Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 595
  • 1 600

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Shelter kirjoitti:
Saattekin ne, mutta peli jälkeen seurajohto ilmoittaa että Koivu on saanut potkut, ja Tolvanen tulee takaisin.
Repesin. Toi olisi muuten jo julmaa!
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Shelter kirjoitti:
Itse toivon parin viikon lomaa töistä.

Pariin viikkoon sinun ei tosiaan tarvitse mennä töihin. Sinut nimittäin lomautetaan, sillä työpaikkasi paloi juuri.


Toivon, että Jarkko Nieminen voittaisi tällä viikolla ensimmäisen ATP-kisansa.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Nahkaparturi kirjoitti:
Toivon, että Jarkko Nieminen voittaisi tällä viikolla ensimmäisen ATP-kisansa.
Jarkko osallistuu Anjalankosken Työväen Palloilijoiden talviturnaukseen, ja pyörittää finaalissa näyttävän voiton paikallisesta suuruudesta, Kyösti "Köpi" Janatuisesta.

Itselleni toivoisin elämän.
 
morningstar kirjoitti:
Itselleni toivoisin elämän.

Saavutat elämän. Sinulla on vaimo, työpaikka ja asunto. Olet yhteiskuntakelpoinen ja työkykyinen. Vastaavasti vaimon kanssa sinulla on aina pientä kränää ja oikeastaan koko muijan naama alkaa jo v-tuttaa. Seksi ei suju- mikä on oikeastaan aika sama, koska sinulla edes seiso jatkuvan stressisi vuoksi. Työpaikallasi olet alipalkattu ja ylityöllistetty. Rahasi menevät vuokrakämppään, koska sinulla ei ole varaa ostaa omaa asuntoa vaikka olet jo 45-vuotta. Iltaisin katselet TV-visailuja ja toivot nopeaa ja tuskantonta kuolemaa, mutta terveydentilasi vuoksi elät 105-vuotiaaksi ja Seura tekee sinusta jutun otsikolla "Lempäälän teräsvaari", jossa horiset omiasi.

Itse toivon tietenkin uutta ja miellyttävää asuntoa sekä uutta ja kivaa työpaikkaa.
 

krobbe

Jäsen
iiron_troikka kirjoitti:
Itse toivon tietenkin uutta ja miellyttävää asuntoa sekä uutta ja kivaa työpaikkaa.

Saatkin uuden kivan ja ennen kaikkea modernin asunnon; se on muodoltaan pyöreä ja miellyttävästi pehmustettu. Ja mikä parasta uusi haastava työpaikkasi sijaitsee samassa rakennuksessa, siellä sijaitsevalla työpajalla virkkaat patalappuja aamusta iltaan.

Toivon Toivon toivovan myös jotain.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
krobbe kirjoitti:
Saatkin uuden kivan ja ennen kaikkea modernin asunnon; se on muodoltaan pyöreä ja miellyttävästi pehmustettu. Ja mikä parasta uusi haastava työpaikkasi sijaitsee samassa rakennuksessa, siellä sijaitsevalla työpajalla virkkaat patalappuja aamusta iltaan.

Toivon Toivon toivovan myös jotain.

Toivo toivookin jotakin. Toivon toivetta ei kuitenkaan voida toteuttaa.

Itse toivoisin, että muuan henkilö ehtisi sunnuntaina Lempäälään.
 

krobbe

Jäsen
Olkku kirjoitti:
Itse toivoisin, että muuan henkilö ehtisi sunnuntaina Lempäälään.

Toiveesi toteutuu, mutta joudut tarjoamaan tälle henkilölle munkkikahvit.

Toivon, että Lempäälässä on sunnuntaina munkit tuoreita ja, että herra 77:llä käy munkki.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
krobbe kirjoitti:
Toivon, että Lempäälässä on sunnuntaina munkit tuoreita ja, että herra 77:llä käy munkki.
Näin onkin, sinä vain olet samaan aikaan yksin Orimattilan Essolla juomassa kylmää ja mustaa kahvia likaisesta kupista. Herra 77:lla käy munkki, mutta vain oven takana pimpottamassa, koska Herra 77 ei ole itse kotona.

-------------------------

Toivon, että oluen hinta tippuisi samalle tasolle kuin hanaveden.
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Fosse kirjoitti:
Toivon, että oluen hinta tippuisi samalle tasolle kuin hanaveden.
Näin käy ja oluthanat vedetään valtion kustannuksella jokaiseen suomalaiseen talouteen. Harmi vain että hana syytää pelkästään ruotsalaista olutta.

Toivon jonkun tulevan kertomaan mikä fysiikan töiden raportissani on vialla kun en millään saa fiksua arvoa adiabaattivakiolle.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
krobbe kirjoitti:
Toivon Turenkiin jurttitehdasta takaisin.

Sehän tulee. Ja aloittaa valtavan maanlaajuisen jokamedian mainoskampanjan, jossa naamatauluaan esittelee Jukka Jalonen ja jonka mainoslauseet on vedetty nim. merkkien Rontti ja ervatsalo näppäimiltä.

Toivon ettei turenkilaisdelegaatio tule ylläolevan tekstin vuoksi puukkojen ja puntarien kanssa ovelleni.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Gagne kirjoitti:
Toivon ettei turenkilaisdelegaatio tule ylläolevan tekstin vuoksi puukkojen ja puntarien kanssa ovelleni.

Ei tule. Turenkilaisdelegaatio tulee teille sisään kiljutonkan kera. Juhannusta viettämään. Huomenna.

Itse toivon, että tämä vitun Perl-viritys toimisi.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
vintsukka kirjoitti:
Toivon jonkun tulevan kertomaan mikä fysiikan töiden raportissani on vialla kun en millään saa fiksua arvoa adiabaattivakiolle.

Joku tuleekin. Valitettavasti vasta sen jälkeen, kun olet 10 tunnin pähkäilyrupeaman jälkeen itse sen oivaltanut.

Itse toivon, että tämä vitun Perl-viritys toimisi.

Toimiihan se. Ikävä kyllä et muistanut tallentaa sitä.

Toivon, että huomenna Zipin kokki yllättäisi minut pippuripihvillä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Infamous kirjoitti:
Toivon, että huomenna Zipin kokki yllättäisi minut pippuripihvillä.
Niin tekee ja herkullisella vieläpä. Jälkeenpäin tosin paljastuu, että se on tehty ihmisenlihasta. Bon Appetit!

***

Toivon, että SaiPa voittaa huomenna!
 

ace

Jäsen
Ted Raikas kirjoitti:
Niin tekee ja herkullisella vieläpä. Jälkeenpäin tosin paljastuu, että se on tehty ihmisenlihasta. Bon Appetit!

***

Toivon, että SaiPa voittaa huomenna!


Voittaa kyllä, mutta sitten huomataan ettei Joonas Vihkon pelaajaoikeudet olekaan siirtyneet SaiPalle ja täten määrätään tulokseksi SaiPan 5-0 tappio.


Toivottavasti tämä jatkuva selkäkipu jo vihdoin hellittäisi...
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Gunners kirjoitti:
Toivon että saisin fysiikan kokeesta ysin.
Olet hetken aikaa ylpeä saamastasi ysistä kunnes opettaja tulee ja korjaa sen koska oli kirjoittanut vahingossa kutosen väärin päin.
ace kirjoitti:
Toivottavasti tämä jatkuva selkäkipu jo vihdoin hellittäisi...
Selkäkivut kyllä hellittävät, mutta samalla lähtee tunto koko kropasta.

Toivon että MTV3 alkaisi näyttää Rantalaisen & Sarasvuon Hyviä, pahoja ja rumia uusintoina.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Routainen Sydän kirjoitti:
Niin ja tietenkin toivoisin, että tuleva lapseni olisi terve.

Lapsi onkin terve, mutta ei ole sinun vaan postimiehen.


Toivottavasti huomenna olisi hyvä ajokeli Turku-Tampere-Jyväskylä-Kuopio-Jyväskylä-Tampere-Turku välillä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jykke1978 kirjoitti:
Toivottavasti huomenna olisi hyvä ajokeli Turku-Tampere-Jyväskylä-Kuopio-Jyväskylä-Tampere-Turku välillä.

Niin onkin, tosin sinä et pääse reissusta nauttimaan koska heräät huomenna aamulla painajaismaisen yön jälkeen 40 asteen kuumeessa.

Toivottavasti minua vaivaavat aftat parantuisivat suustani yön mittaan siten, että elämäni olisi edes hitusen helpompaa.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
vlad kirjoitti:
Toivottavasti minua vaivaavat aftat parantuisivat suustani yön mittaan siten, että elämäni olisi edes hitusen helpompaa.

Kyllä ne parantuvatkin, mutta myös sinä vlad, heräät aamulla 40 asteen kuumeessa hourien.

Toivon pääseväni joskus katsomaan Sabresien peliä Buffaloon ihan livenä.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Toivon pääseväni joskus katsomaan Sabresien peliä Buffaloon ihan livenä.

Pääset toki, mutta lento yli Atlantin muuttuu Lostin ensimmäiseksi jaksoksi.

Toivoisin, että huono onneni pokeripöydässä lakkaisi riivaamasta minua mahdollisimman pian.
 
JWill kirjoitti:
Toivoisin, että huono onneni pokeripöydässä lakkaisi riivaamasta minua mahdollisimman pian.

Toiveesi toteutuu. Tai oikeastaan se on jo toteutunut, mutta et ole vain huomannut, ettet osaa juuri pelata.

Toivon, että tämä kirottu flunssakuume parantuisi.
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
kuutti kirjoitti:
Toivon, että tämä kirottu flunssakuume parantuisi.

Paranee toki, mutta toivuttasi kuumeesta, sairastut vesirokkoon jota et ole lapsena ehtinyt sairastaa.

Toivon että Jesse Niinimäki lyö itsensä loppukaudella läpi Jypin paidassa
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
zet kirjoitti:
Toivon että Jesse Niinimäki lyö itsensä loppukaudella läpi Jypin paidassa

Niin Jesse lyökin ja saalistaa tehoja piste/peli tahdilla. Tosin koko muu Jypin kyntää syvällä suossa ja Jesse on joukkueen yritteliän ja parhaiten omaan päähän pelaava pelaaja koko loppukauden ajan.

Toivon, että saan nukkua huomenna rauhassa vähintään kahteen saakka.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
zamuel kirjoitti:
Toivon, että saan nukkua huomenna rauhassa vähintään kahteen saakka.
Perjantaina saat nukkua rauhassa yökahteen jolloin naapurin palovaroitin rupeaa huutamaan.

Ja yksi väliin jäänyt:
Solomon kirjoitti:
Minä taas jostakin syystä toivon, että Bubi Wallenius selostaisi jalkapallon MM-kisat yksin.
Bubi saakin selostaa kisat yksin, koska YLE katkaisee aina ottelun alkaessa yhteydet Saksaan ja Tapsa Pasilasta
vetää selostuksen keksien kaikkea mitä ihmeellisempää tapahtuvaksi muka kuvan ulkopuolella.
--
Toivon että saan asennettua vanhaan koneeseeni vaivatta win2000, printterin ja laajakaistan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös