TPS kaudella 2019–2020

  • 580 202
  • 2 358
Kaikella kunnioituksella, mutta Salonen ei missään nimessä voi tienata yhtä paljon kuin LEJ (mikäli tämä jatkon olisi kirjoittamassa). LEJ on kuitenkin vasta pääsemässä prime-ikään, mutta kuitenkin viime kaudella 26 ja tällä kaudella todennäköisesti 30 tehopistettä plakkarissa. Tepsin varmin hyökkäävä puolustaja tällä haavaa eikä se Chicago-keikkakaan muuta osoittanut.

Salosella on omat meriittinsä, mutta en kyllä saa millään saman hintatason pelaajaa hänestä. Tai sitten joku on mokannut jossain.

Salonen on pääsemässä prime-ikään itsekin. Tällä kaudella tulossa uusi piste-ennätys eli noin 25 pinnaa. Ei tuo nyt noilla spekseillä kovin kauaksi ruotsalaisesta jää. Siis yhtään pelaajia tuntematta.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No kappas, ensimmäinen Tarmo-fanipoika pahoitti mielensä, en yllättynyt jotenkin. Miten kauan seuran olisi pitänyt Tarmoa palkita lisääntyneellä peliajalla ja vastuulla, vaikka peliotteet eivät sitä puoltaneet? Onko siis aivan varmaa tietoa, että seura sössi Reunasen Lukkoon vai oliko pelaajalla kenties itsellään intressejä muualle ihan niin kuin muutenkin seuroja vaihdellaan?

Suotta yrität jotain horjuvia aasinsiltoja rakentaa Kaarlehdon ajan keskusteluista, hän ei edes kunnon mahdollisuutta saanut. Tarmo sai kyllä toilailla ja antaa näyttönsä ihan riittävän kauan. Nykyään vaihdetaan seuraa pelaajien osalta niin paljon, että jos jokaisesta oman kasvatin siirtymisestä kavahtaa selälleen, niin raskaaksi käy seuraaminen. Miten kauan olisit Frimania ja Vittasmäkeä pitänyt sekoilemassa pakistossa?

Tarmosta on nyt yhtäkkiä tehty joku Paavi, joka suuttui ylimielisen TPS-yhteisön toimintaan ja vaihtoi valtakuntaa. Ei täällä samanlaista sormen heristelyä nähty, kun Manu Honkanen siirtyi Tapparaan. Tai Waltteri Ignatjew K-Vantaaseen. Mutta en mä jaksa sun kanssa alkaa väittelemään, olet poterosi valinnut ja uskonvahvistuksesi saanut, että Niitty karkoitti Reunasen kasitietä pitkin karkuun. Nyt sitten voidaan jatkossa sitouttaa kaikki pelaajat jo C-junnuista asti seuraan kiinni, joiden yhteydessä puhutaan termein "lahjakkuus", "talentti", "tuleva Nummelin" etteivät vaan lähde kehittymään muualle perkele.

Hehe, äijä (vai neiti) veti taas palon syvälle sieraimeen vaikka jälleen aloitit itse provoilun. Jos tohon leikkiin lähtee niin hiukan kovempi pokeri pitäisi olla.

Sinä puhut Tarmosta, minä en. En ole oikeastaan missään kohtaa kovin paljon kommentoinut. En myöskään Frimanin tai Vittasmäen osalta ole ottanut kantaa että olisi pitänyt tehdä jatkoja, pikemminkin päinvastoin. Sä sait jotenkin kiihdyksissäsi pääteltyä että näin olen tehnyt, mutta ei yllättä koska olet muutenkin päättänyt että yleistäminen on hyvää keskustelua. Mut hyökkäys on paras puolustus ja totuudessa ei tarvinne pysyä?

Kuka on tehnyt Tarmosta Paavin? Laita vaikka esimerkkejä montako nimimerkkiä täällä on asiasta tuohon sävyyn kirjoittanut. Ja ei riitä jos joku on sanonut että Tarmon suhteen hätäiltiin tai harmittaa että hän pelaa muualla.

Älä leimaa kaikkia keskustelijoita samaan nippuun vaikka itse et näe metsää puilta. Laittamalla sanoja muiden suuhun et pysty todistamaan kantaasi yhtään oikeammaksi, osoitat jotain ihan muuta.

Kaarlehto keskustelulla tarkoitin ihan suoraan sinun itkemistä asiasta, josta nyt leimaat jotain epämääräistä joukkoa keskutelijoita jolla yrität tyrmätä kerralla kaikki vastakkaiset mielipiteet.

Minä olen ollut ja olen edelleen sitä mieltä että kaikkia ei voi pitää, mutta jotain tehdään väärin kun kärkiketjuihin ei löydy pitkälläkään aikavälillä omia ukkoja Erosta lukuunottamatta. Seison tuon takana, enkä ole vielä nähnyt kirjoitusta jonka takia muuttaisin näkemystäni. Khufu ja LOFIN osasivat fiksusti perustella kantansa kärjistämättä liikaa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
No vastataan nyt, kun niin jäsennellysti päätit pontevasti vastata.

Hehe, äijä (vai neiti) veti taas palon syvälle sieraimeen vaikka jälleen aloitit itse provoilun. Jos tohon leikkiin lähtee niin hiukan kovempi pokeri pitäisi olla..

Höpsis, itsehän kaivauduit jostain kannon alta taas arvostelemaan, kun joku ei olekaan sitä mieltä, että seura karkottaa kaikki juniorit tiehensä ja kuin yksi menetetty Tarmo Raumalle olisi jotenkin lopullista. Sait Kaarlehdonkin vielä kiskottua mukaan aiheeseen, vaikka kyse on aivan eri asiasta.



Sinä puhut Tarmosta, minä en. En ole oikeastaan missään kohtaa kovin paljon kommentoinut. En myöskään Frimanin tai Vittasmäen osalta ole ottanut kantaa että olisi pitänyt tehdä jatkoja, pikemminkin päinvastoin. Sä sait jotenkin kiihdyksissäsi pääteltyä että näin olen tehnyt, mutta ei yllättä koska olet muutenkin päättänyt että yleistäminen on hyvää keskustelua. Mut hyökkäys on paras puolustus ja totuudessa ei tarvinne pysyä?.

No sittenhän me puhutaan eri asiasta, mä olen koko ajan puhunut case-Reunasesta ja tarpeettomasta haikailuista hänen peräänsä, mutta pysy vain sellaisella mukavan yleisellä tasolla itse niin on mukava nalkuttaa. Kuulunet siis kuitenkin siihen oppositioon, joka on sitä mieltä että seura ei vain kykene käsittelemään junioreitaan ja tarjoamaan pelaajapolkua edustukseen? Olitko tätä mieltä jo aiemmin, tässäkin ketjussa mainittujen pelaajien kohdalla, vai nyt vasta kun itse nostin Reunasen tapauksen esille?

Kuka on tehnyt Tarmosta Paavin? Laita vaikka esimerkkejä montako nimimerkkiä täällä on asiasta tuohon sävyyn kirjoittanut. Ja ei riitä jos joku on sanonut että Tarmon suhteen hätäiltiin tai harmittaa että hän pelaa muualla. .

Selvästi hyvin moni kirjoittaja, kun yli vuosi hänen Rauman siirtonsa jälkeen täällä ja toisissakin ketjuissa jaksetaan vängätä kuinka hänet menetettiin. Toki samaa käytiin Lindsteninkin kohdalla. Esimerkkejä en jaksa sinulle etsiä, kyllä niitä löydät jos haluat.

Älä leimaa kaikkia keskustelijoita samaan nippuun vaikka itse et näe metsää puilta. Laittamalla sanoja muiden suuhun et pysty todistamaan kantaasi yhtään oikeammaksi, osoitat jotain ihan muuta..

Mukavaa kun leikit palstapoliisia ja osiomme kirjoituksellista analyytikkoa, mutta en nyt oikein istu kuitenkaan kirjoittelijana noihin kovisteluihisi. En loppujen lopuksi tiedä miten paljon rakentavampaa on tulla itse hyökkäämään mun yksittäisten viestien kimppuun, kun aiheen ympärillä on keskusteltu jo useamman viestin verran. Mutta siitähän sinäkin olet jo täällä tavaramerkkisi luonut.

Kaarlehto keskustelulla tarkoitin ihan suoraan sinun itkemistä asiasta, josta nyt leimaat jotain epämääräistä joukkoa keskutelijoita jolla yrität tyrmätä kerralla kaikki vastakkaiset mielipiteet...

Ei se mitään itkemistä ollut, se oli mielipide. Tämä on keskustelupalsta ja täällä saa olla montaa mieltä. Eivät kaikki sinunkaan julistusten takana seiso, usko pois vaan. Nyt kun Kaarlehtoa tunget väkisin keskusteluun `19 - 20 - kausiketjuun, niin onko hän sinun papereissasi ensi kauden maalivahti meille?

Minä olen ollut ja olen edelleen sitä mieltä että kaikkia ei voi pitää, mutta jotain tehdään väärin kun kärkiketjuihin ei löydy pitkälläkään aikavälillä omia ukkoja Erosta lukuunottamatta. Seison tuon takana, enkä ole vielä nähnyt kirjoitusta jonka takia muuttaisin näkemystäni. Khufu ja LOFIN osasivat fiksusti perustella kantansa kärjistämättä .

Saat olla sitä mieltä. Väärin on varmasti tehty asioita, mutta se tulee muistaa (myös sinun), että pelaajilla on omiakin intressejä muualle ilman mitään suuria siltojen poltteluja. Näin ne ihmiset vaihtavat työpaikkoja. Se on tätä päivää myös liigassa. Heídän peräänsä voidaan muistella toki vaikka useammassa kausiketjussa vuodesta toiseen, mikäli siltä tuntuu, mutta turhaa se mun mielestä on.Ja silloinkin vittuilla onnettomasta urheilutoimenjohtamisesta. Ihmettelen vain, että mikä Tarmosta nyt teki yhtäkkiä niin erikoisen, että täällä ollaan kovin pettyneitä juuri hänen lähtöönsä, kun junioreita lähtee jo paljon aiemminkin. .

Mutta nyt, hyvää päivän jatkoa!
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Höpsis, itsehän kaivauduit jostain kannon alta taas arvostelemaan, kun joku ei olekaan sitä mieltä, että seura karkottaa kaikki juniorit tiehensä ja kuin yksi menetetty Tarmo Raumalle olisi jotenkin lopullista. Sait Kaarlehdonkin vielä kiskottua mukaan aiheeseen, vaikka kyse on aivan eri asiasta.

No sittenhän me puhutaan eri asiasta, mä olen koko ajan puhunut case-Reunasesta ja tarpeettomasta haikailuista hänen peräänsä, mutta pysy vain sellaisella mukavan yleisellä tasolla itse niin on mukava nalkuttaa. Kuulunet siis kuitenkin siihen oppositioon, joka on sitä mieltä että seura ei vain kykene käsittelemään junioreitaan ja tarjoamaan pelaajapolkua edustukseen? Olitko tätä mieltä jo aiemmin, tässäkin ketjussa mainittujen pelaajien kohdalla, vai nyt vasta kun itse nostin Reunasen tapauksen esille?

Kirjoittaa nimimerkki joka toi samalle hiekkalaatikolle Bertrandin, Frimanin ja Vittasmäen. Alkuperäisessä viestissä totesit vielä että Tarmon potentiaalin tunnistaakseen Niityn olisi pitänyt olla ennustaja. Joukolla oltiin itkumuurilla Tarmon perään jne.

Jos heität tuollaisia tarkoituksellisia provoja, niin joku tarttuu ja heittää vastineen.

Tarmon potentiaali tunnistettiin varmasti Tepsissä. Siirrossa ei varmasti ollut siitä kyse.

Pelaajapolusta olen samaa mieltä kuin aiemmin. Nyt pääsee jo hyvin Liigaan ja alaketjuihin, mutta ratkaisurooleihin on vielä matkaa ja tuohon seuran tulisi löytää avaimet. Jos jokainen potentiaalinen pelaaja lähtee sopimuksen loppuessa muualle, niin tätä on erittäin vaikea toteuttaa.

Selvästi hyvin moni kirjoittaja, kun yli vuosi hänen Rauman siirtonsa jälkeen täällä ja toisissakin ketjuissa jaksetaan vängätä kuinka hänet menetettiin. Toki samaa käytiin Lindsteninkin kohdalla. Esimerkkejä en jaksa sinulle etsiä, kyllä niitä löydät jos haluat.

Mukavaa kun leikit palstapoliisia ja osiomme kirjoituksellista analyytikkoa, mutta en nyt oikein istu kuitenkaan kirjoittelijana noihin kovisteluihisi. En loppujen lopuksi tiedä miten paljon rakentavampaa on tulla itse hyökkäämään mun yksittäisten viestien kimppuun, kun aiheen ympärillä on keskusteltu jo useamman viestin verran. Mutta siitähän sinäkin olet jo täällä tavaramerkkisi luonut.

Niin itse koen että keskustelu pyörii enemmän kokonaisuuden kuin yksittäisten pelaajien ympärillä. Pelaajat mainitaan enemmänkin esimerkkeinä. On toki joukossa nimimerkkejä jotka saavat näistä isompiakin itkupotkuja, mutta silloin kannattanee vastata suoraan heille eikä leimata koko keskustelua?

Keskustelu tällä palstalla on jo lähes pelkkää huutelua poteroista kuin perusteltuja mielipiteitä ja vasta-argumentteja. Jos sä olet oikeasti sitä mieltä että Tarmo on leimattu Paaviksi niin voit sä varmasti esimerkein/lainauksin vaivautua perustelemaan väitettäsi?

Itse koen että sekä Tarmolle että jopa Miro Keskitalolle tai Bergerille olisi ollut tilaa tämän kauden pakistossa. Oltaisiin saatu leveämpi rosteri ja pärjätty ehkä ilman paikkoja. Toisaalta tämä avasi latua Kaskiselle, joten jää nähtäväksi miten dominot asettuvat.

Syyt miksi pelaajat lähtivät ovat varmasti moninaiset, mutta ei Tepsiä voi päästää aina veräjästä sillä että "ne nyt vaan tahtoivat muualle". Organisaatio pitää saada sille tolalle, että pelaajat lähtökohtaisesti haluavat jäädä tänne taistelemaan peliajasta.


Ei se mitään itkemistä ollut, se oli mielipide. Tämä on keskustelupalsta ja täällä saa olla montaa mieltä. Eivät kaikki sinunkaan julistusten takana seiso, usko pois vaan. Nyt kun Kaarlehtoa tunget väkisin keskusteluun `19 - 20 - kausiketjuun, niin onko hän sinun papereissasi ensi kauden maalivahti meille?

Saa olla montaa mieltä. Mutta tuo olikin vastine sinun aloittamalle "keskustelulle" itkumuureista. Kunhan totesin että ihan vastaavaa olet itsekin harrastanut.

Muistin virkistämiseksi olit sitä mieltä että Kaarlehdolle ei annettu mitään mahdollisuuksia ja tilalle palkattiin Mestis-keskinkertaisuus Tirronen. Esitin silloin epäilykseni, että noinkohan Tepsissä on mennyt täysin ohi näiden maalivahtien potentiaalit. No, aika todisti jotain.

Silti toivon että Kaarlehto vielä nousee tuolta ja ei haittaa vaikka tulisi Tepsiin joskus takaisin. Tällä hetkellä ei ole käyttöä.

Tuossa kohtaa uskoin että Tepsillä oli vahva peruste nostaa ykkösjoukkueeseen Tirronen Kaarlehdon ohi. Sinä olit silloin vahvasti oman juniorin puolella, joten tässähän sitä ollaan saman asian parissa mutta eri puolilla pöytää.

Mun "julistusten" takana ei tartte seisoa. Voin jopa muuttaa mielipidettä, jos joku osaa asiansa perustella oikein ja huomaan olevani väärässä. Sä et ole ihan vielä siinä onnistunut.

Saat olla sitä mieltä. Väärin on varmasti tehty asioita, mutta se tulee muistaa (myös sinun), että pelaajilla on omiakin intressejä muualle ilman mitään suuria siltojen poltteluja. Näin ne ihmiset vaihtavat työpaikkoja. Se on tätä päivää myös liigassa. Heídän peräänsä voidaan muistella toki vaikka useammassa kausiketjussa vuodesta toiseen, mikäli siltä tuntuu, mutta turhaa se mun mielestä on.Ja silloinkin vittuilla onnettomasta urheilutoimenjohtamisesta. Ihmettelen vain, että mikä Tarmosta nyt teki yhtäkkiä niin erikoisen, että täällä ollaan kovin pettyneitä juuri hänen lähtöönsä, kun junioreita lähtee jo paljon aiemminkin. .

Mutta nyt, hyvää päivän jatkoa!

Kiitos että saan pitää mielipiteeni.

Luinko oikein rivien välistä että koet kuitenkin loppujen lopuksi junnujen lähdön isossa kuvassa on ongelmana? Vai mitä tarkoittaa lause: "Ihmettelen vain, että mikä Tarmosta nyt teki yhtäkkiä niin erikoisen, että täällä ollaan kovin pettyneitä juuri hänen lähtöönsä, kun junioreita lähtee jo paljon aiemminkin"? Tämä on ihan vilpitön kysymys, kun en ihan saanut ajatuksesta kiinni.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi, että pelaajien intressit ohjaavat heitä helposti muualle varsinkin nykyisessä Liigassa jossa pelipaikkoja on ihan liikaa tarjolla (kuten khufu, LOFIN tai joku muu ansiokkaasti mainitsi aiemmissa keskusteluissa samasta asiasta). Tuo on ihan fakta ja harmillinen piirre joka laskee Liigan tasoa.

En silti koe vääränä, että keskustelu/fanipalstalla haikaillaan omien junnujen perään ja haluttaisiin että näitä joskus eksyy vastuurooleihin Liigajoukkueessa. Tarmo nyt vaan on yksi oire, itse sairaus on parannettava. Puhtaasti ostojoukkueena on vaikea rakentaa menestystä ja identiteettiä seuralle. Onneksi viime aikoina on ollut näitä superjunnuja joiden varaan voi rakentaa markkinointia jne.

Mutta päätetään siihen että ollaan samaa mieltä jostakin. Pävän jatkoja sullekin!
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Onko nimimerkillä @Jalasvaara huhua Heikkisen mahdollisesta jatkosta? EJ:n kohdalla en jatkoon enää usko, mutta Bonon kyllä pitäisin. Ei ole vielä iällä pilattu ja takuuvarma n. 30 pinnan mies.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Eiköhän se Pohjanoksa ensi kaudella Tepsissä ole. Lipsautti Auran Aalloilla, että odottaa innolla Norrenan valmennusta tai jotain tämän tyylistä sanoi.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Eiköhän se Pohjanoksa ensi kaudella Tepsissä ole. Lipsautti Auran Aalloilla, että odottaa innolla Norrenan valmennusta tai jotain tämän tyylistä sanoi.

Helvetin hyvät näytöt antoi. Tässä vaiheessa on jo liigamitat täyttävä veskari, joten ensi kaudella on varmasti hyvä tandemi heittää askiin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Eiköhän se Pohjanoksa ensi kaudella Tepsissä ole. Lipsautti Auran Aalloilla, että odottaa innolla Norrenan valmennusta tai jotain tämän tyylistä sanoi.

On paljon huonompiakin debyyttejä nähty. Ei helpoin paikka, jos olisi mennyt 2-3 enemmän taakse, niin täälläkin oltaisiin annettu palaa oikein olan takaa. Nyt vain takaisin TuToon vielä hyvällä flow:lla ja jalostus heti kesällä toteutukseen.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Ihan samaa mietin. Miksi TPS ei olisi kyselijöiden joukossa? Kaapolle korvaaja. Maccellikin varattaneen ensi kesänä.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
TPS:n pakisto ensi kaudella on mielenkiintoista nähdä. Juttua liikkuu, että pakisto ei paljon eläisi, mutta missä viipyy jatkosopimukset? Tässä tämän hetkinen sopimustilanne puolustajien osalta.

Jatkuu:

Lukka (2020)
Salonen (2020)
Forsström (2020)
Isiquzo (2020)
Reini (2021) Juniorisopimus
Holtinkoski (2020) juniorisopimus

Sopimus katkolla:

Pylkkänen
Eronen
Kaskinen
Piskula
Heikkinen
Ekeståhl-Jonsson
Viitasalo (juniorisopimus)

Katkolla olevista on huhuttu poistuviksi Eronen, Heikkinen ja Ekeståhl-Jonsson. Kaikki omalla osaamisalueellaan menetyksiä. Heikkinenkin on muutamassa viime pelissä taas väläytellyt pelimiehen otteita ja herännyt horroksesta. Jatkolappu olisi siinä ja siinä, koska palkka on iso.
Eniten odottaisin nyt Kaskisen pitkää jatkosopimusta, olen ihmetellyt ettei ole julkaistu. Olisi Erosen mahdollisesti poistuttua hyvä "korvaaja" hänelle. Peliaikaa lisää ja ylempiin kenttiin vain. Näin omista kasvateista leivotaan niitä soihdunkantajia. Piskula voisi myös jatkaa jos ei palkka ihan mahdottomia ole. Ihan hyvin on pelannut alun jälkeen, jolloin näytti ettei hommasta tule yhtään mitään.

Tulopuolella on huhuttu Tony Sund Sportista, joka toisi kiekolliseen peliin ulottuvuuksia. Lisää hankintoja tarvitaan joka tapauksessa ja melko kovia mikäli meinataan saada puolustus tämän kauden tasolle.

Jos kävisi niin, että kaikki katkolla olevista jatkaisi uraansa muualla oltaisiin kieltämättä melko haastavassa tilanteessa.
 

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minkälaista roolia Holtinkoskelle ja Nevasaarelle on ensi kaudella luvassa? Luulisi että ensi kauden aikana olisi jo aika ajaa pojat kunnolla SM-Liigaan.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Minkälaista roolia Holtinkoskelle ja Nevasaarelle on ensi kaudella luvassa? Luulisi että ensi kauden aikana olisi jo aika ajaa pojat kunnolla SM-Liigaan.

Junnuja tarkemmin seuraavat voivat korjailla ja täydentää, mutta ainakin ne muutamat syksyn pelit, joissa Nevasaari pääsi miesten joukkueen mukaan, ei vaan vielä riittänyt. Kuvaavaa varmaan sekin, että hiljattain repaleista kokoonpanoa täyttivät Valtola, Larinmaa ja Savolainen, sekä aiemmin kaudella tällä hetkellä ilmeisesti loukkaantunut Pärssinen.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Siis eihän tää yllätys ollut. Kyllä sen tiesi. Mutta kyllä se silti ärsyttää ettei Tepsin joukkueta pystytä rakentamaan silleen pitkällä aikavälillä vaan kausi kerrallaan.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Palve on rajoittamaton vapaa agentti. Ei tarvitse varausta. Riittääkö asenne? Ensi kaudella riittääkin kysymysmerkkejä. Filppula on laskeva tähti. Kaapo ja Oula poistuvat. Simon ja Lauri K saikulla?
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Karvonen ja Siiki selvittävät kesällä Kaskisen pelikirjan salat ja siihen päälle vähän punttia niin kyllä se siitä hoituu.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Siis eihän tää yllätys ollut. Kyllä sen tiesi. Mutta kyllä se silti ärsyttää ettei Tepsin joukkueta pystytä rakentamaan silleen pitkällä aikavälillä vaan kausi kerrallaan.

Kyllä Antsalla olisi aika mahdoton urakka, kun ei saa liian huonoja pelaajia hankkia eikä liian hyviä, kun nämä lähtevät heti rapakon taakse onnistuttuaan Tepsissä.

Itse vaan iloinen Palveen puolesta ja toivotan onnea matkaan.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Kyllä Antsalla olisi aika mahdoton urakka, kun ei saa liian huonoja pelaajia hankkia eikä liian hyviä, kun nämä lähtevät heti rapakon taakse onnistuttuaan Tepsissä.

Itse vaan iloinen Palveen puolesta ja toivotan onnea matkaan.

No kyllä se Oulussa onnistuu... ja Tampereella. Mikä tekee niiden vastaavien (kuin Antsa) mahdollista mutta Antsan hommasta mahdotonta...
 

Forre

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No kyllä se Oulussa onnistuu... ja Tampereella. Mikä tekee niiden vastaavien (kuin Antsa) mahdollista mutta Antsan hommasta mahdotonta...
No nopealla vilkaisulla Kärppien viime kauden joukkueesta on lähtenyt Ruohomaa, Bertrand, Junttila, Mäenalanen, Koivisto ja Vesalainen eli neljä tehokkainta hyökkääjää ja ykköspakki. Tapparalta poistui Haapala, Hrachovina, Repo, Peltola, Lehtonen ja Mikkola.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Olihan se selvää jo alusta alkaen, että ei Oulaa tarvitse tässä ketjussa spekuloida. Tarvitsee kyllä suoraviivaisuutta ja nöyryyttä lisää jos aikoo kapeassa askissa breikata. Toki, jos tekee Palmut, en laita pahakseni. Nyt vain sitä Kori Lokkia hakemaan. PW kuitenkin pitää palauttaa takaisin ensi kaudeksi.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
No kyllä se Oulussa onnistuu... ja Tampereella. Mikä tekee niiden vastaavien (kuin Antsa) mahdollista mutta Antsan hommasta mahdotonta...

Montako änärissä oletusarvoisesti pärjäävää pelaajaa Kärpissä tai Tapparassa on jatkamassa ensi kaudella?

Edit. Typo
 
Viimeksi muokattu:

T. Blade

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Palven lähtö kuluvan kauden jälkeen nyt on ollut enemmän tai vähemmän selvää kaikille jo silloin, kun TPS:an vuosi sitten siirtyi, joten eiköhän Antsakin ole tietoinen tästä ollut. Palve tuli Turkuun ottamaan viimeisen stepin ennen siirtoa suurempiin Liigoihin ja ainakin itse olen todella innoissani siitä, että on siirtymässä liigoista kovimpaan itänaapurin ruplaliigan sijaan. Mielenkiinnolla seuraan Oulan otteita ensi kaudella!

Enkä muuten epäile hetkeäkään, etteikö meillä olisi ensi kaudellakin kova jengi jäällä. TPS:n imu markkinoilla on varmasti kova, eikä sitä ainakaan vähennä se, että esim. Palve pääsee nimenomaan TPS:n kautta NHL-kaukaloihin. Kyllä mm. Tony Sundin huhuttu siirto Turkuun kertoo omaa kieltään siitä imusta, joka TPS:lla on. Nuori, tällä kaudella itsensä läpi lyönyt kiekollinen pakki valitsee (uskoakseni useammasta vaihtoehdosta) juuri meidät. Ei se silkkaa sattumaa ole, että nämä palvet ja sundit valitsevat Turun Palloseuran. Vielä muutama vuosi sitten nämä kiersivät meidät kaukaa ja sillekin oli hyvät syynsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös