Twite kirjoitti:Toivon että saan kohta kahvitunnilla ilmaisen kahvin esim. automaattivian vuoksi.
Onnistuu, mutta Jatkoaikaa lukiessasi purskautat kahvisi näppäimistölle.
Lasse Pirjetä saisi tulla Tepsiin.
Twite kirjoitti:Toivon että saan kohta kahvitunnilla ilmaisen kahvin esim. automaattivian vuoksi.
Ohmi kirjoitti:Lasse Pirjetä saisi tulla Tepsiin.
Kyllä se saa. Sitten se kirjoittaa siitä jatkoaikaan.sopuli kirjoitti:Toivon, että ervatsalo saa lakanansa ajallaan.
morningstar kirjoitti:Toivotaan nyt sitten vaikka että luvatun Suomen matkansa aikana Conan O'Brien vierailee Hämeen linnassa.
Gagne kirjoitti:Toivon ruuaksi perunamuusia ja nakkikastiketta.
Bomberman kirjoitti:Toivon että joku muu toivoo puolestani.
oukka kirjoitti:Itse haluaisin nousta liigapörssikimpassa pois maksajan paikalta.
Näin käykin ja ensi kaudella SM-liigassa pelaa 149 joukkuetta, mutta HeKi ei kuulu näihin, vaan seura lopettaa toimintansa.uljas kirjoitti:Toivoisinpa että SM-liiga avattaisiin ja nousta voisi ilman mitään kriteerejä
Fosse kirjoitti:Näin käykin ja ensi kaudella SM-liigassa pelaa 149 joukkuetta, mutta HeKi ei kuulu näihin, vaan seura lopettaa toimintansa.
Toivotaan, että plasmatelkkareiden hinnat romahtaisi tämän kuun aikana ja niitä voisi ostaa vaikka joka huoneeseen oman.
tabu7 kirjoitti:Toivon, että Hattrickissa nousee huomenna juniorikoulutuksesta 17- vuotias erinomainen pelinrakentaja.
Niin ne kuluvatkin, nukkuessa. Jäät nukkumisesta kiinni ja joudut kompensoimaan missatut tunnit kirjoittamalla niiden sisällöstä 30-sivuisen esseen maanantaiaamuun mennessä.timmi kirjoitti:Toivoisin iltapäivän "kitutuntien" kuluvan mahdollisimman nopeasti.
penkkikoutsi kirjoitti:Mä toivon vaikka että mä pääsisin kaikki kevään tentit läpi.
Desingner kirjoitti:Toivon, että se henkilö, joka valittiin tavoittelemaani työpaikkaan, myös on pätevä siinä.
krobbe kirjoitti:En toivo mitään.
krobbe kirjoitti:Toivon Nickersonille järkeä.
Onnistuu kyllä, mutta hakeudut alkuviikosta lääkäriin kasvoissasi esiintyvien karvaisten syylien takia, ja lääkärisi toteaa sinussa neekerisankkerin. Olet myös saanut nakkikioskilla käkättimeen kahdella nakilla ja kurkkusalaatilla.Infamous kirjoitti:Toivon sitä samaa, mitä yleensäkin perjantaisin.
Kalba kirjoitti:Toivon että Lordi julkaisee eläkeläisille suunnatun suomenkielisen levyn.
Nahkaparturi kirjoitti:Toivon, että Pauli Levokari ja Markku Paukkunen tekevät Lukon kanssa sopimuksen, joka on muotoa 10+1.
Olkku kirjoitti:Itse toivoisin, että jokaiseen liigahalliin määrättäisiin alumiinitikkaat, helpottamaan pelaajien kiipeilyä katsomoon.
kissankarva kirjoitti:Mä toivon että tänä talvena ei tulisi ollenkaan kovia pakkasia.
Negatiivistä näyttää silmä-aids -testit, mutta harmiksesi huomaat että olet tullut tiineeksi tuosta räkätartunnasta ja yhdeksän kuukauden päästä teidän perheeseen syntyykin potra jenkki.Gagne kirjoitti:Toivon etten saa kenenkään räästä silmäaidsia.
Rontti kirjoitti:Negatiivistä näyttää silmä-aids -testit, mutta harmiksesi huomaat että olet tullut tiineeksi tuosta räkätartunnasta ja yhdeksän kuukauden päästä teidän perheeseen syntyykin potra jenkki.