Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 550
  • 1 600

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Toivon, että Suomi ei joudu sotaan ainakaan minun elinaikanani, joka toivon mukaan on vielä pitkä.
Ei hätää, Juhani Suomi on aivan liian vanha mies rintamalle. Me vetreämmät toki marssimme 15 vuotta Uralilla. Jatkoajan kirjoittajista tehdään Likainen tusina -henkinen itsemurhaprikaati, koska nimettömänä pysyttelevän sotilasneuvonantajan mukaan "...se on sille paskasakille ihan oikein." Eniten tähän ketjuun spämmäävistä koulutetaan Kamikaze-laivue, jonka japaninkielisen nimen eräs vaihtoehtoinen käännös kuuluu "Vittu ihan sama mihin osut, kunhan posahdat. Panin äitiäs."

Toivon että Pauli Levokari tyrmää tämän kauden aikana jonkun vastustajajoukkueen pelaajan SM-liigan playoffien finaaleissa SaiPaa edustaessaan.
SM-liigan johto on keksinyt markkinoida JYPin ja Ässien välistä finaalisarjaa kutsumalla avausottelun alkuseremonioihin muiden joukkueiden pelaajia sponsoreiden maskottiasuihin sonnustautuneina. SaiPan edustaja, Kotipitsan slaissina viilettävä Levokari tyrmää valitettavan yhteentörmäyksen seurauksena Janne Ojasen. Koko liigapelaajien rivistö seuraa ilmeet vakavoituneina, kun Saarioisten maksalaatikon mallista Ojasta kannetaan kentältä. Taitaa siinä päästä Koff-tölkiltä itku, eikä se ole Eskimopuikollakaan kaukana.

Minä toivon, että perjantaina koittava tärkeä palaveri päättyy haluamaani lopputulokseen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä toivon, että perjantaina koittava tärkeä palaveri päättyy haluamaani lopputulokseen.
Niinhän se päättyykin, mutta seuraavalla viikolla järjestettävä palaveri ja sen päätös käytännössä kumoaa haluamasi lopputuloksen.

Toivon, etten ole nyt sairastumassa flunssaan tai muuhunkaan tautiin.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Niinhän se päättyykin, mutta seuraavalla viikolla järjestettävä palaveri ja sen päätös käytännössä kumoaa haluamasi lopputuloksen.

Toivon, etten ole nyt sairastumassa flunssaan tai muuhunkaan tautiin.

Et sinä mihinkään tautiin sairastukaan. Sen sijaan joku sinulle hyvin tärkeä ihminen sairastuu todella vakavasti.

Toivottavasti saan seuraavan vuoden sisällä hyvän työpaikan, jossa viihdyn, jossa on hyvät etenemismahdollisuudet, mahdollisuus toteuttaa itseään, ja tietenkin hyvä palkka.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Toivottavasti saan seuraavan vuoden sisällä hyvän työpaikan, jossa viihdyn, jossa on hyvät etenemismahdollisuudet, mahdollisuus toteuttaa itseään, ja tietenkin hyvä palkka.

Saatkin hyvän työpaikan. Työmatkasi on vain n. 2500 kilometriä suuntaansa.
Toivon tämänpäiväisen työhaastatteluni erääseen matkatoimistoon menevän hyvin ja minut valitaan töihin, lähetetään jonnekin lämpimään tekemään mukavia töitä.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Toivon tämänpäiväisen työhaastatteluni erääseen matkatoimistoon menevän hyvin ja minut valitaan töihin ja lähetetään jonnekin lämpimään tekemään mukavia töitä.

Toteutettu! Englantilaiset jalkapallohuligaanit ovat aloittaneet äärimatkailun Bagdadiin ja sieltä löydyt myös Sinä. On lämpöä, jännitystä ja tietenkin kivoja humalaisia Brittejä.

Itse toivon maailman talouden vakaantumista.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kaikista tulee pysyvästi köyhiä, ole onnellinen.

Toivon etelän ja pohjoisen välistä tuulta.

Saamasi pitää. Helvetinmoinen itätuuli tuo Siperiasta hyytävää kylmyyttä kotipaikkakunnallesi ja siellä hirmumyrskyksi yllyttyään pyyhkäisee kotitalosi tuhannen päreiksi.

Toivon, että mitään Pohjolan liigaa tai mitään muutakaan liigaa, joka uhkaa SM-liigan koossapysymistä, ei perusteta koskaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Toivon, että mitään Pohjolan liigaa tai mitään muutakaan liigaa, joka uhkaa SM-liigan koossapysymistä, ei perusteta koskaan.
Ei huolta, tosin SM-liigan joukkuemäärää pudotetaan ja jo aivan lähitulevaisuudessa SM-liigaa tahkoaa vain Helsingin Jokerit. Hjallis tyytyväisenä muikistelee, kun SM-liigassa ei ole ainuttakaan turhaa joukkuetta mukana ja keväällä juhlat Ilmalassa ovat mitä riehakkaimmat narrifanien seotessa vuositain aina vain enemmän mestaruusputkestansa.

Toivon, että Jari Viuhkola kokisi ihmeparantumisen ja pelaisi tänään Magnitogorskia vastaan ja tekisi siinä puolihuolimattomasti lättyjä heitellen tehot 0+7.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei huolta, tosin SM-liigan joukkuemäärää pudotetaan ja jo aivan lähitulevaisuudessa SM-liigaa tahkoaa vain Helsingin Jokerit. Hjallis tyytyväisenä muikistelee, kun SM-liigassa ei ole ainuttakaan turhaa joukkuetta mukana ja keväällä juhlat Ilmalassa ovat mitä riehakkaimmat narrifanien seotessa vuositain aina vain enemmän mestaruusputkestansa.

Toivon, että Jari Viuhkola kokisi ihmeparantumisen ja pelaisi tänään Magnitogorskia vastaan ja tekisi siinä puolihuolimattomasti lättyjä heitellen tehot 0+7.

Tekeehän tuo. Jälkikäteen doping/DNA-testissä Viuhkis todetaan naiseksi, ottelun tulos mitätöidään, ja Kärpät ajetaan ivahuutojen saattelemana ulos sarjasta.

Toivon, että HIFK saa uuden huippusentterin ensi viikolla.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tekeehän tuo. Jälkikäteen doping/DNA-testissä Viuhkis todetaan naiseksi, ottelun tulos mitätöidään, ja Kärpät ajetaan ivahuutojen saattelemana ulos sarjasta.

Toivon, että HIFK saa uuden huippusentterin ensi viikolla.

Kyllä saakin. Tosin Pena ehtii vielä tämän viikon lopussa palata HIFKin toimitusjohtajaksi.

Toivon, että saan viikonloppuna mukavaa naisseuraa, eikä kortsu petä eikä nainen paljastu she-maleksi ja ettei naisseura ole maksullista.
 

M10

Jäsen
Toivon, että HIFK saa uuden huippusentterin ensi viikolla.

Toiveesi toteutuu, kun HIFK värvää HPK:ssakin aikanaan piipahtaneen Mike Harderin tahtipuikon heiluttajaksi! DDR:n yleisö on näin saanut uuden lemmikin.

Toivon, että New Jersey Devils keskittyy ensi yön Dallas-pelissä ainoastaan Sean Averyn jahtaamiseen.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Toivon, että saan viikonloppuna mukavaa naisseuraa, eikä kortsu petä eikä nainen paljastu she-maleksi ja ettei naisseura ole maksullista.

Toiveesi toteutuu. Nainen ei ole she-male, kortsu kestää ja nainen ei ota maksua. Mutta kumminkin saat viikonlopun hoidosta, Mervi Tapolasta riesan iäksi ja Matin puukon kylkeen. Kai Merilä jahtaa sinua maailman ääriin, loppujen lopuksi mielenterveytesi pettää ja vietät sairaan loppuelämäsi mummolan vintillä, lemmikkinä ja seurana vain kräpistynyt koivunlehti Hilppa.

Toivoisin, että kohta pääsisin ulkomaille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Toivoisin, että kohta pääsisin ulkomaille.
Toki pääset. Voitat ensin arvonnasta bussimatkan Keskisen Vesan kyläkauppaan Tuuriin. Siellä saat jonkun arpajaisnumeron jälleen kouraasi ja pääset uudelle ilmaismatkalle Haaparannan Ikeaan. Haaparannassa uusia hienoja kalusteita katsoessasi sinut siepataan CIA:n toimesta, sillä sinut on sekoitettu Osama Bin Ladenin apuriksi ja päädyt monien vaiheiden jälkeen Guantanamon vankileirille, jossa sinua kidutetaan päivin ja öin soittaen TPS:n maalialaulua "Hunajata hunajata" ja säilyttämällä sinua Hjallis Harkimon pärstän kuvilla vuoratussa 2mx2mx2m -kokoisessa sellissä. Mutta olet kuitenkin ulkomailla!

Toivon, että maailmaan tulisi ikuinen rauha ja ihmiset eläisivät harmoniassa keskenänsä.
 
Viimeksi muokattu:

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Toivon, että maailmaan tulisi ikuinen rauha ja ihmiset eläisivät harmoniassa keskenänsä.
Tulee ja elävät. Harmonia on mukavaa kaksi viikkoa, sitten se on tylsää. Kahden kuukauden kuluttua yrität jo väen vängällä haastaa riitaa jonkun kanssa, ei tulosta. Vuoden päästä maksaisit mitä vain, jotta joku vetäisi sinua turpaan. Eivät vedä, naureskelevat vain hupsuttelullesi. Puolentoista vuoden päästä löydyt kiikusta killumasta.

Toivon että oppisin LaTeXin niksit.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Toivon että oppisin LaTeXin niksit.

Ei mitään tarkempaa havaintoa mistä nakseista on kyse, mutta kyllähän opit niksit kuten kaiken muunkin kun Hans ja Jörgen hakkaavat lapiolla kasseille pitkin päivää pitäen ainoastaan muutaman tee-tauon välillä. '

Toivon että Kurkelan Johanna viimein soittaisi minulle kertoakseen että tahtoo ehdottomasti muuttaa luokseni ja mennä myös naimisiin kanssani.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Toivon että Kurkelan Johanna viimein soittaisi minulle kertoakseen että tahtoo ehdottomasti muuttaa luokseni ja mennä myös naimisiin kanssani.

Kyllä näin tapahtuukin. Ihmisillä on vain taipumus olla joskus erehtyväistä sorttia, niinpä Johanna näppäileekin innostuksissaan MKH:n numeron kännykkäänsä, vahingossa tosin, ja ehtii innostuneena ladella nuo muuttamiset ja naimisiinmenot sun muut. Kun Johannalle paljastuu, kenelle on soittanut, hän ystävällisesti esittää pahoittelunsa väärään numeroon soittamisesta ja lyö luurin MKH:n korvaan.

Toivottavasti Suomen miesten jääkiekkomaajoukkue voittaa olympiakultaa jääkiekossa Vancouverin vuoden 2010 olympialaisissa, ja minä olen todistamassa loppuottelua paikan päällä vip-aitiossa.
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Toivottavasti Suomen miesten jääkiekkomaajoukkue voittaa olympiakultaa jääkiekossa Vancouverin vuoden 2010 olympialaisissa, ja minä olen todistamassa loppuottelua paikan päällä vip-aitiossa.

Näin käykin, mutta Suomen joukkueessa on muutama Venäjän liigassa pelaava pelaaja, jotka käryävät loppuottelun jälkeen otettavissa doupingtesteissä ja Suomen kulta mitätöidään.

Itse toivon, että ajokortti irtoaisi ennen joulukuun loppua - kiire on. Aloitin lokakuun puolivälissä ja bc-lisenssi pitäisi saada suoritetuksi.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Itse toivon, että ajokortti irtoaisi ennen joulukuun loppua - kiire on. Aloitin lokakuun puolivälissä ja bc-lisenssi pitäisi saada suoritetuksi.

