Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Repesin. Toi olisi muuten jo julmaa!Shelter kirjoitti:Saattekin ne, mutta peli jälkeen seurajohto ilmoittaa että Koivu on saanut potkut, ja Tolvanen tulee takaisin.
Repesin. Toi olisi muuten jo julmaa!Shelter kirjoitti:Saattekin ne, mutta peli jälkeen seurajohto ilmoittaa että Koivu on saanut potkut, ja Tolvanen tulee takaisin.
Shelter kirjoitti:Itse toivon parin viikon lomaa töistä.
Jarkko osallistuu Anjalankosken Työväen Palloilijoiden talviturnaukseen, ja pyörittää finaalissa näyttävän voiton paikallisesta suuruudesta, Kyösti "Köpi" Janatuisesta.Nahkaparturi kirjoitti:Toivon, että Jarkko Nieminen voittaisi tällä viikolla ensimmäisen ATP-kisansa.
morningstar kirjoitti:Itselleni toivoisin elämän.
iiron_troikka kirjoitti:Itse toivon tietenkin uutta ja miellyttävää asuntoa sekä uutta ja kivaa työpaikkaa.
krobbe kirjoitti:Saatkin uuden kivan ja ennen kaikkea modernin asunnon; se on muodoltaan pyöreä ja miellyttävästi pehmustettu. Ja mikä parasta uusi haastava työpaikkasi sijaitsee samassa rakennuksessa, siellä sijaitsevalla työpajalla virkkaat patalappuja aamusta iltaan.
Toivon Toivon toivovan myös jotain.
Olkku kirjoitti:Itse toivoisin, että muuan henkilö ehtisi sunnuntaina Lempäälään.
Näin onkin, sinä vain olet samaan aikaan yksin Orimattilan Essolla juomassa kylmää ja mustaa kahvia likaisesta kupista. Herra 77:lla käy munkki, mutta vain oven takana pimpottamassa, koska Herra 77 ei ole itse kotona.krobbe kirjoitti:Toivon, että Lempäälässä on sunnuntaina munkit tuoreita ja, että herra 77:llä käy munkki.
Näin käy ja oluthanat vedetään valtion kustannuksella jokaiseen suomalaiseen talouteen. Harmi vain että hana syytää pelkästään ruotsalaista olutta.Fosse kirjoitti:Toivon, että oluen hinta tippuisi samalle tasolle kuin hanaveden.
Fosse kirjoitti:Toivon, että oluen hinta tippuisi samalle tasolle kuin hanaveden.
krobbe kirjoitti:Toivon Turenkiin jurttitehdasta takaisin.
Gagne kirjoitti:Toivon ettei turenkilaisdelegaatio tule ylläolevan tekstin vuoksi puukkojen ja puntarien kanssa ovelleni.
vintsukka kirjoitti:Toivon jonkun tulevan kertomaan mikä fysiikan töiden raportissani on vialla kun en millään saa fiksua arvoa adiabaattivakiolle.
Itse toivon, että tämä vitun Perl-viritys toimisi.
Niin tekee ja herkullisella vieläpä. Jälkeenpäin tosin paljastuu, että se on tehty ihmisenlihasta. Bon Appetit!Infamous kirjoitti:Toivon, että huomenna Zipin kokki yllättäisi minut pippuripihvillä.
Ted Raikas kirjoitti:Toivon, että SaiPa voittaa huomenna!
Ted Raikas kirjoitti:Niin tekee ja herkullisella vieläpä. Jälkeenpäin tosin paljastuu, että se on tehty ihmisenlihasta. Bon Appetit!
Toivon, että SaiPa voittaa huomenna!
Olet hetken aikaa ylpeä saamastasi ysistä kunnes opettaja tulee ja korjaa sen koska oli kirjoittanut vahingossa kutosen väärin päin.Gunners kirjoitti:Toivon että saisin fysiikan kokeesta ysin.
Selkäkivut kyllä hellittävät, mutta samalla lähtee tunto koko kropasta.ace kirjoitti:Toivottavasti tämä jatkuva selkäkipu jo vihdoin hellittäisi...
Routainen Sydän kirjoitti:Niin ja tietenkin toivoisin, että tuleva lapseni olisi terve.
Jykke1978 kirjoitti:Toivottavasti huomenna olisi hyvä ajokeli Turku-Tampere-Jyväskylä-Kuopio-Jyväskylä-Tampere-Turku välillä.
vlad kirjoitti:Toivottavasti minua vaivaavat aftat parantuisivat suustani yön mittaan siten, että elämäni olisi edes hitusen helpompaa.
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Toivon pääseväni joskus katsomaan Sabresien peliä Buffaloon ihan livenä.
JWill kirjoitti:Toivoisin, että huono onneni pokeripöydässä lakkaisi riivaamasta minua mahdollisimman pian.
kuutti kirjoitti:Toivon, että tämä kirottu flunssakuume parantuisi.
zet kirjoitti:Toivon että Jesse Niinimäki lyö itsensä loppukaudella läpi Jypin paidassa
Perjantaina saat nukkua rauhassa yökahteen jolloin naapurin palovaroitin rupeaa huutamaan.zamuel kirjoitti:Toivon, että saan nukkua huomenna rauhassa vähintään kahteen saakka.
Bubi saakin selostaa kisat yksin, koska YLE katkaisee aina ottelun alkaessa yhteydet Saksaan ja Tapsa PasilastaSolomon kirjoitti:Minä taas jostakin syystä toivon, että Bubi Wallenius selostaisi jalkapallon MM-kisat yksin.