Tuhmien kysymysten ketju

  • 94 083
  • 234

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minkälaista seksiunta olet nähnyt? Ja onko se joskus toteutunut?
Nyt kun kysyit niin kyllä, näen seksiunia. Mutta ne on yleensä sellaisia, jotka on jo nuorempana toteutunut eli näen seksiunia nuoruuteni tyttöystävistä. Niistä jää kiva lämmin fiilis ja aamulla huomaan kalsareiden liimautuneen yöllä kiinni ihooni(??).
 
K

Kiekkokatsoja

No kerro nyt se omasi kun selvästi haluat.
Ookei, nyt aikaa tarinaan.
Mulla siten, että onneksi ei perverssioita ole, ja niistä unia. Mutta toki seksuaalisia unia on ollut. Valitettavasti nykyisin aika vähän. Toteutumatta.. no vain yksi, ja sekin vain osittain.
Kerron viimeisimmän unen. Illalla viiniä tuli vedettyä mukitolkulla.. ja aamulla näin eroottisen unen. Siinä nainen herätteli mua. Ensin kädellään, ja heräsin siihen, kun hänen päänsä meni keskivartaloani kohti. Sitten hän kiipesi päälleni. Enempää en kerro.
Unia, mut tässäkin paljon totta, pienesti väritettynä.
Iteppä kysyit tuhmia. Aatteleppa ite, sano Jope. Omale kohale.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nämähän on vähän niin kuin mun ja Johnnyn välisiä juttuja. Joskus ne leviää vähän tänne kun pitää vähän pohjustaa tulevaa... ;-)
Nyt tässä jo vähän mustaa tulee sukkiin...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt tässä jo vähän mustaa tulee sukkiin...
Niin no, ei ole herraa paljon näkynyt. On tullut jutustelua @Johnny B. Gooden kanssa... jopa unissani. Kyllä minusta ehkä riittää useammallekin hupia keskustelupalstalla. Olen kova juttelemaan. Sen kertoo viestitahtini.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niin no, ei ole herraa paljon näkynyt. On tullut jutustelua @Johnny B. Gooden kanssa... jopa unissani. Kyllä minusta ehkä riittää useammallekin hupia keskustelupalstalla. Olen kova juttelemaan. Sen kertoo viestitahtini.
Sori. On ollu tekemisiä. Pitäisikö meidän värkätä Johnnyn kanssa oikein perinteiset? Miten sitä ennen kilvoiteltiin immen suosiosta? Saako tyrkkiä, tuleeko nyrkkiä?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miten sitä ennen kilvoiteltiin immen suosiosta? Saako tyrkkiä, tuleeko nyrkkiä?
Immen en ole ja olen naimisissa. Nyrkkiä voisi tulla mieheltäni jos liian tuttavallisiksi rupeaisitte. Toisaalta on vaikea nähdä sellaista toimintaa rauhaa rakastavalta mieheltäni. Nämä on niitä juttuja joita ei tiedä... ei ennen kuin kokee. Silti en heti ole luopumassa rakkaasta puolisostani... Kuten ette tekään varmaan Johnnyn kanssa. Leikin lasku on sitten eri asia...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Immen en ole ja olen naimisissa. Nyrkkiä voisi tulla mieheltäni jos liian tuttavallisiksi rupeaisitte. Toisaalta on vaikea nähdä sellaista toimintaa rauhaa rakastavalta mieheltäni. Nämä on niitä juttuja joita ei tiedä... ei ennen kuin kokee. Silti en heti ole luopumassa rakkaasta puolisostani... Kuten ette tekään varmaan Johnnyn kanssa. Leikin lasku on sitten eri asia...
Ei todellakaan olla Johnnyn kanssa luopumassa toisistamme. Vai ollaanko?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jos ei Jouluna ole lunta, voiko Joulupukki tullakkaan?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä yhteistä on Joulupukilla ja Michael Jacksonilla?

Molemmat tyhjentää säkkinsä lastenhuoneen lattialle.
 
K

Kiekkokatsoja

Jos joku kysyy sinulta, että koska olet viimeksi saanut.. niin miten vastaat?
a) Vältät vastaamasta, sillä eihän tuollaisia pidä edes kysyä.
b) Vilkaiset kelloa, ja alat laskemaan minuutteja/tunteja.
c) Kysyt että mikäs viikonpäivä se tänään onkaan, ja lasket päiviä.
d) Kysyt että montako kuukautta on juhannuksesta.
e) Pohdit itseksesi että, minäs vuonna se olikaan.. ja jos pian on vuosi 2021, niin mitäs se tekee.
f) Kysyt että lasketaanko oma käsi saamiseksi.

Hyvää tämän vuoden viimeisiä tunteja, ja hyvää uuttavuotta!!
Allekirjoittanut jatkaa palstalla jälleen 2021, jos luoja ja moderaattorit sen suo.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos joku kysyy sinulta, että koska olet viimeksi saanut.. niin miten vastaat?
a) Vältät vastaamasta, sillä eihän tuollaisia pidä edes kysyä.
b) Vilkaiset kelloa, ja alat laskemaan minuutteja/tunteja.
c) Kysyt että mikäs viikonpäivä se tänään onkaan, ja lasket päiviä.
d) Kysyt että montako kuukautta on juhannuksesta.
e) Pohdit itseksesi että, minäs vuonna se olikaan.. ja jos pian on vuosi 2021, niin mitäs se tekee.
f) Kysyt että lasketaanko oma käsi saamiseksi.

Hyvää tämän vuoden viimeisiä tunteja, ja hyvää uuttavuotta!!
Allekirjoittanut jatkaa palstalla jälleen 2021, jos luoja ja moderaattorit sen suo.
g) Tulen ihan pian.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos joku kysyy sinulta, että koska olet viimeksi saanut.. niin miten vastaat?

Se riippuu ihan kysyjästä. Jos kysyjä on hyvä kaveri, vastaan että just ennen kun lähin himasta. Jos kysyjä on mujjani vanhempi, vastaan että "siitä on kyllä aikaa, mutta ymmärrän kyllä tytärtänne koska hän käy läpi vaikeita aikoja juuri nyt ja rakastan häntä valtavasti." Jos taas vokottelen uskovaista typykkää ja hän kysyy näin, vastaus on: "En koskaan. Haluan pitää itseni puhtaana ja rakastella vasta kun löydän sen oikean."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös