Tuhmien kysymysten ketju

  • 94 075
  • 234
Asia selvinnee sinullekin jos joskus pääset peiton alle jonkun tytön kanssa pistämään pissavehkeet yhteen ja tärisemään.

Tuskin pääsen. Pitää varmaan tyytyä maksullisiin. Mulle tuli kerran juttelemaan yksi maksullinen nainen, kun se huomasi että katselen sitä. Kysyi englanniksi jotain, että olenko kiinnostunut siitä jne. En saanut sanaa suusta. Kysyi vielä siinä jotain, mutta huonolla englannin kielen taidolla en ymmärtänyt mitä se kysyi. Nimen kertoi, mutta en saa sitä mieleen/muista. Rahaakaan ei ollut. Perse!
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Tuskin pääsen. Pitää varmaan tyytyä maksullisiin. Mulle tuli kerran juttelemaan yksi maksullinen nainen, kun se huomasi että katselen sitä. Kysyi englanniksi jotain, että olenko kiinnostunut siitä jne. En saanut sanaa suusta. Kysyi vielä siinä jotain, mutta huonolla englannin kielen taidolla en ymmärtänyt mitä se kysyi. Nimen kertoi, mutta en saa sitä mieleen/muista. Rahaakaan ei ollut. Perse!
Ei edes sitä ryppyistä vitosta?

Ei tullut mieleesi kysäistä, että josko olisit saanut "ottaa laskulle" ja maksaa jälkeenpäin laittamalla rahat kirjekuoreen ja kuoren postiin...
 
Ei tullut mieleesi kysäistä, että josko olisit saanut "ottaa laskulle" ja maksaa jälkeenpäin laittamalla rahat kirjekuoreen ja kuoren postiin...

Kuten sanoin, olen huono puhumaan englantia. En saanut sanottua mitään järkevää. Pientä nyökkäilyä ja muutama sana vain. Muuten kyllä olisin voinut kysyä tuota ehdottamaasi kuviota...
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kuten sanoin, olen huono puhumaan englantia. En saanut sanottua mitään järkevää. Pientä nyökkäilyä ja muutama sana vain. Muuten kyllä olisin voinut kysyä tuota ehdottamaasi kuviota...
Muutamia avainsanoja ja -lauseita vastaisuuden varalle: "I sleep you!", "How much?", "I pay you, cash, later... Itella, you know?", "Can you ride on me, please?", "Uuuh Mama, I'm in Hollywood!", "We both like Raider (Twix)!".
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Muutamia avainsanoja ja -lauseita vastaisuuden varalle: "I sleep you!", "How much?", "I pay you, cash, later... Itella, you know?", "Can you ride on me, please?", "Uuuh Mama, I'm in Hollywood!", "We both like Raider (Twix)!".

"I have hard egg, can I put you?"
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Muutamia avainsanoja ja -lauseita vastaisuuden varalle: "I sleep you!", "How much?", "I pay you, cash, later... Itella, you know?", "Can you ride on me, please?", "Uuuh Mama, I'm in Hollywood!", "We both like Raider (Twix)!".

"What do you think the next happen now?"
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muutamia avainsanoja ja -lauseita vastaisuuden varalle: "I sleep you!", "How much?", "I pay you, cash, later... Itella, you know?", "Can you ride on me, please?", "Uuuh Mama, I'm in Hollywood!", "We both like Raider (Twix)!".

"Call me mister Tseneral Mänitser!"
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Muutamia avainsanoja ja -lauseita vastaisuuden varalle: "I sleep you!", "How much?", "I pay you, cash, later... Itella, you know?", "Can you ride on me, please?", "Uuuh Mama, I'm in Hollywood!", "We both like Raider (Twix)!".

"Ich bin so klein, du bist so fett"
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutamia avainsanoja ja -lauseita vastaisuuden varalle: "I sleep you!", "How much?", "I pay you, cash, later... Itella, you know?", "Can you ride on me, please?", "Uuuh Mama, I'm in Hollywood!", "We both like Raider (Twix)!".

"Juu, mee, faki-faki".
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Muutamia avainsanoja ja -lauseita vastaisuuden varalle: "I sleep you!", "How much?", "I pay you, cash, later... Itella, you know?", "Can you ride on me, please?", "Uuuh Mama, I'm in Hollywood!", "We both like Raider (Twix)!".

"Can I wear the Scream mask? The mask from Scream... when I do you from behind..."
 

Puster

Jäsen
Muutamia avainsanoja ja -lauseita vastaisuuden varalle: "I sleep you!", "How much?", "I pay you, cash, later... Itella, you know?", "Can you ride on me, please?", "Uuuh Mama, I'm in Hollywood!", "We both like Raider (Twix)!".
Ihme ettei tärkeintä ja parasta ole vielä mainittu:
"money doesnt are problem".
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Ei edes sitä ryppyistä vitosta?

Ei tullut mieleesi kysäistä, että josko olisit saanut "ottaa laskulle" ja maksaa jälkeenpäin laittamalla rahat kirjekuoreen ja kuoren postiin...

Tuskin olisi antanut luotolla. Nykyaikana nämä hoidetaan nettipankkitunnareiden avulla.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muutamia avainsanoja ja -lauseita vastaisuuden varalle: "I sleep you!", "How much?", "I pay you, cash, later... Itella, you know?", "Can you ride on me, please?", "Uuuh Mama, I'm in Hollywood!", "We both like Raider (Twix)!".
"Wait, I'll put my fuckgloves on."
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Sitten kun nainen makaa sängyllä ja avaa haaransa ja huuta "Welcome to the jungle!", niin ei kannata jättää tippiä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen kuukausipalkallinen työpaikassani. Aloin tässä mietiskellä, että kuinkapa paljon tienaankaan viikkotasolla sillä, että juon kahvia ja käyn paskalla sekä kusella sekä tiiraan naispuolisten työkavereitteni tissejä ja perseitä. Jos nyt kävisin työpaikan vessassa sivelemässä tattiani, niin saisin sinäkin aikana tienattua kuukausipalkkaani. Olisinko siis mieshuora ja kävisin tumputtamassa työpaikkani WC-tiloissa vai löytyisikö joku "meriselitys", että en olisikaan? Saati sitten, jos panisin työaikanani jotakin naispuolista työkaveriani?`

Nämä perjantai-iltapäivät saavat ajatukset raiteilleen.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jaa-a. En tunne nimettömän käyttäjän työsopimusta ja sen ehtoja (TES tai VES). En myöskään usko, että sinun työsopimksessa olisi masturbointi tai työaikana nainti työtehtäviin kuuluvia asioita tai saati luontaisetuja. Tai mistä minä tiedän. Jos et jää kiinni tai omatuntosi sen salliin, niin eikun vaan nahkahissiä heiluttamaan ja toimiston mirkkuja kirjoituspöydälle poraamaan.

Työtehon/mielekkyyden luulisi myös kasvavan lisääntyneen vapaa-ajan kera...
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muutamia avainsanoja ja -lauseita vastaisuuden varalle: "I sleep you!", "How much?", "I pay you, cash, later... Itella, you know?", "Can you ride on me, please?", "Uuuh Mama, I'm in Hollywood!", "We both like Raider (Twix)!".

"My dick is so hard, touch it bitch!"
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Saati sitten, jos panisin työaikanani jotakin naispuolista työkaveriani?

Otappa ensinnäkin yhteyttää liittoosi ja vaihda se. Nämä asiat ovat duunarin perusoikeuksia, nämä pitää olla jo neuvoteltuna ennen ensimmäistäkään työpäivää. Emmääkään oikeasti käy duunimestan "kuntosalilla" tai "kopioimassa" jatkuvasti. Mulle on palkattu sitävarten henkilökuntaa. Saavat nostella kaikki oluttölkkiä painavemmat.

Mitähän kaikkea sisältää lojaalisuutta ja kunniaa sisältävä lause, jossa luvataan että "autetaan kaveria hädässä?"
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitähän kaikkea sisältää lojaalisuutta ja kunniaa sisältävä lause, jossa luvataan että "autetaan kaveria hädässä?"
No ainakin Raamattu sanoo että syntinen on mies, joka ei kiimaista naista auta. Liittyneekö tähän, tiedä en.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä minulla on aina kuukausipalkka juossut, kun olen runkannut työpaikan vessassa. Tässä kuussa sain normaalia enemmän palkkaa. Olen ilmeisesti siis taputellut taateliani oikein kunnolla työaikana.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kyllä minulla on aina kuukausipalkka juossut, kun olen runkannut työpaikan vessassa. Tässä kuussa sain normaalia enemmän palkkaa. Olen ilmeisesti siis taputellut taateliani oikein kunnolla työaikana.

Minkälainen teillä on tulospalkkiomittari? Kuutiosenttimetriä vai mitä?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minkälainen teillä on tulospalkkiomittari? Kuutiosenttimetriä vai mitä?

Juuri noin.

Kuun lopussa aina ruma ja lihava sihteeri, en kuitenkaan tassä tapauksessa minä, ottaa soseet pakastimesta siitä jäätelöpurkin vierestä ja laskee tuloksen. Aitouden tuo sotanorsu testaa maistamalla. Voi toki yrittää huijata laittamalla vaniljajäätelöä sekaan, tai sitten poikkeavat voivat yrittää samaa suklaajäätelöllä, mutta läpi ei tuolle akalle selitykset mene. Aito on aitoa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olen kuukausipalkallinen työpaikassani. Aloin tässä mietiskellä, että kuinkapa paljon tienaankaan viikkotasolla sillä, että juon kahvia ja käyn paskalla sekä kusella sekä tiiraan naispuolisten työkavereitteni tissejä ja perseitä.


Onhan se nyt aivan saatanan kivaa ajatella töissä torttua vääntäessään, että tästäkin maksetaan palkkaa. Siis paskantamisesta, oikeesti. Tuskin kreikkalaisille maksetaan.
Runkkaamisestakin maksettaisiin. Kuinka moni tunnustaa ja kuinka useasti päivässä? Minä en tunnusta mitään.

Kari Peitsamo-Perseitä, perseitä, perseitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös