Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Sen verran munattoman näköistä on Tepsin tekeminen ja Hifk vastaavasti niin kova nippu että suoraan kolmessa matsissa on tämä homma ohi ja voidaan keskittyä pronssimatsiin.
Erityisen ala-arvoista on se, että ei yritetty edes vaikuttaa vastustajaan lopussa henkisesti kun peli oli jo selvä. Tee nyt vittu edes jotain millä sä saat siellä kupolia kiehumaan ja lieden lämpimäksi. Poikkaria, huutelua sille makkemikke - hoopolle, Datsun Mirolle, lumet Tuohilaisen naamalle tai joku torikokous missä vittu kajahtaa. Vaan ei.
Suoriudutaan kuin virkamiehet työpäivästä ja painutaan koppiin korvat luimussa jonossa kuin jotkut berninpaimenkoirat jossain näyttelyssä. Samaan aikaan vastustaja juhlii, virnuilee ja röyhtäilee ja lähtee nussimaan yöhön. Ei tainnut edes vituttaa? Luuleeko joku, että tuolla joku suuttuu yhden yön aikana.
Voi jumalauta mä oon niin käivärä ja vanha käyrä että muistan 22 vuoden taakse, kun taisteltiin verenmaku suussa, ei oltu kivoja ja massaa käytettiin muuhunkin kuin peiliselfieihin. Vaatimustasokin oli toista, niin penkin takana kuin kabinetissa. Tuossakin hallissa silloin otettiin mestaruus ja Alatalo alisti Thomasia puolestakentästä asti.
En sisäistä vieläkään äsken tarjottua ”mustaa hurmaa”. Mä ymmärrän että tulee klyyvariin, mutta että valut kuin täytetty lokki, niin ei perkele niin sitä en ymmärrä. Runkosarjaan nuo.
Kuka pelaa pronssipelissä meitä vastaan?