Turambar kirjoitti:Toivon saavani nukkua huomenna pitkään.
Toiveesi toteutuu. Uljas prinssi herättää sinut 100 vuoden päästä suudelmallaan.
Toivon robottia, joka hoitaa koko talon siivouksen.
Turambar kirjoitti:Toivon saavani nukkua huomenna pitkään.
DanC kirjoitti:Toivon robottia, joka hoitaa koko talon siivouksen.
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Toivon että sataisi lunta.
Jatkaa. Tuo HPK:lle toisen peräkkäisen mestaruuden laittamalla Lostedin maaliin loppuotteluissa, taas.Senior kirjoitti:Toivon, että Shedden jatkaisi ensi kauden IFKssa tuoden jo toisen mestaruuden peräkkäin.
Anton kirjoitti:Toivon, että ensi kesänä Oulun ja Lapin lääneissä kasvaisi banaaneja ja palmuja.
Tapahtuu, mutta samalla tapahtuu myös se, että ukoilta evätään mahdollisuus tehdä muiden päätöksiä.Borgie kirjoitti:Itse toivon että akoilta evättäisiin mahdollisuus tehdä omia päätöksiä...!
Ted Raikas kirjoitti:Minä taas toivon, että tänä talvena ei enää tulisi mitään paukkupakkasia, vaan kevät olisi aikaisessa.
nakkisormi kirjoitti:Itse toivon Jordin Tootoon pelaavan Jokereissa jonain päivänä.
Kyllä, koko Suomessa vallitsee selvästi ennustetta leudompi sää.sopuli kirjoitti:Toivon, että torstaina olisi hieman ennustuksia leudompi sää.
morningstar kirjoitti:Itselleni toivoisin pullon hyvää punaviiniä.
The M kirjoitti:Tällä hetkellä haluaisin Lostin 2.kauden DVD:lle
Gagne kirjoitti:Saat sen. Levyillä oleva kopiosuojaus malli: "uusinta hottia" saa kuitenkin koko asuinkorttelisi sähkökojeet toimimaan yhtä hyvin kuin se kuuluisa venäläinen röpöttävä perseenraaputin. Ei siis raaputa eikä röpötä.
Toivoisin reiden kolauttamisesta saamani puujalan vähitellen hellittävän.
Jomppa kirjoitti:Itse toivoisin Ritarihallin katsomoon mellakka-aitoja.
Jomppa kirjoitti:Itse toivoisin Ritarihallin katsomoon mellakka-aitoja.
Olkku kirjoitti:Toivoisin, että pitelisi pakkasta muutoman viikon.
Pian hän peseytyykin päivittäin, tyttöystäväsi kanssa nimittäin.Kalba kirjoitti:Toivon että työkaverini "Mika" peseytyisi edes viikottain.
Niin onkin, nimittäin koko talli on lentänyt taivaan tuuliin ja tilaa löytyy.Designer kirjoitti:Toivon, että työpaikan autotallissa on tilaa, kun tulen takaisin ruokatunnilta.
Toiveesi toteutuu, mutta samalla oma vaatetuksesi vaihtuu pelkkään viikunanlehteen, joka ei peitä kriittisiä karvoituksiasi. Muilla on edelleen normaalit kesävaatteet...Ted Raikas kirjoitti:Toivon, että Suomeen tulisi välimeren ilmasto, pysyvästi.
Niin tekeekin, se nimittäin sattuu olemaan firman normaali irtisanomisaika ja sinä aikana sinun ei tarvitse enään tehdä töitä.Juulia kirjoitti:Toivon, että työnantaja palkitsisi minut 2 viikon palkallisella lomalla.
Ei krapulasta tietoakaan, sillä tukehdut aamuyöllä omaan oksennukseesi.Fosse kirjoitti:Toivon, että lauantaina aamuna ei olisi paha krapula.
Fosse kirjoitti:Niin tekeekin, se nimittäin sattuu olemaan firman normaali irtisanomisaika ja sinä aikana sinun ei tarvitse enään tehdä töitä.
-------------------------
Toivon, että lauantaina aamuna ei olisi paha krapula.
Hazardipakki kirjoitti:Toivon, että kämppikseni kävisi edes joskus suihkussa.
Tämä ylempää:Hazardipakki kirjoitti:Toivon, että kämppikseni kävisi edes joskus suihkussa.
Designer kirjoitti:Pian hän peseytyykin päivittäin, tyttöystäväsi kanssa nimittäin.
Kurkkusi ei ole enää kipeä, se on tunnoton. Nieleminen ei onnistu, letkuhommiksi menee. Myöskään vittusi ei enää yski.#77 kirjoitti:Toivon ,että kurkkukipu ja v*tullinen yskä helpottaisivat pikku hiljaa
Tämä on jo liian helppo. Kuuroudut.Nahkaparturi kirjoitti:Haluaisin välttyä kuulemasta Tero Vaaran musiikkia.