PUOLIVÄLIERÄT HIFK-Jokerit
No niin, se olisi sitten paikallisvääntö ekalla playoffs-kierroksella...
NYT vituttaa jonkin verran ja tän päiväisen kierroksen päätyttyä vitutti vielä enemmän. Tuli fiilis, että ei v...u, miten IFK TAAS onnistui tässä... Eli en ollut mitenkään iloinen tämän päivän tuloksista ja etenkään siitä miten IFK kolmannelle sijalle päätyi, MUTTA...
Perjantaina 18.3, kun kiekko tippuu jäähän, ollaan punaisten puolella 100 %:sesti!
Tehdään se taas kerran YHDESSÄ! Samaan tapaan kuin Talviklassikossa. Eli kannustetaan vain ja ainoastaan omia yhtenä rintamana! Kaikki jos sä vihaat vitun narreja yms. jätetään pois chanteista. Luodaan heti alusta asti sellainen helvetin positiivinen tunnelma Nordikselle, että pelaajat eivät vaan kehtaa hävitä. Tottakai pelaajat ratkaisevat jäällä sen miten ottelu päättyy, mutta väitän että positiivinen fiilis tuo enemmän rentoutta peliin ja mahdollisesti siten ne tiukat tilanteet kääntyvät meille. Ne henkiset jutut ovat merkittävässä osassa poffeissa ja etenkin paikallisvastustajaa vastaan ja sen vuoksi on erittäin tärkeää luoda positiivinen fiilis katsomoon. Joku Lennu voi siinä ratkaisevassa läpiajossa tehdä vuosisadan maalin, ihan vaan sen takia, että ei purista mailaa, ainakaan meidän fanien takia. Ei siis pelkää epäonnistumista, vaan ajattelee, että paskaaks tässä, noi on mun puolella anyway. Tokihan jengi tietää kenen puolella Nordis pauhaa, mutta sen pitää KUULUA! Jospa me poikkeuksellisesti alotettais se kannustaminen HETI ja mielellään jo hyvissä ajoin ennen matsia ja sellaisella intohimolla, että jengi syttyy samantien. Ei se ns. kuudes pelaaja ole tuulesta temmattu juttu. Ja vaikka IFK-fanit tunnetaan hyvin kriittisinä faneina ja sellaisina, jotka eivät anna armoa omillekaan jos homma ei toimi, niin jospa me tehtäis tänä vuonna pieni poikkeus? Huudetaan, lauletaan ja pompitaan koko matsi RIIPPUMATTA pelitilanteesta. Se positiivisuus tarttuu, uskokaa pois! The game isn´t over till it´s over... Ja ainkaan me ei menetetä yhtään sen enempää positiivisuudella. Mehän ollaan IFK:n kannattajia ei vastustajia! ; )
Minä aion tehdä kaikkeni katsomossa IFK:n puolesta! Teettää töitä minullakin nimittäin, olla kiroilematta ja huutamatta jos missataan esimerkiksi varma maali. Siitä lähdetään kuitenkin, että minulta ei tule mitään negatiivista jengiä kohtaan ennenkuin pelit on pelattu. Myöhemmin voidaan sitten puida näitä negatiivisia asioita... Aion myöskin kannustaa IFK:ta loppuun vaikka oltaisiin tappiolla 0-5. Se on hemmetin vaikeaa ja niin epäsuomalaista, mutta mä ainakin yritän. Se on mun playoffs-lupaus!
Haastan KAIKKI tytöt, pojat, äidit, isät, mummot ja vaarit mukaan!!!
Kuka lähtee messiin teemalla POSILLA POFFEIHIN?!
ps. anteeksi kirosanat, mutta täytyi hieman korostaa ajatusta, siis vielä kun pystyy... =)