TPS, media ja julkisuus

  • 2 978 755
  • 11 992

IlPadrino

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sinäänsä ehkä vähän kummallinen kohu tästä TPSn twiitisrä varmaan johtuen aiemmista kohuista. SaiPa julkaisi aika vastaavan julkaisun kun tiputtiin viimeiselle sijalle Lukon käsittelyn jälkeen. Tietysti TPSn sävy oli ehkä liian tulkinnanvarainen ja moni tulkitsi sen vittuiluna faneille.
 

Guy Lafleur

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Riven Suomi, Chicago Cubs, lädifutis
Valavuoren teksti on kyllä todella raskaslukuista. Menee vähän pohja viestinnän kritisoinnista jos oma kieliasu on kuusivuotiaan tasolla.

Noin muuten Allu on varmaan ylemmän tahon ohjeistuksesta jossain blokissa. Näin minä määräisin vaikka kukaan ei organisaatiosta häntä tuntisi, sillä tuo narsistinen tyrkkydorka ei minkäänlaista huomiota ansaitse.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Valavuori veti herneen nenään kun Jonne sai fudut. Sen jälkeen on etsitty tikusta asiaa ja varmasti mainittu siitä somessa isolla tekstillä. Vuosi sitten oltiin vielä niin TPS että.
Kun itse näin tuon Tepsin "kohutun" päivityksen, niin en saanut siitä sen kummempaa fiilistä. Mietin vain, että tukena ollaan jos tähän touhuun alkaa tulla taas hivenen järkeä mukaan ja johtoportaalta edes hieman läpinäkyvyyttä. Ei tuolla varmasti ollut tarkoitus syyllistää faneja, ei varmasti. Jokainen tulkitsee asiat kuten haluaa ja tässä tilanteessa ei tietystikään pitäisi jättää mitään mahdollisuuksia tämänkaltaisiin tulkintoihin kun nyt on tullut. Raskasta tämä on toimistonkin väelle tällä hetkellä, tsempit sinnekin.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Toivottavasti tänään saadaan jotain uutista muutoksista. Jos näin ei tapahdu niin TPS painuu vain syvemmälle suohon.

Niin ja tuo Valavuori on täys pelle. Ei kannata noteerata ja @Guy Lafleur toikin asian jo hyvin esille ylempänä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Törmäsin kerran tähän kyseiseen Valavuoreen ravintolassa ja yritti ohitella kaljajonossa. Totesin sitten hänelle että painus vittuun siitä ohittelemasta. Hän loi sitten sellaisen "etsä tiedä kuka mä oon?" katseen. Kyllä minä tiesin. Just sen takia en antanukkaan tilaa ohitella.

Toinen pelle joka tuntee koodinimen Petteri Ahomaa yritti tunkea kerran pelimerkkejään minun ruudulle Black Jackissa. Kysyin että "kuka se sinä oot kun tyrkit minun ruudulle?" Hän vastasi että "etkö tunnista minua?" Siis voi nyt vittu oikeasti näitä pintaliitäjiä jotka luulee omistavansa koko kaupungin.

Mutta se siitä aiheesta ja toivotaan nyt jotain uutisia Artukaisista.
 
Viimeksi muokattu:

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jaha täällä alkaa taas valkopesukampajat. Toimistolle tsemppiä, hyvin on tehty.

Negapetterit suihkuun!

Mikä valkopesukampanja? Jos toteaa, että toimistolla on varmasti myös tatti otsassa, niin väärin sekin, kuten myös tsempin toivottaminen äärimmäisen paskassa tilanteessa. Virheitä on tehty helkkaristi, mutta kuten tapoihin kuuluu, niin potkitaan maassa makaavaa.
 
Viimeksi muokattu:

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mikä valkopesukampanja? Jos toteaa, että toimistolla on varmasti myös tatti otsassa, niin väärin sekin, kuten myös tsempin toivottaminen äärimmäisen paskassa tilanteessa. Virheitä on tehty helkkaristi, mutta kuten tapoihin kuuluu, niin potkitaan maassa makavaa.

Ei tässä ketään potkita. Toivotaan vaan tekoja tuon paskan jauhamisen sijaan sieltä pääkallotornista.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Noin muuten Allu on varmaan ylemmän tahon ohjeistuksesta jossain blokissa. Näin minä määräisin vaikka kukaan ei organisaatiosta häntä tuntisi, sillä tuo narsistinen tyrkkydorka ei minkäänlaista huomiota ansaitse.

Voi johtua siitä että Eskolan aikoina Aleksi koitti kovasti päästä TPS:n palkkalistoille lipomalla kielellään kaikkia mahdollisia pyllyjä. Tämän operaation epäonnistuminen selittää myös Aleksin katkeraa suhtautumista TPS:ään nykyään.
 

Negapetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaha täällä alkaa taas valkopesukampajat. Toimistolle tsemppiä, hyvin on tehty.

Negapetterit suihkuun!
Kyllä tässä joku kylmä suihku pitää tosiaan ottaa, jos sitä pressitiedotetta ei pian ala kuulua. Jos munat ei riitä Kallen kenkimiseen, niin joku ulostulo asiasta tarvitaan johdon toimesta. Todetkoon sitten rehellisesti, että rahat on tämän kauden osalta loppu ja näillä mennään. Sen jälkeen Filppula myyntilistalle ja koitetaan käyttää Korpparin sopparin ulkomaaoptioita, josko joku khl-seura haksahtaisi komeaan nhl-recordiin. Säästyvät rahat laitetaan ensi kauden koutsin tavoitebonareihin ja 100v juhlakauden kassaan. Tämä kausi on menetetty eikä asia millään puolikuntoisilla mestispelaajilla korjaannu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kyllä tässä joku kylmä suihku pitää tosiaan ottaa, jos sitä pressitiedotetta ei pian ala kuulua. Jos munat ei riitä Kallen kenkimiseen, niin joku ulostulo asiasta tarvitaan johdon toimesta. Todetkoon sitten rehellisesti, että rahat on tämän kauden osalta loppu ja näillä mennään. Sen jälkeen Filppula myyntilistalle ja koitetaan käyttää Korpparin sopparin ulkomaaoptioita, josko joku khl-seura haksahtaisi komeaan nhl-recordiin. Säästyvät rahat laitetaan ensi kauden koutsin tavoitebonareihin ja 100v juhlakauden kassaan. Tämä kausi on menetetty eikä asia millään puolikuntoisilla mestispelaajilla korjaannu.

Vitut siellä mitään tapahdu. Jollekkin makkaranmyyjälle kenkää ja työ jatkuu. Onko muuten kipinävuorossa kukaan?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Eniten tässä vituttaa se kun yritetään väkisin vääntää paskasta konvehtia. Sitten Calle laukoo ääneen noita kommenttejaan. Olisi vaikka hiljaa tai edes myöntäisi että homma ei nyt toimi.

Pelillisesti ei ongelmaa? Suksi nyt vittuun sieltä ihan oma-aloittesesti kun muilla ei perse kestä. Säilyisi vielä edes jotain rispektiä.

Kun aletaan pelaajia syyttämään eikä nähdä omia puutteita niin aika syvällä ollaan.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta mielestäni aika herkässä on tunteet, jos nyt yhden Tepsin markkinointitwiitin kokee kannattajia syyllistäväksi. Vähän, tai siis aika paljon, on matkaa Molomon mikkihiiripuheisiin.

Huono on ilma Tepsin ympärillä, ja taitaa olla nyt vähän niin, että joka pilkun paikastakin joku harmistuu.

Ei sillä, kyllähän TPS on ihan itse tällä kaudella kuoppaansa kaivanut.
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viikko takaperin kirjoitin tästä toksisesta ilmapiiristä Tepsin ympärillä eikä ilmapiiri ole kuin mennyt huonompaan suuntaan. Ollaan ajauduttu pisteeseen, ettei markkinointimielessä ole oikein mitään tehtävissä. Lippukampanjat, twiitit tai peräti hyväntekeväisyysasiat (esim. Roosa Nauha -huutokauppa) saavat kaikki negatiivisen vastaanoton. Positiivista, että reagoidaan pelaajahankinnoilla, mutta monella tapaa menevät kategoriaan "kukaan ei pyytänyt" ja täten ne isossa kuvassa eivät sytytä eivätkä ilmapiiriä nosta.

Kaikki tämä negatiivisuus kulminoituu Kaskiseen, osittain oikeutetusti osittain ei niinkään. Pelillisistä otteista hän kantaa vastuun, mutta nämä Jonne caset ollaan myös pistetty hänen niskoilleen vaikkakaan ei osaa tai arpaa tainnut olla. Sanoin viikko sitten ja sanon yhä, ainoa tapa tuulettaa ilmapiiriä on antaa kansalle niitä vastauksia mitä kansa haluaa kuulla. Niittymäki, Jokinen tai muu johtaja ulos hattu kourassa ja kerrotaan vähän missä mennään. Toinen asia miellyttävätkö vastaukset. Epätavallista, tiedän, mutta poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia toimenpiteitä.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Sanoin viikko sitten ja sanon yhä, ainoa tapa tuulettaa ilmapiiriä on antaa kansalle niitä vastauksia mitä kansa haluaa kuulla. Niittymäki, Jokinen tai muu johtaja ulos hattu kourassa ja kerrotaan vähän missä mennään.

On kyllä jokseenkin uskomatonta, että toimisto ei ole reagoinut mitenkään. Siis koko pakka on levällään ja viestintä on nakkikioskin tasolla.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On kyllä jokseenkin uskomatonta, että toimisto ei ole reagoinut mitenkään. Siis koko pakka on levällään ja viestintä on nakkikioskin tasolla.

No tämä linjahan on ihan viime kevään tasolla. Sitten kun tullaan ulos, niin siinäkin linjana on ettei virheitä ainakaan myönnetä vaan kaikki on vain huonoa tuuria ja jopa muitten syytä.

Kuten todettu aikamoista aliarviointia ja ylimielisyyttä.

Edelleen peräänkuulutan sitä vaatimustason nostoa. Kynnetään viimeisenä mutta siltikään ei oikein saisi vaatia tai arvostella. Voi voi, hellanlettas. Nähtävästi kyntövuodet eivät sittenkään opettaneet tarpeeksi.

Edit: Olen kyllä samaa mieltä juiCen kanssa, että negatiivisyys on nyt sitä luokkaa että kaikesta tulee paskaa. Mutta siemenet on kylvetty Tepsissä ihan itse, joten aika turhaa tässä kohtaa yrittää osoitella muualle sillä sormella.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
On kyllä jokseenkin uskomatonta, että toimisto ei ole reagoinut mitenkään. Siis koko pakka on levällään ja viestintä on nakkikioskin tasolla.

Sanoin ennen kauden alkua TJ:lle, että TPS:n onglema on se että TPS on kasvoton. Järmäsin pidemmän tovin siitä, että ihmisiä kiinnostaa kuulla, vähän muutakin kuin pelaajahaastatteluja. Oli jopa vähän yllättynyt, että seuran talous tai tulevaisuuden talousnäkymät kiinnostaisi kannattajia. Pelilliset asiat ja joukkueeseen liittyvistä asioista kommentoiminen oli valmenuksen ja UTJ:n vastuulla. Tässä ehkä nähdään, että seurassa on johdossa pelivelhoja ja exelexperttejä. Seuralle kasvojen antaminen on äärimmäisen vaikeaa ja osittain varmasti tiedostettu linja. Nyt vaan se ei toimi tässä tilanteessa.

Toinen asia mikä itse risoo valtavasti on selittely. On ihan turha, että jotain asioita tehdään jos turpaan tulee. Kyllähän nyt jokainen näkee, että tällä kaudella suurin osa matseista olisi ollut, sellaisa, että muutamalla pompulla ne olisi ihan oikeutetusti voinut mennä ihan mihin tahansa suuntaan. Kannattajat haluaa kuulla sen mitä tehtiin itse väärin, että ei voitettu ja mitä tehdään seuraavassa pelissä, että voitetaan. Kyllä minun mielestäni julkisesti voi vetää koko joukkueen naurun perässä kölin ali ja vielä bussin perässä kotiin, jos se on sen ansainnut. Kopissa sitten nämä selkään taputtelut. Eri roolia pitää osata vetää eri paikoissa. Vaikka Antsa ja Kalle ovat tässä hyviä esimerkkejä, niin valitettavan moni toimija sortuu selittelyyn.
 

Wanhajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Isot Totovoitot, Gracefull Swamp
Olisi mielestäni erittäin hyvä, jos seura lanseeraisi sidosryhmille kohdennetun "Chiefs corner" -tyyppisen tilaisuude
-kerran kuussa
-vuorotellen tj, utj ja päävalkku
-tilaisuudessa kukin kertoi ajankohtaisia asioita oman toimenkuvan näkökulmasta
-ei yrityssalaisuuksia tai kilpailijatietoa, yleisellä tasolla
-mahdollisuus esittää kysymyksiä ennakolta
-avoin tilaisuus esim netin välityksellä
-jtn muuta

Tilaisuus palvelisi avoimuutta, olisi interaktiivinen tapahtuma ja ensimmäinen työkalu/markkinointikeino liigassa
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
On kyllä jokseenkin uskomatonta, että toimisto ei ole reagoinut mitenkään. Siis koko pakka on levällään ja viestintä on nakkikioskin tasolla.

"Kannattajat, katse tulevaan. Joukkueen ja organisaation etu huomioiden Kalle Kaskinen jatkaa sopimuksen mukaisesti valmennuskautensa loppuun. Kari Jalonen ja Turun Palloseura ovat kesällä allekirjoittaneet 3+1+1 -vuotisen päävalmentajasopimuksen. Yhdessä Erkka Westerlundin kanssa uskomme valmennuksemme olevan valtakunnan kärkitasoa 2020-luvulla. Tämän kauden joukkuetta vahvistetaan siten kuin on välttämätöntä vaikuttamatta tulevan kauden joukkueenrakennukseen, joka on jo pitkällä. Tavoitteenamme on Liiga-mestaruus vuonna 2023."

Siis, eihän tossa mene kuin 5 minuuttia.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
"Kannattajat, katse tulevaan. Joukkueen ja organisaation etu huomioiden Kalle Kaskinen jatkaa sopimuksen mukaisesti valmennuskautensa loppuun. Kari Jalonen ja Turun Palloseura ovat kesällä allekirjoittaneet 3+1+1 -vuotisen päävalmentajasopimuksen. Yhdessä Erkka Westerlundin kanssa uskomme valmennuksemme olevan valtakunnan kärkitasoa 2020-luvulla. Tämän kauden joukkuetta vahvistetaan siten kuin on välttämätöntä vaikuttamatta tulevan kauden joukkueenrakennukseen, joka on jo pitkällä. Tavoitteenamme on Liiga-mestaruus vuonna 2023."

Siis, eihän tossa mene kuin 5 minuuttia.
Jos Seuralla ei ole tavoitteena sekä Suomen että Euroopan mestaruus juhlakaudella -22 niin jotain on pahasti pielessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös