Tuhmien kysymysten ketju

  • 94 321
  • 234
K

Kiekkokatsoja

Ketjun aiheeseen liittyen. Kertoisitko asiallisesti jonkun tilanteen, missä olet yllättynyt/hämmentynyt?
Jos vähintään 2 lainaus/vastausta, kerron yhden omani.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ketjun aiheeseen liittyen. Kertoisitko asiallisesti jonkun tilanteen, missä olet yllättynyt/hämmentynyt?
Jos vähintään 2 lainaus/vastausta, kerron yhden omani.
No kerran olin panemassa yhtä yksinhuoltajaäitiä ja sitten sen 5-vuotias poika tuli kysymään äidiltään jotain. Vähän hämmennyin.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ketjun aiheeseen liittyen. Kertoisitko asiallisesti jonkun tilanteen, missä olet yllättynyt/hämmentynyt?
Jos vähintään 2 lainaus/vastausta, kerron yhden omani.

Mut kutsuttiin kerran duunihaastatteluun, siten että en ollut edes hakenut koko mestaa. Hakija oli laittanut hakemukseensa puhelinnumeron väärin.

Hemmetti kun hämmennyin, muuten olisin voinut käydä hoitamassa Mikolle duunin himaan.
 
K

Kiekkokatsoja

No kerran olin panemassa yhtä yksinhuoltajaäitiä ja sitten sen 5-vuotias poika tuli kysymään äidiltään jotain. Vähän hämmennyin.
Tota..
Tuo on hämmentävyyden lisäksi, todellakin tosi väärin. Toivottavasti, jotenkin lapselle peittyi tilanne, ja tilanne meni edes jotenkin ok?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tota..
Tuo on hämmentävyyden lisäksi, todellakin tosi väärin. Toivottavasti, jotenkin lapselle peittyi tilanne, ja tilanne meni edes jotenkin ok?
Noh, lapsi meni takaisin nukkumaan heti kun äiti kantoi sinne. Ei me nyt keskellä päivää.
 
K

Kiekkokatsoja

Noh, lapsi meni takaisin nukkumaan heti kun äiti kantoi sinne. Ei me nyt keskellä päivää.
Perkl. Hitto kunhan nyt ei oikeesti lapselle mitään ku näkee joo.. No ite oon kyllä nähnyt vanhempani panemassa vuonna xx, ja oon vieläkin elossa siitä.
Mutta puuttuu toinen juttu, ennenkuin kerron omani.
 
K

Kiekkokatsoja

Sehän oli suora vastaus kysymykseesi?

Kaks vastausta, mutta hannarista olevaltahan tämä rupee kuulostaa....popparikipon pohjak7n jo näkyy.
Ookei. Popparit lopussa ja hitto haluun nukkumaan.
Ehkei mulla oo ns. ässää heittää hihasta, mutta niinkuu..
Itehän oon hakenut seurustelusuhdetta aina, en seikkaile, niin kävi sillee että tutustuin uuteen ihmiseen, ja se meni läheisyyteen.
No hän meni vapaa ehtoisesti keskivartalooni, ja oli siellä aikansa. Noustessaan totesi.. Nam olipa hyvänmakuinen Kalu. Hetken olin hyvin hämmentynyt, mutta toki touhusimme paljon lisää.
K-18-
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
K

Kiekkokatsoja

Ai tämmönen lukitsematon tuhmaketju löytyi vielä jostain.

Noh, pari kertaa viikossa, hyvin realistisia uniksi ja ei ole toteutunut.

Eikun korjaan: näin unta että masturboin. Aamulla oli verkkarit polvissa ja normierektio. Tämä uni sitten toteutui piakkoin kyllä.
Tervekätinen mies, ei tyttökaveria kaipaa.
Joo ehkä ketju jää tänne, ellei pervessioita kerrota..?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös