Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 592
  • 1 600

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Rontti kirjoitti:
Itse toivon että en mene tänään laulamaan karaokea paikalliseen.
Et menekään. Sen sijaan saat loistavan idean ja ajat taksilla Turkuun etsimään sieltä karaoke-paikan jossa laulat Hunajata-kappaleen.

Toivon että keksisin yhtä hyvän toiveen kuin Olkun alumiinitikkaat.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Twite kirjoitti:
Toivon että keksisin yhtä hyvän toiveen kuin Olkun alumiinitikkaat.

Keksitkin, mutta innoissasi et huomaa patentoida keksintöäsi ja joku turkulainen vie keksinnön nimiinsä.

Toivoisin, että Karhun 12 bäk olisi ensiviikonloppuna tarjouksessa 2€ / bäc
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olkku kirjoitti:
Keksitkin, mutta innoissasi et huomaa patentoida keksintöäsi ja joku turkulainen vie keksinnön nimiinsä.

Toivoisin, että Karhun 12 bäk olisi ensiviikonloppuna tarjouksessa 2€ / bäc

Sehän on.Tosin se on ykkösolutta ja tarjouskin on vain Merikarvialla.
Ps.Onko Karhulla edes ykköstä.Ei ole ymmärrättekös osunut silmään.
Toivon ,että K-Vantaa tekisi huomenna edes yhden maalin ja että työkaveri olisi edes suht ok tuulella maanantaina töissä.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
#77 kirjoitti:
Toivon ,että K-Vantaa tekisi huomenna edes yhden maalin ja että työkaveri olisi edes suht ok tuulella maanantaina töissä.

Nehän tekee, jopa kolme. Valitettavasti vain omaan maaliin. Työkaverisi on todella hyvällä tuulella maanantaina, tosin työpaikalla häntä ei näy, joten joudut tekeen hänenkin työnsä.

Itse toivon lotosta huomenna 7 oikein.
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Shelter kirjoitti:
Itse toivon lotosta huomenna 7 oikein.

Toiveesi toteutuu. Tosin seitsemän oikeita tulee niin monta kappaletta että voittosumma jää noin kolmeentoista euroon.

Toivon, että Antti Pihlström ja Kristian Kudroc pelaavat myös ensi kaudella SaiPassa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
siesta kirjoitti:
Toivon, että Antti Pihlström ja Kristian Kudroc pelaavat myös ensi kaudella SaiPassa.

Kyllähän ne pelaavat. Loput porukasta onkin sitten Jesse Niinimäen kopioita, puolustajat mukaanlukien. Ja maalissa Göering.

Toivon, että saisin edes yhden yön tällä viikolla nukuttua kunnolla, ettei tarvitsisi työstressin kanssa herätä paria-kolmea kertaa yössä.
 

Erik Loka

Jäsen
vetti kirjoitti:
Toivon, että saisin edes yhden yön tällä viikolla nukuttua kunnolla, ettei tarvitsisi työstressin kanssa herätä paria-kolmea kertaa yössä.

Selvä, saat nukkua sen yön kunnolla, mutta nukut myös pommiin, myöhästyt töistä ja sinut erotetaan.

Minä toivoisin että sauna olisi vielä lämmin.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
thatt kirjoitti:
Minä toivoisin että sauna olisi vielä lämmin.
Olihan se mutta samalla huomasit vesikatkon paikallisessa vesiverkossa.
-
Itse toivon paikallisen kulmakuppilan vakkariasiakkaita aamulla sänkyni viereen vetämään marakassiversion Frederikin
'Olen kolmekymppinen' -kappaleesta, samalla kun joku Timo Jutila look-a-like esittelee lämärinsä voimaa laajakuvatelevisiooni olohuoneessa.
 

JayV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
stiflat kirjoitti:
-
Itse toivon paikallisen kulmakuppilan vakkariasiakkaita aamulla sänkyni viereen vetämään marakassiversion Frederikin
'Olen kolmekymppinen' -kappaleesta, samalla kun joku Timo Jutila look-a-like esittelee lämärinsä voimaa laajakuvatelevisiooni olohuoneessa.

Toiveesi toteutuu ja sen lisäksi itse Frederik löytyy kainalostasi aamulla.

Nyt kun olen jo saanut pitkää ikää, terveyttä ja rahaa itselleni, toivon pitkää ikää kaikille muillekin ettei yksinäisyys pääse yllättämään eläkeiässä..
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
JayV kirjoitti:
Nyt kun olen jo saanut pitkää ikää, terveyttä ja rahaa itselleni, toivon pitkää ikää kaikille muillekin ettei yksinäisyys pääse yllättämään eläkeiässä..

Toiveesi toteutuu. Harmi vaan että ainoastaan tuskallisista sairauksista kärsivien elinikä pitenee. Sairaaloiden saattohoito-osastot täyttyvät kituvista ihmisistä, jotka odottavat armeliasta kuolemaa vuosikausia ja kiroavat sinut alimpaan helvettiin.

Toivon, että SM-liigasta tulisi maailman tasokkain jääkiekkosarja.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
V-man kirjoitti:
Toivon, että SM-liigasta tulisi maailman tasokkain jääkiekkosarja.

Niin tuleekin, sillä kukkahatut nousevat valtaan muissa "jääkiekkomaissa", ja kieltävät koko lajin. Turhautuneina ulkomaisten sarjojen starat alkavat tanssimaan balettia, jonka harrastajamäärä nousee kohisten. Sm-liiga pyörii kaksi kautta, jonka jälkeen se lakkautetaan mielenkiinnon (ja kilpailun) puutteen vuoksi.

Toivoisin asuntoni hissin ovien avautuvan ja sulkeutuvan nopeampaa vauhtia.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
timmi kirjoitti:
Toivoisin asuntoni hissin ovien avautuvan ja sulkeutuvan nopeampaa vauhtia.

Näin käykin, valitettavasti alat kärsiä priapismista ja pikkuveikkaan sattuu pahasti, kun kiirehdit aamulla töihin.

Itse toivon, että näen perjantaina viihdearvoltaan erinomaisen jääkiekko-ottelun.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
timmi kirjoitti:
Toivoisin asuntoni hissin ovien avautuvan ja sulkeutuvan nopeampaa vauhtia.

Niin käykin, mutta hissi ei pysy ovien tahdissa ja sinut löydetään epämääräisenä verisenä möykkynä hissikuilun pohjalta.

Toivon, että voisin toivoa kolme kertaa lisää.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
#77 kirjoitti:
Ei ole ymmärrättekös osunut silmään.
Et siis välttämättä ole tiineenä, eikä sinulla ole silmäaidsia.

pekutti kirjoitti:
Toivon, että voisin toivoa kolme kertaa lisää.
Saatkin toivoa jopa kuusitoista kertaa, mutta toiveillasi ei ole mitään vaikutusta.
Toivottavasti en asu samassa talossa nimimerkki timmin kanssa.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
tant gredulin kirjoitti:
Toivottavasti en asu samassa talossa nimimerkki timmin kanssa.
Et asukaan, mikä on kannaltasi ikävä asia, sillä nimimerkki timmi on oikeassa elämässä Junttapurin maharadjan kahdestoista poika ja multimiljardööri, joka on Suomessa vaimon haussa. Niin ja sanoinko jo että hän pitää juuri sinunlaisistasi naisista?

Minä toivon Etelä-Suomeen kunnon talvea.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Itse toivoisin pidempikestoista erektiota.
Sen saat, nimittäin erektiosi kestää aina kerrallaan 2vk, varjopuolena vaan kaikki veri pakenee ruumiistasi vehkeeseen ja makaat tiedottomana sairaalassa heppi pystyssä. Palaat tolkkuihisi aina sen parin viikon välein, kunnes kiihotut taas hoitsusta ja paluu tajuttomuuteen on tosiasia.

***

Toivon, että ihmistä älykkäämpien avaruusolentojen vierailu maapallolla todistettaisiin oikeaksi, ja epäuskoiset saisi nenilleen!
 

Hack

Jäsen
Ted Raikas kirjoitti:
Toivon, että ihmistä älykkäämpien avaruusolentojen vierailu maapallolla todistettaisiin oikeaksi, ja epäuskoiset saisi nenilleen!

Avaruusolennot todellakin vierailevat maapallolla jo huomenna. Ainut huono asia on, että me kaikki kuolemma samalla

Toivoisin, että voisin syödä niin paljon kuin haluan lihoamatta.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hack kirjoitti:
Toivoisin, että voisin syödä niin paljon kuin haluan lihoamatta.

