Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 588
  • 1 600

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
morningstar kirjoitti:
Toivoisin Peugeotilleni lämmintä tallia niin kotiin kuin työpaikalle.

Molempiin on tulossa lämpimät tallit. Huono puoli on se, että kummassakaan ei ole minkäänlaista tuuletusta eikä ilmastointia, joten parissa vuodessa autosi ruostuu ihan romuksi.

Haluaisin päästä ilmaiseksi Torinon Olympialaisiin.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nahkaparturi kirjoitti:
Haluaisin päästä ilmaiseksi Torinon Olympialaisiin.

Pääsetkin. YLE kustantaa sinulle kisamatkan, mutta sinulle selviää vasta Torinossa että joudut majoittumaan samaan huoneeseen ja sänkyyn yhdessä Kiprusofin Markon ja Pietilän Saken kanssa.


Haluaisin päästä vaikka viikoksi lappiin lomailemaan.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
kettu666 kirjoitti:
Pääsetkin. YLE kustantaa sinulle kisamatkan, mutta sinulle selviää vasta Torinossa että joudut majoittumaan samaan huoneeseen ja sänkyyn yhdessä Kiprusofin Markon ja Pietilän Saken kanssa.

Haluaisin päästä vaikka viikoksi lappiin lomailemaan.
Pääsetkin, mutta YLEn ja Finnairin tekemän virheen takia joudut majoittumaan samaan huoneeseen ja sänkyyn yhdessä Kiprun, Saken ja Nahkaparturin kanssa.

Minä toivon käärmeen nahalla päällystettyä Zippo-sytkäriä.
 

Ketunleipä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko (HPK)
Sytkärin myös saat.
Harmi vain että kadonneeksi ilmoitettu Jortikka yhdistetään sinun sytkäriisi ja saat syytteen paloittelusurmasta.

Järjestyykö Lugulle välieräpaikka tämän kauden liigassa?
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ketunleipä kirjoitti:
Järjestyykö Lugulle välieräpaikka tämän kauden liigassa?

Tulee heilahtaen. Välieristä kolmessa pelissä pronssipeliin Kerhoa vastaan, ja senhän tietää... Ja siinä onkin sitten Lukon seuraavan 20 vuoden pleijarimenestykset lueteltu.

Toivoisin Sitikkaan toimivaa penkinlämmitintä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Gagne kirjoitti:
Toivoisin Sitikkaan toimivaa penkinlämmitintä.
Sellainen järjestyykin. Mutta se toimii hieman liiankin hyvin, sillä hanurissasi jo alkion asteella temmeltelevä potra jenkki ottaa ja menee kesken liiallisesta kuumuudesta johtuen.

Toivon että ex-Sally Albatros pysyy pinnalla risteilymme ajan, eikä edes syty tuleen.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Rontti kirjoitti:
Toivon että ex-Sally Albatros pysyy pinnalla risteilymme ajan, eikä edes syty tuleen.
Tekisi mieleni sanoa että mahdoton toteuttaa, mutta laiva ajetaan Raumalle telkan altaaseen ja kaikki palava materiaali kuten viina ja naiset poistetaan laivasta risteilyn ajaksi ja matkaseuraksi saat 2000 palomiestä. Risteily sanomattakin tapahtuu tuossa altaassa.

Häipyisipä tämä pakkanen.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
L4E kirjoitti:
Häipyisipä tämä pakkanen.

Kyllä. Ja pakkanen lähti. Tosin se sitten lähti kaikkialta, napajäätiköt sulivat ja Rauma jäi veden alle. Ja lukkohan ei luonnollisesti pysynyt sekään pinnalla...

Saispa kylymän oluen.

Että silleen...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
nakkisormi kirjoitti:
Treffit Jessica Alban kanssa olisi kivat. =)
Varmasti olisivat, ja ovatkin. Tosin sinä et niille pääse, vaan se kaveri, joka kiusasi sinua koko peruskouluajan.

Lähtispä auto käyntiin, kun en saanut sitä sittenkään takaisin talliin ruokatunnin jälkeen.
(Sivuhuomautus, ei se talli ollut kuitenkaan räjähtänyt)
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Designer kirjoitti:
Lähtispä auto käyntiin, kun en saanut sitä sittenkään takaisin talliin ruokatunnin jälkeen.
(Sivuhuomautus, ei se talli ollut kuitenkaan räjähtänyt)

Komeasti lähtee käyntiin. Käynnistymisen aikana kuskin paikalla istuu eräs Allan Lindeman. Seuraa tarkasti Keltaista Pörssiä.

Toivon seuraavalta toivojalta armoa tämän toiveen kanssa.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Infamous kirjoitti:
Toivon seuraavalta toivojalta armoa tämän toiveen kanssa.

Armoa saat, ja kunnolla: Sauli soittaa banjoa laulaen iloisia työväen vappulauluja, samalla kun Tarja kurittaa sua nahkaruoskalla Kolmen sepän patsaan juurella.

Itse toivon, että SaiPa voittaisi tänä keväänä vähintään pronssia...
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Juulia kirjoitti:
Itse toivon, että SaiPa voittaisi tänä keväänä vähintään pronssia...

Oi, parahin Juulia, pronssi ei ole mitään, vaan tulee kultaa! Ei tosin jääkiekossa, vaan ala-astelaisille tarkoitetussa Suuri Kupla-sarjakuvatietokilpailussa. Nimittäin, Saipan joukkue hyväksytään kuin hyväksytäänkin tähän kisaan, ja herrat Zepp, Malmivaara ja Vihko tuovat pystin kotiin, joten torilla tavataan...

-----

Vaikka olen tällainen kukkakeppi, haluaisin nostaa penkkipunnerruksessa 300 kg.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nahkaparturi kirjoitti:
Vaikka olen tällainen kukkakeppi, haluaisin nostaa penkkipunnerruksessa 300 kg.
Nostatkin, tosin selkärankasi ei kestä ja halvaudut loppuiäksesi. Sad but true.

***

Toivon, etten koskaan kuole ainakaan nauruun.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Nahkaparturi kirjoitti:
Oi, parahin Juulia, pronssi ei ole mitään, vaan tulee kultaa! Ei tosin jääkiekossa, vaan ala-astelaisille tarkoitetussa Suuri Kupla-sarjakuvatietokilpailussa. Nimittäin, Saipan joukkue hyväksytään kuin hyväksytäänkin tähän kisaan, ja herrat Zepp, Malmivaara ja Vihko tuovat pystin kotiin, joten torilla tavataan...

Kiitos tästä, tipahdin täysin!!!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ted Raikas kirjoitti:
***

Toivon, etten koskaan kuole ainakaan nauruun.

Et ainakaan nauruun sillä siitä on nauru kaukana kun taustalla kuolinhetkellä soi Janus Valmusen Bussipysäkillä

-------------------------------------

Toivosin että joku tulisi siivoamaan mun kämpän
 
Viimeksi muokattu:

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
obi-wan kirjoitti:
Toivosin että joku tulisi siivoamaan mun kämpän

Tuleekin. Kämppä on täysin putsattu kotiin saavuttuasi. Kaikki irtaimisto on kadonnut pois tieltä. Tekijöitä ei saada koskaan kiinni. Ikuiseksi arvoitukseksi jää se, miksi rikolliset suorittivat kamojen vohkimisen jälkeen imuroinnin ja ikkunoiden pesun. Bonuksena vakuutusyhtiösi väittää, että ehtojensa mukaisesti tapahtumaa ei korvata, sillä asuinhuoneiston koon määrittelyssä oli tapahtunut tietokantavirhe - vakuutuksesi ei ollut voimassa.

><

Toivoisin, että Jokereiden puolustus- ja maalivahtipeli loksahtaisi viimein kohdalleen.
 

Ketunleipä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko (HPK)
Toivosin että joku tulisi siivoamaan mun kämpän

Toiveesi on kuultu, ja kappas,
Lukon takalinjoilta lähti Topi"maalinedus-siivooja"Lehtonen matkaan..
ja ihan vain, kaikella kunnioituksella, jos tahdot pitää kämppäsi edes nykyisessä kunnossa, muuta pois sieltä, vaihda nimesi CIA.n kautta, kasvata tissit ja pitkät hiukset ja opettele puhumaan puolaa..
on siinä sellainen siivoojaa tulossa että itku ei ole isoilla miehillä koskaan kaukana kun Topi elementtiinsä pääsee.


Minä toivon että O. Honkaheimo jää armeijaan kapiaiseksi eikä enää koskaan koske mailaan, saati kiekkoon.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tomppa#74 kirjoitti:
Toivoisin, että Jokereiden puolustus- ja maalivahtipeli loksahtaisi viimein kohdalleen.

Loksahtaahan se, mutta Askey-treidin myötä IFK:hon viikonlopun jälkeen siirtyvä Hyvönen vie mukanaan hyökkääjien tehot. Jokerit tekee siis loppukaudesta keskimäärin 0,74 maalia/ottelu eikä se riitä pleijaripaikkaan vaikka puolustus pelaa loistavasti päästäen vain 1,16 maalia/ottelu omiin.

Toivoisin, että suomeen ja minulle tulisi uusi ilmainen kavanapaketti jossa on mm. 24/7 pokeria näyttävä kanava ja laatuohjelmia tulee muilta kanavilta vuorokauden ympäri.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
lintu kirjoitti:
Toivoisin, että suomeen ja minulle tulisi uusi ilmainen kavanapaketti jossa on mm. 24/7 pokeria näyttävä kanava ja laatuohjelmia tulee muilta kanavilta vuorokauden ympäri.

Tulee toki, mutta taloyhtiösi hallitus päättää, että tällaista ei meillä suvaita. Varmuuden vuoksi katkaisevat kaikki yhteydet. Saat toki kuulla seuraavana päivänä kavereiltasi edellisen illan huippukohdista.

Toivoisin, että Askey-Rämö-tradessa on mukana vielä paljastamaton lisäpykälä, joka tekee kaupasta kiistattomasti hyvän HIFK:n kannalta.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
seeyou@jäähalli kirjoitti:
Tulee toki, mutta taloyhtiösi hallitus päättää, että tällaista ei meillä suvaita. Varmuuden vuoksi katkaisevat kaikki yhteydet. Saat toki kuulla seuraavana päivänä kavereiltasi edellisen illan huippukohdista.

Toivoisin, että Askey-Rämö-tradessa on mukana vielä paljastamaton lisäpykälä, joka tekee kaupasta kiistattomasti hyvän HIFK:n kannalta.

Kyllähän sieltä lisäpykälä löytyy,mutta valitettavasti liittyen Sheddeniin.Doug lähtee ja Virmanen tulee stunttaamaan.

Toivoisin,että aamulla töihin mennessä olisi lappu ovella viikon palkallisesta lomasta.Ja voisin tunkea pahvisaulin pomoni perseeseen poikittain lisäksi.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Le Banner kirjoitti:
Toivoisin,että aamulla töihin mennessä olisi lappu ovella viikon palkallisesta lomasta.

Niinhän siellä onkin, mutta se ei koske sinua. Itse toivon, että Travis-yhtyeen musiikki kielletään jollakin kansainvälisellä lailla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Le Banner kirjoitti:
Kyllähän sieltä lisäpykälä löytyy,mutta valitettavasti liittyen Sheddeniin.Doug lähtee ja Virmanen tulee stunttaamaan.

Millä logiikalla tämä lisäpykälä tekee kaupasta kiistattomasti hyvän HIFK:n kannalta?

Viikon palkallisen loman saat - sairausloman.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jude kirjoitti:
Niinhän siellä onkin, mutta se ei koske sinua. Itse toivon, että Travis-yhtyeen musiikki kielletään jollakin kansainvälisellä lailla.
Niin se kielletäänkin, mutta Travis -yhtyeen laulaja muuttaa naapuriisi ja laulaa suihkussa Hoosiannaa.

Toivon, että voittaisin huomisesta Monivedon kimpasta yli 10€.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Hauptmann kirjoitti:
Toivon, että voittaisin huomisesta Monivedon kimpasta yli 10€.
Voitat 10,01€, eli yli kymmenen euroa siitä vedosta.

Voiton huumassa kokeiletkin pelata suuremmalla panoksella monivetoa, mutta et voita mitään. Koitat yhä uudelleen suuremmilla panoksilla rahojasi takaisin siinä onnistumatta. Lopulta olet velka- ja pelikierteessä tuon yllä olevan toiveesi takia.

Itse toivoisin pääseväni huomenna katsomaan peliä Hartwall Areenalle. Esteenä on tällä hetkellä eilisen ortopedin operaation aiheuttamat kivut jaloissa. Näillä jaloilla ei paljon rappusia kiivetä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös