Rainer Zufall
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Onko gynekologi suomeksi tavarantarkastaja vai pesänhoitaja?
AstronauttiOnko gynekologi suomeksi tavarantarkastaja vai pesänhoitaja?
Onko homoa pitää perunaa uimahousuissa uimarannalla? Raakaa perunaa tietenkin.
Ottaa Jokunen.No voi jumalauta, tuhmia kysymyksiä täällä haetaan eikä tyhmiä. No, perkele, ottaako joku kakkoseen?
No kerran olin panemassa yhtä yksinhuoltajaäitiä ja sitten sen 5-vuotias poika tuli kysymään äidiltään jotain. Vähän hämmennyin.Ketjun aiheeseen liittyen. Kertoisitko asiallisesti jonkun tilanteen, missä olet yllättynyt/hämmentynyt?
Jos vähintään 2 lainaus/vastausta, kerron yhden omani.
Onko homoa pitää perunaa uimahousuissa uimarannalla? Raakaa perunaa tietenkin.
Ketjun aiheeseen liittyen. Kertoisitko asiallisesti jonkun tilanteen, missä olet yllättynyt/hämmentynyt?
Jos vähintään 2 lainaus/vastausta, kerron yhden omani.
Tota..No kerran olin panemassa yhtä yksinhuoltajaäitiä ja sitten sen 5-vuotias poika tuli kysymään äidiltään jotain. Vähän hämmennyin.
Noh, lapsi meni takaisin nukkumaan heti kun äiti kantoi sinne. Ei me nyt keskellä päivää.Tota..
Tuo on hämmentävyyden lisäksi, todellakin tosi väärin. Toivottavasti, jotenkin lapselle peittyi tilanne, ja tilanne meni edes jotenkin ok?
Perkl. Hitto kunhan nyt ei oikeesti lapselle mitään ku näkee joo.. No ite oon kyllä nähnyt vanhempani panemassa vuonna xx, ja oon vieläkin elossa siitä.Noh, lapsi meni takaisin nukkumaan heti kun äiti kantoi sinne. Ei me nyt keskellä päivää.
Sä oot saanu pyytämäsi kaks vastausta eli anna palaa ja heitä palstalle. Popparit loppuu pian...@Ollakseni
Palstahan on vaisu, ja yhtään kaveria en täältä omaa, niin heitänkö oman vastaukseni YV:llä vaiko palstalle?
No mun mielestä toinen vastaus oli kyllä ohi ketjun..Tinnitys jäävistyy, eikuuu jännitys tiivistyy. Lopputulosko hanurista..?Sä oot saanu pyytämäsi kaks vastausta eli anna palaa ja heitä palstalle. Popparit loppuu pian...
Sehän oli suora vastaus kysymykseesi?No mun mielestä toinen vastaus oli kyllä ohi ketjun..Tinnitys jäävistyy, eikuuu jännitys tiivistyy. Lopputulosko hanurista..?
Ookei. Popparit lopussa ja hitto haluun nukkumaan.Sehän oli suora vastaus kysymykseesi?
Kaks vastausta, mutta hannarista olevaltahan tämä rupee kuulostaa....popparikipon pohjak7n jo näkyy.
Ai tämmönen lukitsematon tuhmaketju löytyi vielä jostain.Minkälaista seksiunta olet nähnyt? Ja onko se joskus toteutunut?
Tervekätinen mies, ei tyttökaveria kaipaa.Ai tämmönen lukitsematon tuhmaketju löytyi vielä jostain.
Noh, pari kertaa viikossa, hyvin realistisia uniksi ja ei ole toteutunut.
Eikun korjaan: näin unta että masturboin. Aamulla oli verkkarit polvissa ja normierektio. Tämä uni sitten toteutui piakkoin kyllä.
No kerro nyt se omasi kun selvästi haluat.Tervekätinen mies, ei tyttökaveria kaipaa.
Joo ehkä ketju jää tänne, ellei pervessioita kerrota..?
Kyllä. Tiedätkö muuten, miten pidetään sexiperverssiä jännityksessä..?No kerro nyt se omasi kun selvästi haluat.
No kysyn ketjunmukaisesti: Miten?Kyllä. Tiedätkö muuten, miten pidetään sexiperverssiä jännityksessä..?
Vastaus = Kerron sen huomenna.No kysyn ketjunmukaisesti: Miten?