Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 592
  • 1 600

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Twite kirjoitti:
Toivon että saan kohta kahvitunnilla ilmaisen kahvin esim. automaattivian vuoksi.

Onnistuu, mutta Jatkoaikaa lukiessasi purskautat kahvisi näppäimistölle.

Lasse Pirjetä saisi tulla Tepsiin.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
sopuli kirjoitti:
Toivon, että ervatsalo saa lakanansa ajallaan.
Kyllä se saa. Sitten se kirjoittaa siitä jatkoaikaan.

Toivotaan nyt sitten vaikka että luvatun Suomen matkansa aikana Conan O'Brien vierailee Hämeen linnassa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
morningstar kirjoitti:
Toivotaan nyt sitten vaikka että luvatun Suomen matkansa aikana Conan O'Brien vierailee Hämeen linnassa.

Vierailee aivan varmasti. Ja tekee paikalta G.W. Bushia pilkkaavan haastattelupätkän. Tästä Ykä suivaantuu ja pommittaa koko paikan kuuhun, jolloin sinusta tulee collateral damage- sarakkeen yksi pykälä.

Toivon ruuaksi perunamuusia ja nakkikastiketta.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Bomberman kirjoitti:
Toivon että joku muu toivoo puolestani.

Minä toivon sinun puolestasi. Toivon sinun saavan kiusallisen veneerisen taudin.

Itse haluaisin nousta liigapörssikimpassa pois maksajan paikalta.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
oukka kirjoitti:
Itse haluaisin nousta liigapörssikimpassa pois maksajan paikalta.

Sinun ei tarvitse enää maksaa, sillä sinut potkitaan pois porukasta. Loput jäsenet kruunavatkin liigapörssin voiton komiasti.

Toivoisinpa että SM-liiga avattaisiin ja nousta voisi ilman mitään kriteerejä
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
uljas kirjoitti:
Toivoisinpa että SM-liiga avattaisiin ja nousta voisi ilman mitään kriteerejä
Näin käykin ja ensi kaudella SM-liigassa pelaa 149 joukkuetta, mutta HeKi ei kuulu näihin, vaan seura lopettaa toimintansa.

Toivotaan, että plasmatelkkareiden hinnat romahtaisi tämän kuun aikana ja niitä voisi ostaa vaikka joka huoneeseen oman.
 

tabu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fosse kirjoitti:
Näin käykin ja ensi kaudella SM-liigassa pelaa 149 joukkuetta, mutta HeKi ei kuulu näihin, vaan seura lopettaa toimintansa.

Toivotaan, että plasmatelkkareiden hinnat romahtaisi tämän kuun aikana ja niitä voisi ostaa vaikka joka huoneeseen oman.

Niin ne romahtavatkin, mutta niin romahtaa talosikin, eikä sinulla näin ollen ole huoneita minne telkkareita laittaa.

Toivon, että Hattrickissa nousee huomenna juniorikoulutuksesta 17- vuotias erinomainen pelinrakentaja.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
tabu7 kirjoitti:
Toivon, että Hattrickissa nousee huomenna juniorikoulutuksesta 17- vuotias erinomainen pelinrakentaja.

Huomenna joukkueeseesi nousee kaikkien aikojen lahjakkain 17-vuotias pelinrakentaja. Hän ottaa kentän välittömästi haltuun ja syöttää ensimmäisellä puoliajalla kolme maalia. Tämän jälkeen hänellä kuitenkin nousee pissi hattuun ja hän ottaa punaisen kortin suunsoitosta. Pukukopissa häntä odottelee Matti Nykänen, Marko Jantunen ja Karalahden Jere, joiden kanssa hän lähtee viihteelle. Sen koommin häntä ei kentällä nähdä. Joukkueesi häviää ottelun 3-4.

Toivoisin iltapäivän "kitutuntien" kuluvan mahdollisimman nopeasti.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
timmi kirjoitti:
Toivoisin iltapäivän "kitutuntien" kuluvan mahdollisimman nopeasti.
Niin ne kuluvatkin, nukkuessa. Jäät nukkumisesta kiinni ja joudut kompensoimaan missatut tunnit kirjoittamalla niiden sisällöstä 30-sivuisen esseen maanantaiaamuun mennessä.

Toivon, että se henkilö, joka valittiin tavoittelemaani työpaikkaan, myös on pätevä siinä.
 

Veijari

Jäsen
penkkikoutsi kirjoitti:
Mä toivon vaikka että mä pääsisin kaikki kevään tentit läpi.

Pääsetkin, mutta vasta ensi vuonna ja sen jälkeen kun olet epäonnistuneesti yrittänyt niitä uusia ja joutunut suorittamaan kurssit uudelleen.

Ja jotta ketju jatkuu tasaisesti

Desingner kirjoitti:
Toivon, että se henkilö, joka valittiin tavoittelemaani työpaikkaan, myös on pätevä siinä.

Onhan hän, mutta valittiin työpaikkaan koska tunsi oman arvonsa ja ymmärsi pyytää kohtuullista ja siis parempaa palkkaa kuin sinä ymmärsit pyytää.


Toivon että emäntä odottelee kotona kiimaisena kun sinne täältä töistä tänään pääsen.
 
Viimeksi muokattu:

Badawan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
krobbe kirjoitti:
En toivo mitään.

Hyvä haltija meni juuri lakkoon, eikä toiveita toteuteta seuraavaan 5 päivään. Mutta olet voittanut valittujen palojen arvonnassa ja saat sata toivetta ja aromipesän! ( Arvo 59 euroa)

Toivon että saisin laaman.
 

krobbe

Jäsen
Saatkin ja pulitat siitä 15.000 €. Harmiksesi vasta sen jälkeen kuulet, että eläimeen sekaantuminen on rikollinen teko.

Toivon Nickersonille järkeä.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
krobbe kirjoitti:
Toivon Nickersonille järkeä.

Nickerson siis viisastuu, aivan kuten toivoit. Keväällä häntä ei enää jäähyboksissa tavata, sen sijaan hän upottaa seitsemännen puolivälierän seitsemännessä jatkoerässä kokokentän soolon päätteeksi kiekon Tapparan verkkoon. Ottelun jälkeen hän lähtee ojasjannen kera teelle, keskustelemaan kvanttifluktaation vaikutuksesta multiversumeihin.

Toivon sitä samaa, mitä yleensäkin perjantaisin.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Infamous kirjoitti:
Toivon sitä samaa, mitä yleensäkin perjantaisin.
Onnistuu kyllä, mutta hakeudut alkuviikosta lääkäriin kasvoissasi esiintyvien karvaisten syylien takia, ja lääkärisi toteaa sinussa neekerisankkerin. Olet myös saanut nakkikioskilla käkättimeen kahdella nakilla ja kurkkusalaatilla.

Toivon Pharrell Williamsin soololevyn ilmestymistä jo tammikuun aikana.
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
[Toivon Pharrell Williamsin soololevyn ilmestymistä jo tammikuun aikana]

Saamasi pitää, Pharrell tekee tammikuussa levynjulkistamiskeikan Ranuan Eläinpuiston jäisella lavalla yhdessä Kirkan kanssa. Samalla julkistetaan Pharrelin ja Mestareiden yhteiskiertue.


Toivon että Lordi julkaisee eläkeläisille suunnatun suomenkielisen levyn.
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Kalba kirjoitti:
Toivon että Lordi julkaisee eläkeläisille suunnatun suomenkielisen levyn.

Näin käykin. Lordin levy uppoa kybällä vanhainkotien asukkeihin. He rupeavat moshaamaan. Sitä taas ei vanhusten niskat kestä. Kaikki joutuvat kalliisiin fysikaalisiin hoitoihin ja tästä aiheutuu vuositasolla 200000000000 €:n kustannukset. Viranomaiset alkavat tutkia kuka tähän on syyllinen. Jatkoajan sivustolta he löytävät toiveesi, joten sinä olet syyllinen ja maksat. Ilman viestissäsi ollutta toivetta Lordille ei olisi tullut mieleenkään tehdä levyä.

---------------

Toivon, että Pauli Levokari ja Markku Paukkunen tekevät Lukon kanssa sopimuksen, joka on muotoa 10+1.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nahkaparturi kirjoitti:
Toivon, että Pauli Levokari ja Markku Paukkunen tekevät Lukon kanssa sopimuksen, joka on muotoa 10+1.

Näin tulee käymään. Onneksesi Lukko myy pilkkahinnalla sopimukset Ässille, jo lokakuunalussa.

Itse toivoisin, että jokaiseen liigahalliin määrättäisiin alumiinitikkaat, helpottamaan pelaajien kiipeilyä katsomoon.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olkku kirjoitti:
Itse toivoisin, että jokaiseen liigahalliin määrättäisiin alumiinitikkaat, helpottamaan pelaajien kiipeilyä katsomoon.

Näin tapahtuu. Sinä olet ensimmäinen, joka saa Raipe Helmiseltä turpaan.

Mä toivon että tänä talvena ei tulisi ollenkaan kovia pakkasia.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
kissankarva kirjoitti:
Mä toivon että tänä talvena ei tulisi ollenkaan kovia pakkasia.

Ei tulekaan. +5 ja perkeleellistä vesisadetta sen sijaan piisaa niin, että järvet Pyhä ja Näsi täyttyvät ja hukuttavat koko Tampereen.

Toivon etten saa kenenkään räästä silmäaidsia.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Gagne kirjoitti:
Toivon etten saa kenenkään räästä silmäaidsia.
Negatiivistä näyttää silmä-aids -testit, mutta harmiksesi huomaat että olet tullut tiineeksi tuosta räkätartunnasta ja yhdeksän kuukauden päästä teidän perheeseen syntyykin potra jenkki.

Itse toivon että en mene tänään laulamaan karaokea paikalliseen.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Rontti kirjoitti:
Negatiivistä näyttää silmä-aids -testit, mutta harmiksesi huomaat että olet tullut tiineeksi tuosta räkätartunnasta ja yhdeksän kuukauden päästä teidän perheeseen syntyykin potra jenkki.

Tiesin, että Imperiumin vastaisku on tuleva, mutta että noin raakaa... Olen lähes sanaton.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös