Kuten kirjoitin, mukavaa luettavaa. Sehän on vain meille hyvä jos yksi jätkä sekoittaa pakkaa jo nyt, odottakaa vaan kun näette Pajun kuolevat joutsenet niin saatte uuden lemmikin. Mua ne vituttaa jo nyt. Kommentoin vain tuota sun väitettä etteikö siellä olis jo rotsista napit auenneet.. väitit ettei ole, mä luin ja väitän että kyllä ne on.Jos on Anttalaista niin kannattaa blokata mielestä pois, jos häiritsee. Meidän puolella odotetaan kovin semifinaaleja, koska jokunen aika sitten oli riski että pelaako IFK ollenkaan poffeja. Nyt on pelit menossa ja vielä HIFK-TPS pitkästä aikaa. Hyvät pelit tulossa, ja molemmilla jengeillä varaa parantaa puolivälieristä.
Käypä nyt lukemassa se ketju uudestaan. Kyllä siellä Anttalaisen ovat ottaneet esille ensimmäisenä ihan Tepsin omat nimimerkit @HC Hetu ja @Rosvosektori .
Siis oikeastiko kypärän repiminen vaikkapa jossain kulma- tai maalinedusväännössä tuottaa isomman rangaistuksen? Kyllähän mun mielestäni näitä tilanteita nähtiin jo runkosarjassakin enkä mä ainakaan muista niistä seuranneen mitään suurempaa tuomiota.Toki nykyisillä säännöillä avaruuskypärät tuovat omat vaikutuksensa ja kypärän riisuminen tarkoittaa isompaa banaania.
Siis oikeastiko kypärän repiminen vaikkapa jossain kulma- tai maalinedusväännössä tuottaa isomman rangaistuksen? Kyllähän mun mielestäni näitä tilanteita nähtiin jo runkosarjassakin enkä mä ainakaan muista niistä seuranneen mitään suurempaa tuomiota.
Aivan joo, siis sä tarkoitit sen näin päin!En tiedä kuinka tulkitsisivat kypärän repimisen päästä, mutta sen riisuminen oma-aloitteisesti tulkitaan ei-spontaaniksi, josta isompaa kakkua.
Aivan joo, siis sä tarkoitit sen näin päin!
Mä olen tässä kevään aikana ennenkin ihmetellyt, kun palstalla on kirjoiteltu akvaarion poisottamisesta tulevan jotain erityissanktioita. Silti tilanteita näki ei nyt ehkä ihan viikottain, mutta joka tapauksessa usein, kuinka esim. maalineduskahinoissa väännettiin potta pois vastustajan päästä ilman sen suurempia tuomioita. Toisaalta näinhän se on ollut jo vuosikausia, että oman kypärän riisumisesta tulee aina lisätuomioita. Vastustajan kypärän "riisumisesta" ei niinkään.
En mäkään odota mitään Nielikäinen-Vandenbussche -showmyllyä, jossa ehdittiin riisua jopa kyynärsuojat ennen ensimmäistäkään iskua. Eiköhän toi Anttalaisen kohtelu liene jotain seuraavaa? Jossain väännössä Anttalaiselta "revitään" kypärä päästä. Pienen tuuppimisen jälkeen Anttalainen "riisuu" myös esim. IFK:n Micke-Max Åstenin kultakypärän (!!!), molemmat tiputtavat yksissä tuumin hanskansa ja aloittavat päähänlyöntikilpailun.
Harvinaisen tyhmäähän se olisi jopa tiputtaa hanskansa ja oma-aloitteisesti riisua oma kypäränsä. Toinen osapuoli voi vain pitää akvaarionsa päässään ja naureskella, kun toinen hakkaa rystysensä paskaksi Jofan reunaan saaden vieläpä suuremman rangaistuksen. Tulee vähän joku Kukkonen-Moisio -episodi mieleen muutaman vuoden takaa.
Itse muistelen, että tappelun aikana, jos riisut omsn kypärän tuomitaan sulle 5+20+20. Tuota tuskin tullaan näkemään pleijareissa ikinä, koska pelikiellon lisäksi kymppitili täyttyy jo kahdella ja seuraavasta käytösrangaistuksesta tuleekin sitten jälleen pelikieltoa.
Jonnen rankkari
Suoraa jatkumoa Pelicans-sarjasta, silloin jo ihmettelin miksi Raipe ei sekoita kärkiketjuja pelin piristämiseksi mutta näillä jaoilla mennään näemmä hamaan loppuun saakka, mitä sitä ketjuja turhanpäiten vekslaamaan.Jotain pitäisi kentille tehdä. Jos nyt edes yksi toimiva kokonaisuus saataisiin jalkeille, ja muut pelaamaan nollanollaa. Miten kaikki kärkiäijät voivatkin olla ihan kujalla?