steierwrass
Jäsen
No jaa.. Kenen tilalle Heiskanen sitten olisi pitänyt nostaa..? Dahlin pelasi huonossa joukkueessa upean kauden. Ei ole Dahlinin vika, että ei päässyt playoff-tunnelmaa haistelemaan. Petterssonin otteet olivat välillä aivan maagisia, ja pistesaldokin varsin kelvollinen 2000-luvun tulokkaisiin peilaten. Ja Binnington nosti Bluesin pohjamudista aina (ainakin) toiselle kierrokselle playoffeihin. Kyllä nuo kolme mun papereissa pesee Heiskasen...
Eipä olisi Dallaskaan playoff-joukkue ilman Heiskasta. Kyllähän tää oli nähtävissä, että nuo kolme hyvinkin tulee valituksi. Pettersonin kausi oli hieno ja tehokas. Dahlin teki pisteitä ja hypeä oli ennakkoon ja pelasi hyvin, vaikka ihan en allekirjoita kaikkea hehkutusta. Binnington pelasi upean puolikkaan kauden joukkueessa, joka nousi pohjalta kärkeen. Helppo nähdä, miksi noita äänestettiin. Kuitenkin nostaisin itse Heiskasen kauden jopa poikkeuksellisemmaksi kuin noista yhtäkään, mutta sieltä puuttuu tehopisteitä, hypeä sekä tarinaa. Lisäksi siellä on Klingberg ja Lindell joukkueessa sekä peluutusta ei näe kovin helposti, niin ei huomaa, mitä Heiskanen oikeastaan teki. Heiskanenhan pelasi kovempia minuutteja kuin esimerkiksi Dahlin, mikä unohtuu usein siinä kohtaa, kun sanotaan, että Dahlin oli joukkueensa paras. Dahlin teki tuota valikoiduilla minuuteilla. Se on edelleen hieno suoritus.
Mä varmaan äänestäisin Pettersonia ekana, mutta Heiskanen olisi toka. Voisi nekin olla jopa toisin päin. Äänestys on kuitenkin ihan ymmärrettävä. En edes ihmettelisi, vaikka Tkachuk olisi Heiskasen edellä vielä.