Kyllä voitkin. Tosin heroiiniriippuvuutesi ansiosta et kauheasti ruokaa kaipaakaan.

Itse toivon, että presidentinvaalitrollailut olisivat ohitse ja pääsisimme trollailemaan normaaliaiheistamme: salakahvasta ja Jokereista.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
bitnir kirjoitti:
Itse toivon, että presidentinvaalitrollailut olisivat ohitse ja pääsisimme trollailemaan normaaliaiheistamme: salakahvasta ja Jokereista.

Kyllä, presidenttikeskustelu loppuu kuin seinään, kun moderaattoreiden oma suosikki ei ole toisella kierroksella mukana. Tämän seurauksena pettyneet kurinpitäjät kieltävät presidenttikeskustelut JA:ssa ikiajoiksi kirjoitusoikeuksien menettämisen uhalla. Tämä ilmoitus tulee silläaikaa, kun olet juuri väsäämässä perusteellista raporttia toisen kierroksen vastakkainasetteluista. Näin ollen muiden jatkaessa keskustelua salakahvasta ja Jokereista, sinä keskityt antamaan mahdollisimman hyviä perusteluita saada kirjoitusoikeutesi takaisin.

Toivon että Brad Norton tekee ensikautta koskevan diilin SaiPaan.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Toivon että Brad Norton tekee ensikautta koskevan diilin SaiPaan.
Tekee. Kunnioittaa sopimustaan ja ihan varmasti pelaa koko kauden SaiPassa. Siis täysin varmaa, ei lähde kesken minnekään. Eikä ainakaan ennen kauden alkua. Ja jos lähteekin niin ei itse vaan agentti käy juottamassa tyrmäystippoja, kahlitsemassa ja kuljettamassa väkisin lentokoneella jonnekin. Mutta sopimusrikkomuksesta SaiPa saa valtavat korvaukset. Ihan varmasti saa, ihan siis oikeesti, usko jo.

Edit: Gagne tuossa alla pystyi kyllä melkolailla julmempaan ratkaisuun. Sairas mieli pitää olla jotta moinen mieleen voi juolahtaa. Mitä porukkaa koiranäyttelyissä oikein ramppaa?

Toivon että presidentinvaalin toisella kierroksella äänet menevät tasan.
 
Viimeksi muokattu:

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Toivon että Brad Norton tekee ensikautta koskevan diilin SaiPaan.

Tekee tekee. Samaan pakettiin kuuluvat kauden 2005-2006 kunnossaan:

Steve Passmore, Niko Hovinen, Mikko Rämö, Samuli Jalkanen,Mikko Kalteva, Markus Kankaanperä, Ville Uusitalo, Kevin Kantee, Kari Martikainen, Jan Latvala, Sami Lepistö, Martti Järventie, Tony Virta, Tomek Valtonen, Hannes Hyvönen, Arto Koivisto, Toni Dahlman, Ilari Filppula, Petri Pakaslahti, Tommi Santala, Petri Varis, Esa Kivistö, Arto Kuki, Jesse Uronen, Riku Rahikainen,Tommi Oksa, Roman Vopat ja Teemu Kuusisto.

Toivon Matti Nykäsestä kertovalle elokuvalle Oscaria.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Gagne kirjoitti:
Toivon Matti Nykäsestä kertovalle elokuvalle Oscaria.
Se tulee, mutta se elokuva kertoo kulttuuriministeri Matti Nykäsen tarinan. Vuosi on 2012.

Toivon Jouko Narvanmaalle hiuksia/järkeä päähän.
 
Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
kone82 kirjoitti:
Toivon Jouko Narvanmaalle hiuksia/järkeä päähän.
Tuleekin, mutta vain siksi aikaa kun selailet vanhaa Hockey Liiga -tarrajulistetta yhdeksänkymmentäluvun alusta ja muistelet miltä ne suklaat maistuivatkaan.
-
Toivon elefanttia.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
stiflat kirjoitti:
Toivon elefanttia.

Ja sellainen sinulle Afrikasta lähetetäänkin. Vahinko vain, että se jää tullin haaviin ja päätyy lopetettavaksi. Sen luista tehdään biljardipalloja.

Toivon saavani nukkua huomenna pitkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös