Tuhmien kysymysten ketju

  • 94 083
  • 234

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei varsinaisesti kysymys, mutta kylläpä panettaa ja nussittaa nuo nuorten naisten trikoot lenkillä ja salilla. Niin upeita perseitä ja kamelinvarpaita, että järki lähtee. Miehen elämä on joskus vaikeaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Täällä puhutaan pillun saamisesta tänä vuonna. Mä en ole nähnyt vielä ainuttakaan naista tänä vuonna.
Kenties sinun tapauksessasi tuo saamattomuus on täten aika ymmärrettävää. Minun tapauksessani, kun olen kuitenkin maannut ja nukkunut naiseni vieressä koko alkaneen vuoden, mutta saldo näyttää minullakin pyöreää nollaa, voidaan puhua jo melkoisesta vässyköinnistä.

Niin... se kysymys: Panettaako?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulla on maailman paras vaimo jota rakastan yli kaiken ja joka on ns. pelastanut mut hunningolta. Miks silti haluan naida lähes jokaista vastaantulevaa mimmiä?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miks silti haluan naida lähes jokaista vastaantulevaa mimmiä?
Minä olen vähän valikoivampi... Himoni kohdistuu miehiin eikä lähes jokaiseen vaan satunnaisiin vastaantuliviin (hih hih) miellyttävän näköisiin miehiin. Komistuksista en niin tiedä kun minulla on ehkä vähän kiero miesmaku (koskahan sitä THL:n Salmista taas pääsisi kuolaamaan vähän "casualimmassa" lookissa, puku on vähän tylsä). ;-)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minä olen vähän valikoivampi... Himoni kohdistuu miehiin eikä lähes jokaiseen vaan satunnaisiin vastaantuliviin (hih hih) miellyttävän näköisiin miehiin. Komistuksista en niin tiedä kun minulla on ehkä vähän kiero miesmaku (koskahan sitä THL:n Salmista taas pääsisi kuolaamaan vähän "casualimmassa" lookissa, puku on vähän tylsä). ;-)
Samoilla linjoilla. Mikä muuten on THL? Tampereen kaupungin liikenteen tiän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös