista matseista kuten vaikka keskiviikkoinen kylvetys Lukolta. Ei taklauksia, ei tunnetta ja siihen päälle turpaa miltei murskalukemilla. Miksi minä haluaisin mennä Nordiksella katsomaan tota paskaa?

Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Itse katselin muutaman kerran puhelimesta juurikin niitä hidastuksia. Esim Gelinasin loukkaantumista ja alussa jotain meidän jäähyä(Ilveksen aitiosta huudettua jäähyä)

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Mihin
Itse katselin muutaman kerran puhelimesta juurikin niitä hidastuksia. Esim Gelinasin loukkaantumista ja alussa jotain meidän jäähyä(Ilveksen aitiosta huudettua jäähyä)

On kyllä ankeeta jos pitää puhelin kaivaa hidastuksia varten. Mennyt vähän yli Liigan säännöt, ellei tosiaan tavoite ole ollut tappaa kaikki tunne pelistä ja hallista. Siinä Liiga on kyllä onnistunut ihan kiitettävästi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy