chamberlin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Aika vaisuksi jäi tunnelma. Ilveksen fanit saivat hyvää metakkaa aikaiseksi, mutta vaikka yritin lähteä IFK:n loitsuihin mukaan, niin harva muu oli omasta katsomosta mukana. Onneks tuli bongot himaan.
Jännä juttu, olit ilmeisesti paikan päällä kun taas itse olin kotisohvalla, mutta minun mielestäni kannustus oli parhainta mitä olen tällä kaudella kuullut! Siis totta helvetissä Ipalaisten kannustus kuului paremmin, mutta olin nimenomaan kiitollinen kun IFK-fanit piti möykkää ihan takuuvarmasti paremmin kuin mitä ovat tällä kaudella tehneet suurimmassa osassa pelejä! Kotisohvalta oli kiva kuulla kilpalaulantaa, joka hävittiin oman arvioni mukaan vain noin 60-40 -suhteella. Kuitenkin nautin siitä, kun mökää oli koko matsin läpi, ihan sama kumpi pääty piti meteliä. Uskon että esim. poffeissa, jos/kun IFK saa sen n. 300+ fania lähtemään vierasmatsiin, niin varmasti saadaan sama mökävoitto mistä tahansa hallista samoin kuin nyt sai viikonlopun villitsemä Ipa-faniyleisö voiton omasta reissustaan. Yhtä kaikki, musta on hienoa, että halliin saadaan kilpalaulantaa. Normi-tiistaina marras-helmikuussa, vastassa kuka tahansa susirajan ulkopuolelta ja hallissa on vähemmän tunnelmaa kuin kadunmiehen hautaanpanijaisissa..