Ei, vaan missä vitussa on klitoris?Missä vitussa se häpykieli on?
No sen nyt löytää, mutta missä vitussa se G-piste on?Ei, vaan missä vitussa on klitoris?
G-pistehän on siä klitoriksen ja anusaukon puolivälissä, vaan missä on täydellinen tyydytys??.No sen nyt löytää, mutta missä vitussa se G-piste on?
Kyllä "kai" se siellä on ja jos ei järki neuvo niin neuvoohan se k..pä.No sen nyt löytää, mutta missä vitussa se G-piste on?
Eikös Gambinaa saa Alkosta?No sen nyt löytää, mutta missä vitussa se G-piste on?
Äläs nyt poikia kiusi siellä . Selkeesti tiiät. Kuuluu tänne asti ja koiruuden on hyvä olla.No sen nyt löytää, mutta missä vitussa se G-piste on?
Ei mulla ole. Ja ei kai naisillakaan.G-pistehän on siä klitoriksen ja anusaukon puolivälissä, vaan missä on täydellinen tyydytys??.
Juu, helppo on tuo. Nelitaso oikealta. Miksi on naiset vaativia siitä oikeasta pisteestä? Siinäpä teille arvoitus.Ei mulla ole. Ja ei kai naisillakaan.
Täydelliseen tyydytykseen en osaa sanoa.. Tai hei, jos joku tietäisi maantietoristeilyvisan vastauksen.
Ei kiitos.Onko @Breeze Harbour 'sillai' tjuhma?
Ei kiitos.
En, mutta tällä vuosikymmenellä ajattelin saada.Ootko saanu pilluu tänä vuonna?
Eipä ole semmoista edes näkynyt tänä vuonna.Ootko saanu pilluu tänä vuonna?
No tuo @Ollakseni n tähtäin sentään hyvin haarukassa.Eipä ole semmoista edes näkynyt tänä vuonna.
Onko @Breeze Harbour 'sillai' tjuhma?
Ookko nää homo?
Kenties sinun tapauksessasi tuo saamattomuus on täten aika ymmärrettävää. Minun tapauksessani, kun olen kuitenkin maannut ja nukkunut naiseni vieressä koko alkaneen vuoden, mutta saldo näyttää minullakin pyöreää nollaa, voidaan puhua jo melkoisesta vässyköinnistä.Täällä puhutaan pillun saamisesta tänä vuonna. Mä en ole nähnyt vielä ainuttakaan naista tänä vuonna.
Minä olen vähän valikoivampi... Himoni kohdistuu miehiin eikä lähes jokaiseen vaan satunnaisiin vastaantuliviin (hih hih) miellyttävän näköisiin miehiin. Komistuksista en niin tiedä kun minulla on ehkä vähän kiero miesmaku (koskahan sitä THL:n Salmista taas pääsisi kuolaamaan vähän "casualimmassa" lookissa, puku on vähän tylsä). ;-)Miks silti haluan naida lähes jokaista vastaantulevaa mimmiä?
Samoilla linjoilla. Mikä muuten on THL? Tampereen kaupungin liikenteen tiän.Minä olen vähän valikoivampi... Himoni kohdistuu miehiin eikä lähes jokaiseen vaan satunnaisiin vastaantuliviin (hih hih) miellyttävän näköisiin miehiin. Komistuksista en niin tiedä kun minulla on ehkä vähän kiero miesmaku (koskahan sitä THL:n Salmista taas pääsisi kuolaamaan vähän "casualimmassa" lookissa, puku on vähän tylsä). ;-)