Saamasi pitää, valmistut ajokurssisi priimuksena ja ennätysajassa. Mutta voi, joulukuussa rykäisee naturamama sellaiset Kotwican mustat jäät tienpinnoille, että pöyhäytät biilisi päin kallioseinämää ja vietät seuraavan 12kk joko kipsien sisällä tai puukotettavana leikkauspöydällä..

Itse toivon taasen kätevää läskien katoamista vyötäröltä, sekä kauniin,herkän ja antavaisen naisen.
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Saamasi pitää, valmistut ajokurssisi priimuksena ja ennätysajassa. Mutta voi joulukuussa rykäisee naturamama sellaiset Kotwican mustat jäät tienpinnoille, että pöyhäytät biilisi päin kallioseinämää ja vietät seuraavan 12kk joko kipsien sisällä tai puukotettavana leikkauspöydällä..

Itse toivon taasen kätevää läskien katoamista vyötäröltä, sekä kauniin,herkän ja antavaisen naisen.
Katoavat ja saat naisesi. Menette naimisiin ja sen jälkeen läskit ilmestyvät hänen vyötärölleen.

Toivon, että Johanna Tukiainen paranee malariasta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Toivon, että Johanna Tukiainen paranee malariasta.

Hän paranee malariasta mutta menet sen jälkeen hänen kanssaan naimisiin.

Toivon että Rinkelinmäellä nähtäisiin vastaisuudessakin samanlainen oranssimeri kuin 1.11.2008 HIFK-pelissä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Toivon että Rinkelinmäellä nähtäisiin vastaisuudessakin samanlainen oranssimeri kuin 1.11.2008 HIFK-pelissä.

Nähdään toki. Jokaisen "oranssin"pelin lopputuloksetkin ovat suoraan tuosta mainitsemastasi matsista.

Toivoisin hippuisen nopeampaa nettiyhteyttä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivoisin hippuisen nopeampaa nettiyhteyttä.

No jo vain se nyt onnistuu. Nopeuden vastapainona tuleekin sitten joukko ihan uusia ongelmia, etunenässä se että yhteys ei kestä päällä puolta minuuttia pidempään katkeamatta.

Minä toivon toivoa.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Minä toivon toivoa.
Toivo tulee huomenna ja ottaa sinut kovemmin kuin kenetkään koskaan. Ja koska kirjoitit hänen nimensä pienellä, lyö sinut melalla tainnoksiin.

Toivon että kaikki Suomen poliitikot muuttuisivat älykkäiksi, viisaiksi ja harkitseviksi, ja että he ajattelisivat aidosti kansan parasta.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
Toivo tulee huomenna ja ottaa sinut kovemmin kuin kenetkään koskaan. Ja koska kirjoitit hänen nimensä pienellä, lyö sinut melalla tainnoksiin.

Toivon että kaikki Suomen poliitikot muuttuisivat älykkäiksi, viisaiksi ja harkitseviksi, ja että he ajattelisivat aidosti kansan parasta.

Näin tapahtukoot, mutta Tapsa Kansa menee saamastaan ajattelusta sekaisin ja ottaa sinut väkisin delilahin soidessa taustalla.

Toivon valkeaa joulua.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivon että kaikki Suomen poliitikot muuttuisivat älykkäiksi, viisaiksi ja harkitseviksi, ja että he ajattelisivat aidosti kansan parasta.
Kyllä vaan, ne ryhtyvät filosofeiksi jotka asuvat luolissa vaatimattomissa oloissa, omistamatta mitään erityistä, koska se olisi viisauden ja harkintakyvyn tiellä. Sitä ennen he ohjaavat kaiken valtion omaisuuden sekä vallan Tapani Kansalle, sillä haluavat hänelle vain parasta.

***

Minä toivon, että SaiPan loukkaantumiskierre ei tästä enää pahenisi ja että saataisiin kaikki miehet sairastuvalta mahdollisimman pian pois ja hyvässä pelivireessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös