TPS, media ja julkisuus

  • 2 974 722
  • 11 977

Lehmussaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, Rangers, TPS
Tällä kaudella opiskelijat kotimatseihin kympillä. Kova! Lähteenä Tepsin Instagram.

Ilmeisesti aina joku rajoitettu määrä? Eilen ostin lippua ja vaihtoehtona oli "alennusryhmä, rajoitettu määrä". Hieno juttu! Tampereella tulee käytyä juniorin kanssa katsomassa tepsin pelejä, kun OP Tampereen omistaja-asiakkaat saavat 2 lippua yhden hinnalla.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Ilmeisesti aina joku rajoitettu määrä? Eilen ostin lippua ja vaihtoehtona oli "alennusryhmä, rajoitettu määrä". Hieno juttu! Tampereella tulee käytyä juniorin kanssa katsomassa tepsin pelejä, kun OP Tampereen omistaja-asiakkaat saavat 2 lippua yhden hinnalla.

Ei aavistustakaan rajoituksista, sillä Instagram storyssa oli vain kuva, jossa luki "opiskelijat koko kauden kympillä", eikä edes linkkiä mahdolliseen infoon asiasta. Toivotaan että ei ole rajoituksia ja saataisi lisää opiskelijoita nostamaan tunnelmaa! Terv. yksi tilanteesta hyötyvä opiskelija.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä tuo opiskelijat kympillä ihan täysin totta ole. Se on kyllä totta, että kaljakatsomoon tai yläkertaan pääsee kympillä, mutta esimerkiksi C-katsomoiden alariveille saa opiskelija edelleen pulittaa täyden opiskelijahinnan.
 

AAPEEli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä tuo opiskelijat kympillä ihan täysin totta ole. Se on kyllä totta, että kaljakatsomoon tai yläkertaan pääsee kympillä, mutta esimerkiksi C-katsomoiden alariveille saa opiskelija edelleen pulittaa täyden opiskelijahinnan.

Eiköst se näin ole aina ollut? Tai niin ainakin itse muistelisin.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Eiköst se näin ole aina ollut? Tai niin ainakin itse muistelisin.

Juu, A/B/C-katsomoihin ei ole ollut opiskelijahintoja.

Alennuksia on aina ollut, mut hinnat on ollut tyyppiluokkaa 16-19€ eli hiukan yläkerran tai D-katsomon perushintoja halvemmat. Nyt on kyllä ihan tuntuva alennus, peukkua sille.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän esimerkiksi C-katsomoiden riveille 1-4 saa opiskelijalippuja ostettua ja on saanut useamman vuoden. Tulevaan Tappara-peliin hinta on 17e, kun muille samoille paikoille 21e. Menkää vaikka itse katsomaan
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kymmenen vuotta sitten, kun itse olin opiskelija, opiskelijalipun normihinta oli noin 9 €. Hintojen yleinen inflaatio on sen jälkeen ollut lähellä pyöreää nollaa.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos kymmenen vuotta sitten opiskelijalipun hinta oli noin 9 euroa ja nyt se pyörii +15 eurossa, niin aika kovalta tuntuu hinnan nousu. Varsinkin kun luki tuon ylemmän viestin.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onse pelaajabudjettikin kasvanut kaudesta 2009-2010 (1550000) kauteen 2019-2020 (2400000) sen 54%

Lähteet:

p.s. en jaksanut selvittää mikä todellinen budjetti on ollut, mutta jäitä hattuun nyt kuiteki taas
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Puun takaa podcastissa jaksoissa 3.&4 on juttua Tepsistä sekä Monnigate itse Jonne Virtanen haastattelussa. Studioisäntinä J. Säteri ja A. Keinänen.

Linkit.

Jakso 3.


Jakso 4.

Hain haulla onko näistä juttua täällä mutten löytänyt. Jos jo löytyy, niin kertaus on opintojen äiti...
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Puun takaa podcastissa jaksoissa 3.&4 on juttua Tepsistä sekä Monnigate itse Jonne Virtanen haastattelussa. Studioisäntinä J. Säteri ja A. Keinänen.

Linkit.

Jakso 3.


Jakso 4.

Hain haulla onko näistä juttua täällä mutten löytänyt. Jos jo löytyy, niin kertaus on opintojen äiti...

kyllä mä oon tuolla monniketjussa koittanut sanoa, et kannattaa kuunnella...
 

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tähän on taas tultu. Pari vuotta pysyttiin poissa lööpeistä. Kommentti: TPS on SM-liigan suurin vitsi

Täyttä asiaahan tämä juttu on, Ei ole mitään lisättävää. Perinteitä ja resursseja olisi, mutta kun toiminta on täysin amatöörimäistä puuhastelua vailla päämäärää, niin eihän hommasta mitään tule. En odottanut tästä helppoa kautta, mutta en ajatellut tämän näin surkeasti menevän, että Tepsille taas nauravat kaikki. Vessanpöntöstä alas meni se orastava positiivinen kehitys, joka oli vielä pari vuotta sitten. Ehkä se oli pelkkä illuusio. En tiedä. Toimina on kaukana ammattimaisesta ja kaiken minusta kruunaa nämä muutaman vuoden takaiset puheet johtavasta eurooppalaisesta kasvattajaseurasta ja siitä, kuinka TPS on pian taas suuri ja mahtava, jota muut kunnioittavat ja pelkäävät. Nyt omat junnut lähtevät mieluummin muualle ja omat pojat, jotka palaavat maailmalta eivät tänne halua tulla, vaan menevät esim. Tampereelle tai Jyväskylään mieluummin.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kuka haluaa tulla tuommoiseen joukkueeseen? Valmennus on täyttä paskaa ja UTJ ihan väärässä paikassa.

Sitten on näitä kyllä se tästä taputtelijoita. Eniten harmittaa tämä selänpesijäkerho.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Tepsin uusin twiitti saa mietteliääksi ja haukkomaan henkeä. Linkki vie Tepsin Twitter uutiseen 13.10

QUOTE in

Vaikeina aikoina punnitaan kaikkien sydän. Mitä me olemme yhdessä? Tai mitä TPS sinulle oikeasti merkitsee? Jokainen valitsee itse. Silti on vain TPS. Näytä itsellesi ja muille, oletko oikeasti TPS. Milloin Turussa on muka luovutettu? TPS-KooKoo tiistaina klo 18.30.

QUOTE out.

Kurkkaisivat tänne palstalle mitä Tepsi merkitsee täällä oleville faneilld. Tepsin fanit ovat yksiä jatkoajan ahkerimpia kirjoittajia läpi huonojen ja hyvien aikojen. Tps-fani on uskollinen. Silti hänellä on oikeus reagoida ja tuoda se julki mikäli rakas seura ei edes muistuta urheiluseuraa kun ei ole edes urheilullista tavoitetta. Eikö se ole silloin luovuttamista omalla tavallaan? Itselle pelkkä TPS ei ole se juttu, vaan Turun jäkis. Siksi on jo niin pitkään harmittanut koko toiminnan harmaus Turussa. Täällä nimittäin olisi Suomen mittakaavassa mahkut tehdä jääkiekolle oikeasti hyvää kun saataisiin synergiat kohdilleen niin seurojen kuin esim kuntovalmennuksen suhteen. Tällä hetkellä huomion vie kaikki negatiivinen. Onneksi Kakolla riitti rahkeet lähteä Turusta ja lunastaa paikka Nhlssä. En todellakaan olisi halunnut nähdä häntä Tepsissä joka konttaa kuin kulkukoira joka ei edes jaksa nosta koipea reviirin merkkaamiseksi.

