Olen hyvin pitkälti Ilkka Virjon kanssa samaa mieltä. Jos ennen peliä joku oraakkeli olisi pitänyt gallubin siitä, kuka suomalainen pelaaja teloo laidassa kyyristelevän Jagrin ulos pelistä, olisi kyselyn voittaja aivan varmasti ollut eräs Jarkko Ruutu.
Mitä tekemistä tällä oli Ruudun saaman rangaistuksen kanssa? No ei mitään, mutta se on melkoinen peruste Virjon häpeä-kortille.
Pari juttua, jotka tekevät tuosta taklauksesta törkeän:
- Jarkko tuli ihan puun takaa. Ajelu voisi olla hyvä sana.
- Jagr tappelee kiekosta toisen suomalaisen kanssa. Kaikkein hauskintahan tuossa on se, että on aika siinä ja siinä onko kiekko enemmän jagrin kuin tämän suomalaisen hallussa. Molemmat ovat ihan yhtä kyyrissä. Tämä kyyrissä pelaaminen on ihan luonnollista kun tapellaan mies miestä vastaan laidan lähellä kiekosta. Katsokaa sitä peliä.
- Lopputulos.
Ai niin, sääntökirjassa taitaapi olla puhetta jostain "tarpeettoman kovasta pelistä". Erittäin hyvä termi kuvamaan tuota taklausta. Mutta tämä nyt on ihan mun henkilökohtainen mielipiteeni, enkä esitä sitä taivaan totena.
Sitten vain odottelemaan olenko:
a, itkijä
b, neiti
c, idiootti
d, ruikuttaja
e, kaikkia näitä
f, "oma"
Lopuksi vielä, että jagrin kypärä taisi olla sääntöjenvastainen.
Mitä tekemistä tällä oli Ruudun saaman rangaistuksen kanssa? No ei mitään, mutta se on melkoinen peruste Virjon häpeä-kortille.
Pari juttua, jotka tekevät tuosta taklauksesta törkeän:
- Jarkko tuli ihan puun takaa. Ajelu voisi olla hyvä sana.
- Jagr tappelee kiekosta toisen suomalaisen kanssa. Kaikkein hauskintahan tuossa on se, että on aika siinä ja siinä onko kiekko enemmän jagrin kuin tämän suomalaisen hallussa. Molemmat ovat ihan yhtä kyyrissä. Tämä kyyrissä pelaaminen on ihan luonnollista kun tapellaan mies miestä vastaan laidan lähellä kiekosta. Katsokaa sitä peliä.
- Lopputulos.
Ai niin, sääntökirjassa taitaapi olla puhetta jostain "tarpeettoman kovasta pelistä". Erittäin hyvä termi kuvamaan tuota taklausta. Mutta tämä nyt on ihan mun henkilökohtainen mielipiteeni, enkä esitä sitä taivaan totena.
Sitten vain odottelemaan olenko:
a, itkijä
b, neiti
c, idiootti
d, ruikuttaja
e, kaikkia näitä
f, "oma"
Lopuksi vielä, että jagrin kypärä taisi olla sääntöjenvastainen.