Sillisalaatti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
Onko hallilla joku protesti, vai miksi lähetykseen kuulostaa (jälleen kerran) ihan saatanan hiljaiselta. Sinällään ymmärrän, kun pelikin täysin sitä itseään.
Kumpa oliskin joku katsomosta poistuminen kyseessä. Haukottelevat niinkuin jengikin.Onko hallilla joku protesti, vai miksi lähetykseen kuulostaa (jälleen kerran) ihan saatanan hiljaiselta. Sinällään ymmärrän, kun pelikin täysin sitä itseään.
IFK Fan Club ei varmasti halua Feikkiheikki-leimaa, joten eivät protestoi.Onko hallilla joku protesti, vai miksi lähetykseen kuulostaa (jälleen kerran) ihan saatanan hiljaiselta. Sinällään ymmärrän, kun pelikin täysin sitä itseään.
Jättäisivät edes tyhjille penkeille ”Peltonen ulos”-lakananJaha, sellanen. Infernot ja Kingit kun ei oo katsomossa, tota se on. Ihan järkyttävä meno Nordiksella, varmaan kauden huonoin. Viimeiseen varttiin ei yhtäkään chanttia, ja 10min jäljellä puolet fanikatsomosta ulkona hallista. Mitä vittua? Näinkö ne tosikannattajat ja aidot fanit kannattaa jengiä? Silloin kun voitetaan?
Liiga on aika paljon tiukentanut sääntöjä mediakuution käytön suhteen jonka takia IFK on alkanut enemmän kuvaamaan yleisöä skriinille.Olipa eilen raivostuttavaa jumbon kuvan ohjausta. Näytettiin maksimissaan yksi hidastus per tilanne, joskus ei edes sitä. Kiire oli saada kuviin katsomosta porukkaa, joista moni ei edes seurannut peliä/jumboa vaan tuijottivat kännykkäänsä.
Itse olen siellä hallilla pääasiallisesti pelin takia, ei mua kiinnosta nähdä muita katsojia valotaululta vaan haluisin nähdä pelistä hidastuksia. Ollaan ehkäpä tiellä kohti "klap klap" -mikkihiirikäsiä
Liiga on aika paljon tiukentanut sääntöjä mediakuution käytön suhteen jonka takia IFK on alkanut enemmän kuvaamaan yleisöä skriinille.
Esim. jäähytilanteita ei saa näyttää kuin sen kerran uusintana.
ai oikeasti?
huh huh, Liiga tekee kyllä ihan kaikkensa ettei peleissä ole mitään tunnetta. Siinä se on kyllä hyvin onnistunutkin. Tässähän pitää alkaa seuraamaan jotain enemmän tunteita herättävää urheilua kohta, esim. shakkia tai dartsia.
Jep, sen Pelicansin KultaIida keissin jälkeen sääntöjä tarkennettiin.ai oikeasti?
huh huh, Liiga tekee kyllä ihan kaikkensa ettei peleissä ole mitään tunnetta. Siinä se on kyllä hyvin onnistunutkin. Tässähän pitää alkaa seuraamaan jotain enemmän tunteita herättävää urheilua kohta, esim. shakkia tai dartsia.
Tästä jotenkin saisi sellaisen käsityksen, että katsomo olisi pelkästään joka matsissa pystyynkuollut, jos nämä mainitut tahot eivät ole paikalla. Hyvää meininkiä olen itse havainnut tälläkin kaudella satunnaisesti ilman kingejä/infernoa. Toki eilen oli hiljaista ja fanikatsomo vaikutti aika vajaalta heti alusta lähtien. Eikä esitykset jäällä lietsoneet minkäänlaista kipinää katsomon suuntaan.Jaha, sellanen. Infernot ja Kingit kun ei oo katsomossa, tota se on.
Eikä esitykset jäällä lietsoneet minkäänlaista kipinää katsomon suuntaan.
Totta tämäkin. Oli niin hengetön esitys molemmin puolin pleksiä punaisilta, että hyvä kun pysyi edes hereillä.Eikä myöskään toisinpäin. Ei tullut fanien suunnalta mitään piiskaamista joukkuetta loppukiriin.
Niinhän se vähän on. Satunnaisesti on hyvää meininkiä, mut sitten pitää olla jo ottelun viihdearvokin katosta läpi. Mun mielestä taas kunnon faneilla se on sama sataako vai paistaako, chantataan ja tuetaan loppuun asti.Tästä jotenkin saisi sellaisen käsityksen, että katsomo olisi pelkästään joka matsissa pystyynkuollut, jos nämä mainitut tahot eivät ole paikalla. Hyvää meininkiä olen itse havainnut tälläkin kaudella satunnaisesti ilman kingejä/infernoa. Toki eilen oli hiljaista ja fanikatsomo vaikutti aika vajaalta heti alusta lähtien. Eikä esitykset jäällä lietsoneet minkäänlaista kipinää katsomon suuntaan.
Jaha, sellanen. Infernot ja Kingit kun ei oo katsomossa, tota se on. Ihan järkyttävä meno Nordiksella, varmaan kauden huonoin. Viimeiseen varttiin ei yhtäkään chanttia, ja 10min jäljellä puolet fanikatsomosta ulkona hallista. Mitä vittua? Näinkö ne tosikannattajat ja aidot fanit kannattaa jengiä? Silloin kun voitetaan?
Sinne voi kävellä kuka tahansa feikkiheikki lippukassan kautta sisään ja viedä lakanan, jos sellaista kaipaa.Ei osata edes osoittaa mieltä kunnolla. Olisivat kaikki lähteneet menemään. Ja missä se lakana on?
Sinne voi kävellä kuka tahansa feikkiheikki lippukassan kautta sisään ja viedä lakanan, jos sellaista kaipaa.
Mä en mitään lakanaa kaipaa, vaan menoa. Saa tifoja olla tottakai.Sinne voi kävellä kuka tahansa feikkiheikki lippukassan kautta sisään ja viedä lakanan, jos sellaista kaipaa.
Mutta se vaatisi lipun ostamista. Ja minähän en rahaa IFK:n kassaan kanna koska boikotti. Ja kun seuraavan kerran ostan lipun ei lakanalle ole enää käyttöä.
Oletko pitkään ollut jo käymättä peleissä? Eikö se tunnu harmilliselta ja siltä, että menettää jotain, kun ei pääse katsomaan oman jengin pelejä paikan päällä kotihallissa?
Itse katselin muutaman kerran puhelimesta juurikin niitä hidastuksia. Esim Gelinasin loukkaantumista ja alussa jotain meidän jäähyä(Ilveksen aitiosta huudettua jäähyä)Olipa eilen raivostuttavaa jumbon kuvan ohjausta. Näytettiin maksimissaan yksi hidastus per tilanne, joskus ei edes sitä. Kiire oli saada kuviin katsomosta porukkaa, joista moni ei edes seurannut peliä/jumboa vaan tuijottivat kännykkäänsä.
Itse olen siellä hallilla pääasiallisesti pelin takia, ei mua kiinnosta nähdä muita katsojia valotaululta vaan haluisin nähdä pelistä hidastuksia. Ollaan ehkäpä tiellä kohti "klap klap" -mikkihiirikäsiä
Itse katselin muutaman kerran puhelimesta juurikin niitä hidastuksia. Esim Gelinasin loukkaantumista ja alussa jotain meidän jäähyä(Ilveksen aitiosta huudettua jäähyä)