Ja on todella markkinointi haasteen edessä, kun Huuhkajien peli on samaan aikaan Kupittaalla loppuunmyyty. Tämä Twiitti ei mielestäni paranna lipunmyyntiä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20191013-205828_Chrome.jpg
    Screenshot_20191013-205828_Chrome.jpg
    443,9 KB · kertaa luettu: 619

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Tuo twiitti oli vähän kuin kermaa kakun päälle, parikin eri mediaa ryöpytti eilen TPS:ää isosti julkaisuissaan ja nyt tulee ulos twiitti joka ainakin näyttäisi Twitterissä saaneen tulkinnan että seura syyllistää kannattajia. Ihan oikeasti, sinne Someen ei kannattaisi tuutata ulos hommia jotka rakennetaan jossain tunnekuohussa vaikka saakin lukea ikäviä asioita omaa työpaikkaa koskien Somesta.
 

Batisland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikkakin TPS onkin todennäköisesti tällä päivityksellä tarkoittanut vain hyvää, niin ei se nyt taas ihan putkeen mennyt. Minulle ainakin tulee olo, että kannattajia/katsojia syyllistetään luovuttajiksi mikäli eivät mene katsomaan kotipelejä. Aleksi Valavuori oli muuten kirjoittanut asiallisenkin kritiikin tps:n facebook päivitykseen ja TPS ilmeisesti oli tämän kommentit piilottanut, jotta sitä eivät näe muuta kuin Valavuoren facebookkaverit. Tästä voisikin aloittaa pienen hashtag-kampanjan #EnOleSiisTPS.
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Vaikkakin TPS onkin todennäköisesti tällä päivityksellä tarkoittanut vain hyvää, niin ei se nyt taas ihan putkeen mennyt. Minulle ainakin tulee olo, että kannattajia/katsojia syyllistetään luovuttajiksi mikäli eivät mene katsomaan kotipelejä. Aleksi Valavuori oli muuten kirjoittanut asiallisenkin kritiikin tps:n facebook päivitykseen ja TPS ilmeisesti oli tämän kommentit piilottanut, jotta sitä eivät näe muuta kuin Valavuoren facebookkaverit. Tästä voisikin aloittaa pienen hashtag-kampanjan #EnOleSiisTPS.
Aha, ja just. Mitä voi enää sanoa. Jos tämä Valavuori-juttu on totta, niin tuleehan sekin esille ja vastaan Tepsille. Alkaa saamaan jo niin eriskummallisia piirteitä tämä saga, että alkoi jo naurattaa Kaurismäkiläiseen tyyliin.

Hyvää tarkoittavaksi hiukan twiitin tulkitsinkin, tai ainakin tahdoin tulkita mutta siinä kohtaa kun jotain asiaa saa alkaa selittelemään on peli jo hävitty. Seuran tulisi pitää julkitulonsa näinä aikoina selkeinä ja ytimekkäinä, ja jättää kryptiikka ennustajaeukoille. Vetoomukset ja sääliymboliikkaa ei oikein toimi minusta tilanteessa, jossa Seura itse ei tunnu tekevän peliliikkeitä. Viime viikon kahden sainauksen en katso muuttavan isoa kuvaa.
 

Batisland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aha, ja just. Mitä voi enää sanoa. Jos tämä Valavuori-juttu on totta, niin tuleehan sekin esille ja vastaan Tepsille. Alkaa saamaan jo niin eriskummallisia piirteitä tämä saga, että alkoi jo naurattaa Kaurismäkiläiseen tyyliin.

Tuohon väitteeseen tässä vielä linkki, josta jokainen voi käydä tarkistamassa Valavuoren palautteen ja spekuloinnit tepsin mahdollisesta suhmuroinnista. Kuvat vielä alla.

 

Liitteet

  • Valavuori 1.PNG
    Valavuori 1.PNG
    212,6 KB · kertaa luettu: 608
  • Valavuori 2.PNG
    Valavuori 2.PNG
    86,8 KB · kertaa luettu: 581
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös